• "After the war, we all tried to find our new, save selves.
    It wasn't that easy, I tell you"

    Na de Hongerspelen is de jaartelling opnieuw begonnen, aangezien het niet langer meer wordt aangeduid met het nummer van de Spelen. Inmiddels is het 't jaar 150, precies anderhalve eeuw na de val van het Capitool. De Districten zijn opgeheven, en veranderd in provincie's. In de provincie's kan je de specialeiten die ze ooit hadden nog merken, maar er is geen sprake meer van de armoede en angst die vroeger heerste.
    Het land dat ooit Panem werd genoemd, is gelukkig en vredig.

    Maar wat wanneer een man de geschiedenis oprakelt, oude verhalen leest en een toekomst ziet in het verleden? Wat wanneer deze man een aantal volgelingen bij elkaar raapt wat genoeg is om vierentwintig deelnemers uit de twaalf provincie's te ontvoeren? Deze "tributen" worden in een enorm huis gezet, precies in het middel van een eiland dat ooit "Paaseiland" werd genoemd.

    Niemand weet welke wezens zich schuilhouden in de verre bossen en diepe wateren. Ze worden wakker in het huis zonder eten, met enkel een grote hoeveelheid water en zonder enige hoop.



    1. Jewelry
    Asréan Valinur è Narméria (Imperialism)
    Serena Dalia Sensorene (HurtedHeart)

    2. Bellator
    Stefano Greco (Fayan)
    Ariana Sarona (Pocket)

    3. Fulmen
    Joshua James Mortema (BADTranslate)
    Franseschka Burla Jeana (Pariah)

    4. Salis
    Alexander Joël Lockheart (Pulcher)
    Danalia Zwean Fishery (Buddy)

    5. Mutatio
    Dylan Osté (HurtedHeart)
    Reina Olympe Suela (Sueno)

    6. Mauris
    Jason Ebony Veilbride (Brianna)
    Noreth Maewen Pierce (Fae)

    7. Lignum
    Askèfius Ogellum Díranía (Pariah)
    Felhala Nineveh Mýriad-Cethrayn (Imperialism)

    8. Pulvis
    Pius Faiyne Sallow Edevane (Cumberbatch)
    Arya Rana Debris (Cockney)

    9. Fames
    Aidan Jae Rhiannon Hamney Thompson (GoogleIt)
    Ashley Mariane Delano (Pocket)

    10. Grex
    Judas Drakon Eryx (Sueno)
    Avery Goldman (Fayan)

    11. Faenum
    Adelaido Sélon Arville (Maysilee)
    Shenley Callisto Mirabella (Sueno)

    12. Carbo
    -
    Aminthe Lian Livingstone (BADTranslate)



    [ bericht aangepast op 2 dec 2011 - 17:39 ]


    -

    Kan ik ergens inspringen?


    On wednesdays we wear black

    [Gosh, er zijn heel veel mensen uit deze RPG online, en niemand reageert? Mensheeeeeid! Reageeeer! (Nee, dit is geen bevel. Voel je niet gedwongen, hoewel ik het natuurlijk überfijn zou vinden^^)
    Sorry voor de spam, trouwensxD]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    @badtranslate ik ben beschikbaar? XD


    On wednesdays we wear black

    Pocket schreef:
    @badtranslate ik ben beschikbaar? XD


    Oehhhh, waar ben je? En met welk personage kan ik je opzoeken?


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik heb er twee maar 1 is nog steeds in gesprek en de andere moet ik even tot leven wekken maar daarna kan ik wel naar je toe komen xD?


    On wednesdays we wear black

    ups 0.0
    Jason gered,
    ik was er niet D;
    goed, snel stukje schrijven danmaar.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Jason Ebony Veilbride
    Ik kon mezelf er eindelijk weer toe zetten iets te doen.
    Ik knipperde met mijn ogen, schudde mijn hoofd. Dat was echt verschrikkelijk, die ogen. Ze hadden me doen denken aan toen mijn vader overleed. Ik was toen een jaar of negen, hij had me meegenomen op jacht toen we werden aangevallen. Mijn vader had me op een hoge tak getild en gezegd dat hij van me hield. Voor hij zelf de boom in kon klimmen hadden ze hem al verscheurd en ik had het allemaal moeten aanzien. De wolfachtigen hadden nog zo'n drie dagen om mijn boom gecirkeld terwijl ik daar zat te huilen. Daarna was ik gevonden. En ik had er nog steeds nachtmerries over.
    'Sorry, ik had moeten helpen.' Zei ik zacht tegen mijn redders, die dicht tegen elkaar aan zaten op een bank terwijl ik met mijn rug tegen een tafelpoot aan zat. Oh, wat was ik jaloers op die jongen. Huilden meisjes maar op mijn schouder.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Sorry, beetje droog stukje maarja..


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Oh, offlinerds...
    Hebben we eigenlijk al koppels?
    Anders is Jason beschikbaar. (:


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Uch ik moet mijn personage ook nog tot leven wekken kunnen ze elkaar misschien tegenkomen?


    On wednesdays we wear black

    Pocket schreef:
    Ik heb er twee maar 1 is nog steeds in gesprek en de andere moet ik even tot leven wekken maar daarna kan ik wel naar je toe komen xD?


    Is goed. Aminthe gaat naar haar slaapkamer, maar Noreth (Rose/Fae) moet nog reageren. En bij Joshua huilt nu een meisje uit. Dusehm, nou ja. Kom anders maar bij Aminthe en Noreth staan.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Yay (:
    *Gaat jouw personage lezen*


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    ~Joshua~

    'Geen dank. Wie ben jij eigenlijk?' vraag ik aan het 'slachtoffer'.
    Ik bestudeer hem aandachtig, en kijk dan naar Selena, die nog steeds mijn schouder nathuilt. Dan besef ik dat ik een gescheurd T-shirt aanheb, en dat dat er niet uit moet zien.
    'Laat me nog eens naar je been kijken.'
    Ik pak het been van de jongen, en zie dat mijn T-shirt onder het bloed zit.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    ( ik wek haar even tot leven Qq)
    Ashley Mariane Delano
    Het was koud toen ik wakker werd en ik had barstende hoofdpijn niet meer normaal!
    Ik stond voorzichtig op ik dacht dat ik stevig stond maar viel gelijk weer naar beneden.'help!' schreeuwde ik keihard door het gebouw waar ik geen idee van had wat het was voor een gebouw.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 17:33 ]


    On wednesdays we wear black

    Jason
    Ik kreun als hij mijn been oppakt, maar bijt op mijn tanden en probeer met vaste stem antwoord te geven op zijn vraag.
    'Ik ben Jason, uit Mauris. En jullie?'


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.