• Hoe je een plaatje/foto dat je in een word bestand heb, kan opslaan?

    Ik heb namelijk een aantal foto's van internet in een word document opgeslagen, omdat ik ze wilde uitprinten -wat ik uiteindelijk nog niet gedaan heb maargoed- Nu wil ik die foto's opslaan in mijn afbeeldingen, zodat ik kan kijken welke mooi zou zijn als achtergrond op mn laptop ^^ Maar ik kan ze niet opslaan D:

    Heeft iemand enig idee hoe je dat doet? Ö


    Inspiration can hit you any time

    Printscreen van maken, plakken in paint of iets dergelijks en dan opslaan? I have no idea. Nooit gedaan. :3


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Plaatje oppakken en naar bureaublad slepen?
    Nee, geen idee verder.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik denk niet dat dat nog lukt?
    Je slaat beter de links op in word volgens mij


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Headbang schreef:
    Printscreen van maken, plakken in paint,of iets dergelijks en dan opslaan? I have no idea. Nooit gedaan. :3

    + Wat er niet bij hoor snij je weg en dan opslaan.
    Zo doe ik het altijd (:

    [ bericht aangepast op 4 dec 2011 - 21:18 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Jaa, dat probleem heb ik dus ook. Ik heb allerlei plaatjes van weheartit gehaald om in mijn agenda te plakken. Dus heb ik ze in word geplakt, maar nu wil ik die plaatjes voor andere doeleinden gebruiken, maar lukt dat niet meer(no_chears)


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Printscreen?


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Je klikt op je afbeelding, dan hou je de CTRL-toets ingedrukt en komen er een aantal opties. Dan klik je op "Opslaan als afbeelding...". Althans, zo werkt 't bij Microsoft Word 2011, voor Mac.


    “Love is a contradiction.”

    Libertad schreef:
    Je klikt op je afbeelding, dan hou je de CTRL-toets ingedrukt en komen er een aantal opties. Dan klik je op "Opslaan als afbeelding...". Althans, zo werkt 't bij Microsoft Word 2011, voor Mac.


    You're brilliant*O*


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.