• Heei,

    Mijn haar moet kort omdat ik er hoofdpijn van krijg, het mag aan de achterkant maar tot op of net over mijn schouders komen.
    aan de voorkant maakt het niet uit.
    kunnen jullie me helpen met kiezen voor een nieuw kapsel?
    Stuur maar foto's als je zo lief wilt zijn (A)

    xx mij <3


    Don't stop believing, and you will be happy

    wait...
    je krijgt koppijn van je haar omdat het zo lang is?


    I live for the applause, you will die for it.

    Scheer je toch lekker kaal meid.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Click. (':


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Hagelslag schreef:
    Scheer je toch lekker kaal meid.
    ?


    it's so empty living behind these castle walls

    Hagelslag schreef:
    Scheer je toch lekker kaal meid.

    -stuk-

    Maar even serieus krijg je hoofdpijn van lang haar? (cat)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hoezo krijg je hoofdpijn van lang haar? =') Dan denk ik toch echt dat die hoofdpijn een andere oorzaak heeft ='D


    ars moriendi

    NYC schreef:
    (...)
    -stuk-

    Maar even serieus krijg je hoofdpijn van lang haar? (cat)[/i]

    Nee, ik heb zelf lang haar, en ik kan je verzekeren dat je geen hoofdpijn krijgt van lang haar ='D


    ars moriendi

    Gewoon even googlen op 'Korte kapsels' dan vind je er genoeg.

    Kuyt schreef:
    (...)
    Nee, ik heb zelf lang haar, en ik kan je verzekeren dat je geen hoofdpijn krijgt van lang haar ='D

    Hahaha, ik heb er zelf ook geen last van maar even serieus toen ik dit las viel ik bijna van mijn stoel van het lachen. Dit is echt het raarste wat ik ooit heb gehoord. : D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Als jij hoofdpijn van je lange haar krijgt, dan vraag ik me af wat voor een idioot jouw dokter is (nerd)

    Toen ik jonger was had ik haar tot ongeveer mijn kont, nooit last van hoofdpijn en daarna heb ik het geknipt tot halverwege mijn nek en daar heb ik ook nooit hoofdpijn van gekregen. Terwijl mijn hoofd toch erg gevoelig is.

    Maar dan moet je googlen :Y) Ik weet wel, dat ik daar altijd mijn kapself vandaan haal. Ook kun je bij de kapper in de boeken kijken.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2010 - 22:17 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Het eerste waar ik aan dacht toen ik hoofdpijn kreeg 1,5 jaar geleden, was of het kwam omdat ik net mijn haar kórt had geknipt :'D Dat mijn hoofd dat niet gewend was ofzo.

    Maar ik kan me best indenken dat je er hoofdpijn van krijgt, als je hoofd nou wat gevoeliger is dan 'normaal'. Succes met zoeken!

    Hagelslag schreef:
    Scheer je toch lekker kaal meid.


    Hahaha :'3


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    Kapster weet wel wat.


    -

    Kikkeli schreef:
    wait...
    je krijgt koppijn van je haar omdat het zo lang is?


    jha ik heb superdik en lang haar, en in mijn familie zit spierspanningshoofdpijnen dat heb ik zelf ook.
    Maar je krijgt er dus veel meer last van met lang en dik haar

    xx


    Don't stop believing, and you will be happy

    Kuyt schreef:
    (...)
    Nee, ik heb zelf lang haar, en ik kan je verzekeren dat je geen hoofdpijn krijgt van lang haar ='D


    jha maar jij heb waarschijnlijk geen spierspanningshoofdpijnen ='D


    Don't stop believing, and you will be happy