• (cat)

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 14:34 ]

    Oehhhh, eindelijk is eens 1 x bij mij in de buurt! Ik was eigenlijk zelf al van plan, maar ik ben heel slecht in organiseren... Ik moet even kijken of ik kan en wie er komen... (aa)


    Deep inside, I've never felt alive

    Sabiduria schreef:
    Oehhhh, eindelijk is eens 1 x bij mij in de buurt! Ik was eigenlijk zelf al van plan, maar ik ben heel slecht in organiseren... Ik moet even kijken of ik kan en wie er komen... (aa)


    Zal ik er bij zetten bij misschien? Ik ben trouwens ook heel slecht in organiseren. :3

    *stiekeme bump*

    het is te zien wanneer en wie er komt... als het vakantie is en ik geld heb, kan ik miss mijn vriend overtuigen om even langs te gaan :Y)

    maar wss niet... heb niet geld genoeg om langs te gaan XD


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Starkiller schreef:
    (...)

    Zal ik er bij zetten bij misschien? Ik ben trouwens ook heel slecht in organiseren. :3

    Doe maar, maar ik moet trouwens wel ff toesttemming aan mn ouders vragen. In sommige dingen zijn ze relaxt, maar bij andere dingen worden ze de overbezorgde ouders waar iedereen last van heeft ^^
    Maar dat vraag ik later wel...


    Deep inside, I've never felt alive

    *bumpt weer*

    Ik kan niet in de vakantie, sorry. -bump-


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Hmm ik ga vragen of ik mag ;3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Gaiaphage schreef:
    Hmm ik ga vragen of ik mag ;3


    Zal ik je op misschien zetten?

    Starkiller schreef:
    (...)

    Zal ik je op misschien zetten?

    Yes please
    Ik moet nog even kijken wanneer het dan precies is en hoe duur het is maar waarschijnlijk kom ik ;3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik misschien, bijna zeker, denk ik.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Als ik weer thuis ben dan verander ik het wel. Toch is dit een heel stiekeme bump ^^

    Lijst aangepast. *bumpt*

    Owja, dat je het trouwens weet (maar ik denk eigenlijk dat de meeste van hier dat gaan doen), ik ga carnavallen, dus het wordt voor mij sowieso geen zaterdag t/m dinsdag (en miss is woensdag ook niet zo'n goed idee ;])
    en nee, ik bump helemaal niet dit topic *kijkt fluitend de andere kant op*


    Deep inside, I've never felt alive

    Sabiduria schreef:
    Owja, dat je het trouwens weet (maar ik denk eigenlijk dat de meeste van hier dat gaan doen), ik ga carnavallen, dus het wordt voor mij sowieso geen zaterdag t/m dinsdag (en miss is woensdag ook niet zo'n goed idee ;])
    en nee, ik bump helemaal niet dit topic *kijkt fluitend de andere kant op*


    Ik ga het waarschijnlijk ook pas rond woensdag/donderdag/vrijdag doen, omdat ik zelf ook fulltimecarnavalvierster ben :3