• Hoe je spelletjes voor de DS moet downloaden via internet?.

    Mijn broertje zeurt om spelletjes en daarom wil ik ze dus downloaden. Maar weten jullie het misschien?.

    Zo ja, zeg me welke site.


    we danced all night to the best song ever.

    Ik weet niet waar dat kan, maar je moet wel eerst zo'n speciaal kaartje kopen wil je spelletjes downloaden, dus misschien zou je beter eerst uitzoeken waar je zo'n kaartje koopt? Volgens mij was dat iets van een N5-card ofzo :3


    “Love is a contradiction.”

    Libertad schreef:
    Ik weet niet waar dat kan, maar je moet wel eerst zo'n speciaal kaartje kopen wil je spelletjes downloaden, dus misschien zou je beter eerst uitzoeken waar je zo'n kaartje koopt? Volgens mij was dat iets van een N5-card ofzo :3



    Ja, die heb ik al.


    we danced all night to the best song ever.

    Heb je een R4 kaartje? Zo nee, dan weet ik het ook niet. Dan kan het volgens mij niet. :x


    Let the Night embrace you

    Ik heb dat wel gedaan.. maar je moet eerst een kaartje hebben. Maar ik weet niet meer precies hoe dat heet. Misschien moet je dat even googelen?


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Pusheen schreef:
    Heb je een R4 kaartje? Zo nee, dan weet ik het ook niet. Dan kan het volgens mij niet. :x


    Ja, die heb ik.


    we danced all night to the best song ever.

    Torrents zoeken van de spellen die je wilt en die downloaden, om ze vervolgens op het kaartje te zetten? Lijkt mij tenminste.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Voglens mij heb ik in die tijd gewoon wat gegoogled en ben ik toen op een goede site terecht gekomen. Maar ik weet de naam van die site echt niet meer.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Yoda schreef:
    Torrents zoeken van de spellen die je wilt en die downloaden, om ze vervolgens op het kaartje te zetten? Lijkt mij tenminste.


    Ja, maar ik bedoel welke site.


    we danced all night to the best song ever.

    Je kunt misschien dan nog het beste googlen op het spel dat je wilt hebben, ik denk dat je het dan het snelst vindt.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    ZaynStyles schreef:
    (...)

    Ja, maar ik bedoel welke site.


    Zoek op 'download torrents' op google en Narnia zal voor u openen :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    ik download spelletjes via romsite.net
    Je met ze openen via winrar en dan uitpakken in een map, bijv. map genaamd "ds spellen".


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    JaiRy schreef:
    ik download spelletjes via romsite.net
    Je met ze openen via winrar en dan uitpakken in een map, bijv. map genaamd "ds spellen".


    Ik snap het niet.


    we danced all night to the best song ever.

    ZaynStyles schreef:
    (...)

    Ja, maar ik bedoel welke site.

    The pirate bay

    -aangepast, gezien er geen directe links geplaatst mogen worden-

    [ bericht aangepast door een moderator op 10 dec 2011 - 17:31 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    HATEBREEDER schreef:
    (...)


    en dan?

    [ bericht aangepast door een moderator op 10 dec 2011 - 17:32 ]


    we danced all night to the best song ever.

    Voor een soort van neefje van mij, had die vader dat voor hem gedaan. Ik heb geen flauw idee hoe.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.