• Okee..
    Er kwam dus een meisje naar mij toen en die zei:
    ''Heel veel mensen vinden jou een Gothic omdat je hele zwarte make-up draagt''.

    Lol??
    Ten eerste:
    ik draag oogpotlood (dik omlijnd) en mascara.

    ten tweede:
    ik ben niet eens het type voor een Gothic..

    Hebben jullie ook van die domme vooroordelen??

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    -

    soms krijg ik wel eens, ben je gothic, of ben je hippie.

    lijkt ook echt op elkaar. ik antwoord altijd met 'nee, ik ben geen gothic of hippie, ik ben Rianne' dan zijn ze wel stil


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ik wordt emm.... redelijk vaak voor gothic en emo uitgescholden...
    Dan denk ik echt van: WTF dat klopt niet !
    Want die stylen: I love it !
    Alleen ik heb niet echt van dat soort kleren.(en best wel weinig geld :s )
    Maar hun vinden van wel.....Maarja zij vinden zichzelf style hebben.....(Addidas vestje met een blauwe skinny jean en uggs en jongen een addidas-trainings-pak en sneakers :s Tja....als dat style is elke dag....snap ik die style niet !)


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    bij ons kwam er ooit een jongen naar ons toe die ons vroeg hoe je gothic kunt worden XD we hadden echt zoiets van "WTF O.o..." XD
    wij zitten altijd in het "gothic-hoekje"....of hoe ze het ook maar noemen XD


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ze noemen ons 'groepje' de 'Nerdgroep'. En mensen bij taekwondo zeggen constant dat ik emo ben. Laat ze lekker.


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Heb ik niet echt... Mensen trekken zich niet veel van mij aan, en ik niet van hen...
    Oh, en wij zijn ook de nerds, wij zijn echt het nerdclubje... Maar bij ons op school zijn er heus wel meer nerds.
    Ach, het maakt ook niet veel uit...
    Als ze iedereen in hokjes willen stoppen, zou er ook een hokje moeten zijn met: Mensen die mensen in hokjes stoppen... =D


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Iemand zei ooit eens dat ik een cybergoth was...
    Ik bedoel, kijk naar mij xo


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Nee, minder dan voorheen. Maar op het HBO zeiken mensen daar ook veel minder over :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Maitresse schreef:
    Iemand zei ooit eens dat ik een cybergoth was...
    Ik bedoel, kijk naar mij xo

    Ergens zou het wel epic zijn als je zo door school gaat *O*


    No growth of the heart is ever a waste

    Al een paar keer hebben mensen aan me gevraagt of ik van het kamp kom en ik vraag me dus af waarom ze dat denken.


    (Be)lieve in (you)rself

    Sommige mensen... :W

    Maar nee, ik draag dan ook bijna geen make-up en mijn kledingstijl lijkt ook niet op gothic. Maar wel als ik bijvoorbeeld een blauwe broek aan heb: 'Hee, ben je versmurfd?''Ja, snotneus, anders zou jij je zo alleen voelen.' Zucht..

    [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 23:28 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    C18 schreef:
    (...)
    Ergens zou het wel epic zijn als je zo door school gaat *O*



    Holy fuck, als ik zo iemand in de klas had... :9~


    quidquid excusatio prandium pro

    LOL.
    Nee, ze vragen of ik emo ben. En dan zeg ik 'Nee, alto.'
    En dan moet je ze eens zien kijken, lol.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Holy fuck, als ik zo iemand in de klas had... :9~


    ... dan zou ze je negeren.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Bij mij zeggen ze dat ik me vinger in me keel steek, terwijl ik echt genoeg eet. Ach, whatever haha (:

    Ik zit op gymnasium, dus moet ik wel een gothic/emo nerd zijn die geen vrienden heeft en de hele dag alleen maar games speelt en leert :Y)

    Tenminste, volgens de mensen op mijn school wel... -.-'


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.