• "After the war, we all tried to find our new, save selves.
    It wasn't that easy, I tell you"

    Na de Hongerspelen is de jaartelling opnieuw begonnen, aangezien het niet langer meer wordt aangeduid met het nummer van de Spelen. Inmiddels is het 't jaar 150, precies anderhalve eeuw na de val van het Capitool. De Districten zijn opgeheven, en veranderd in provincie's. In de provincie's kan je de specialeiten die ze ooit hadden nog merken, maar er is geen sprake meer van de armoede en angst die vroeger heerste.
    Het land dat ooit Panem werd genoemd, is gelukkig en vredig.

    Maar wat wanneer een man de geschiedenis oprakelt, oude verhalen leest en een toekomst ziet in het verleden? Wat wanneer deze man een aantal volgelingen bij elkaar raapt wat genoeg is om vierentwintig deelnemers uit de twaalf provincie's te ontvoeren? Deze "tributen" worden in een enorm huis gezet, precies in het middel van een eiland dat ooit "Paaseiland" werd genoemd.

    Niemand weet welke wezens zich schuilhouden in de verre bossen en diepe wateren. Ze worden wakker in het huis zonder eten, met enkel een grote hoeveelheid water en zonder enige hoop.



    1. Jewelry
    Asréan Valinur è Narméria (Imperialism)
    Serena Dalia Sensorene (HurtedHeart)

    2. Bellator
    Stefano Greco (Fayan)
    Ariana Sarona (Pocket)

    3. Fulmen
    Joshua James Mortema (BADTranslate)
    Franseschka Burla Jeana (Pariah)

    4. Salis
    Alexander Joël Lockheart (Pulcher)
    Danalia Zwean Fishery (Buddy)

    5. Mutatio
    Dylan Osté (HurtedHeart)
    Reina Olympe Suela (Sueno)

    6. Mauris
    Jason Ebony Veilbride (Brianna)
    Noreth Maewen Pierce (Fae)

    7. Lignum
    Askèfius Ogellum Díranía (Pariah)
    Felhala Nineveh Mýriad-Cethrayn (Imperialism)

    8. Pulvis
    Pius Faiyne Sallow Edevane (Cumberbatch)
    Arya Rana Debris (Cockney)

    9. Fames
    Aidan Jae Rhiannon Hamney Thompson (GoogleIt)
    Ashley Mariane Delano (Pocket)

    10. Grex
    Judas Drakon Eryx (Sueno)
    Avery Goldman (Fayan)

    11. Faenum
    Adelaido Sélon Arville (Maysilee)
    Shenley Callisto Mirabella (Sueno)

    12. Carbo
    -
    Aminthe Lian Livingstone (BADTranslate)



    [ bericht aangepast op 2 dec 2011 - 17:39 ]


    -

    byee Xxx (flower)


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [*begint toch maar weer met schrijven, terwijl ze nog steeds wacht op Rose*]

    ~Aminthe~

    Noreth knikt, en loopt de deur rechts van mijn kamer in. Ik zucht, en loop mijn eigen kamer in. Ik plof neer op het bed, en een boek valt met een 'plof' op de grond. Ik raap het op, en blaas het stof eraf. Het is het boek over Paaseiland. Ik bekijk het hoofdstuk waar ik was, en met een zucht van verveling begin ik weer met lezen.
    'De Moai.
    De Moai zijn de grote beelden, die in grote getalen op Paaseiland staan. De Moai hebben de vormen van een mensenhoofd. In sommige Moai zitten nog witte schijven als ogen, en sommigen hebben nog een steen als 'hoed' op.' mompel ik. Ik gooi het boek weer op bed, en besluit naar de hal te gaan, misschien kan ik daar nog een gesprekje voeren.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik erger me aan Jason's been...
    Hij kan nu dus gwn niks.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    IloveKellinQ schreef:
    Ik erger me aan Jason's been...
    Hij kan nu dus gwn niks.


    Ach, Joshua wonderman zal hem wel helpen x3


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Yay (:


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    ~Joshua~

    De jongen, Jason, probeert voorzichtig op te staan, maar zakt weer in elkaar.
    'Gaat het? Waar wil je naartoe? Anders help ik je wel even.' vraag ik bezorgd. Jason knikt, en gebaart pijnlijk naar zijn been.
    'Ja. Steun maar op mij.'
    Hij legt zijn hand op mijn schouder, en ik ondersteun hem.
    'Maar goed. Waar wil je heen?'


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Jason Ebony Veilbride
    'Ik weet het niet, gewoon een plekje waar ik kan zitten zou wel fijn zijn.'
    Zei ik verlegen. Ik moest vaker ontvoerd worden, de mensen hier waren aardiger dan de rest in mijn hele leven bij elkaar was geweest.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    ~Joshua~

    'Moet je naar een slaapkamer gebracht worden? Iedereen heeft er één. Of wil je liever naar de bieb?' vraag ik.
    Ik grijns, en kijk hem vragend aan.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Sorry voor slechte, late reacties, maar moet ook nog leren, msn'en en the Brianna laten spacen. Lang leve multitasken!

    Jason Ebony Veilbride
    Ik knipper met mijn ogen en grijns verbaasd terug. 'Ehm, waar zit jij het liefst? Ik weet niet of ik kan slapen met die pijn, en dan zit ik daar maar zo allenig.'


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    ~Joshua~

    'Ik haal wel een paar boeken, voor jou. Lezen is niets voor mij. En ik zal je wel naar een slaapkamer brengen, zodat je daar rustig kan lezen. Ik zal ook wel kijken of ik ergens Morfling kan vinden.'
    Ik sta op, en ondersteun hem op weg naar de slaapkamers. Ik drop hem in een random kamer, en zeg: 'Wacht hier. Ik ben zo terug.'
    Fluitend loop ik op weg naar de bieb.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ghihi, mensen, iemand nog zin in after the war?


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    ooowh
    laatmaar
    dacht dat ik in andere topic was .
    XDD


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Jason Ebony Veilbride
    'Dankjewel' Fluisterde ik, sprakeloos.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [Wow, Reina, korte postxD]

    ~Joshua~

    Ik pak een aantal willekeurige boeken, en hol weer terug naar de slaapkamer.
    'Alsjeblieft. Ik heb nog niet gekeken welke het zijn, dus dat moet je eigenlijk zelf maar uitzoeken.'
    Ik bekijk de voorkant van een boek.
    'Wat is dit nou? "Rosh, de zingende donut"? What the fuck?' mompel ik, als ik het boekje bekijk. Dat ze hier ook kinderboeken hadden, had ik niet verwacht.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    XD
    sarreeeeh


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.