• "After the war, we all tried to find our new, save selves.
    It wasn't that easy, I tell you"

    Na de Hongerspelen is de jaartelling opnieuw begonnen, aangezien het niet langer meer wordt aangeduid met het nummer van de Spelen. Inmiddels is het 't jaar 150, precies anderhalve eeuw na de val van het Capitool. De Districten zijn opgeheven, en veranderd in provincie's. In de provincie's kan je de specialeiten die ze ooit hadden nog merken, maar er is geen sprake meer van de armoede en angst die vroeger heerste.
    Het land dat ooit Panem werd genoemd, is gelukkig en vredig.

    Maar wat wanneer een man de geschiedenis oprakelt, oude verhalen leest en een toekomst ziet in het verleden? Wat wanneer deze man een aantal volgelingen bij elkaar raapt wat genoeg is om vierentwintig deelnemers uit de twaalf provincie's te ontvoeren? Deze "tributen" worden in een enorm huis gezet, precies in het middel van een eiland dat ooit "Paaseiland" werd genoemd.

    Niemand weet welke wezens zich schuilhouden in de verre bossen en diepe wateren. Ze worden wakker in het huis zonder eten, met enkel een grote hoeveelheid water en zonder enige hoop.



    1. Jewelry
    Asréan Valinur è Narméria (Imperialism)
    Serena Dalia Sensorene (HurtedHeart)

    2. Bellator
    Stefano Greco (Fayan)
    Ariana Sarona (Pocket)

    3. Fulmen
    Joshua James Mortema (BADTranslate)
    Franseschka Burla Jeana (Pariah)

    4. Salis
    Alexander Joël Lockheart (Pulcher)
    Danalia Zwean Fishery (Buddy)

    5. Mutatio
    Dylan Osté (HurtedHeart)
    Reina Olympe Suela (Sueno)

    6. Mauris
    Jason Ebony Veilbride (Brianna)
    Noreth Maewen Pierce (Fae)

    7. Lignum
    Askèfius Ogellum Díranía (Pariah)
    Felhala Nineveh Mýriad-Cethrayn (Imperialism)

    8. Pulvis
    Pius Faiyne Sallow Edevane (Cumberbatch)
    Arya Rana Debris (Cockney)

    9. Fames
    Aidan Jae Rhiannon Hamney Thompson (GoogleIt)
    Ashley Mariane Delano (Pocket)

    10. Grex
    Judas Drakon Eryx (Sueno)
    Avery Goldman (Fayan)

    11. Faenum
    Adelaido Sélon Arville (Maysilee)
    Shenley Callisto Mirabella (Sueno)

    12. Carbo
    -
    Aminthe Lian Livingstone (BADTranslate)



    [ bericht aangepast op 2 dec 2011 - 17:39 ]


    -

    verkeerde post ;)

    [ bericht aangepast op 2 dec 2011 - 18:08 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Huh, een huisje in het bos?

    Shenley zit gewoon in die villa waar ze met z'n allen zitten, dat is ook het enige gebouw meer op het eiland (cat)

    [ bericht aangepast op 2 dec 2011 - 18:02 ]


    -

    [o haha xD ik wist al niet waar we waren :P, maar Dylan zat alleen op het strand om te denken over dingen enzo. Selena is naar buiten gegaan en tegen een boom gaan boksen :P]]

    [ bericht aangepast op 2 dec 2011 - 18:04 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Dat heeft er niks mee te maken, in de inleiding stond al dat ze allemaal in één huis gedumpt zouden worden :')

    [ bericht aangepast op 2 dec 2011 - 18:05 ]


    -

    Ik laat Shenley wel naar het strand toe gaan.


    -

    Danalia
    'Grex,' herhaalde ze zachtjes. Ze had beelden van Grex gezien en vond het er altijd heel mooi uitzien. 'Ik kom uit Salis.' Ze zweeg. De herinneringen aan thuis maakte haar verdrietig. Diep van binnen verlangde naar haar ouders die tegen haar begonnen te zeuren. Net voordat ze ontvoerd werd had ze ruzie met hen gehad. Stel je voor dat ik hier dood ga, schoot het door Danalia heen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    [Oke dan Delete ik mijn post wel ;)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Shenley Callisto Mirabella
    De wind zorgde ervoor dat haar karamelbruine, glanzende lokken half voor haar gezicht en dansten, maar echt last had ze er niet van. Ze gebruikte het vaker als een gordijn om zich nog verder te af schermen van de buitenwereld, om contact met mensen die ze niet mocht te vermijden.
    En er waren veel mensen die ze niet echt mocht, gewoon omdat ze niet sociaal was. Zo was ze niet aangelegd, en niet opgevoed. Niemand in het weeshuis hield echt voor haar, ze werd alleen goed genoeg behandeld om in leven te blijven omdat haar belastinggeld een inkomst was van de eigenaar.
    Haar zachtgroene ogen vielen op een gestalte, niet ver van haar vandaan. Het shirt dat hij eerder gedragen had moeten hebben, lag naast hem in het zand.
    Onwillekeurig ontsnapte een zucht aan haar. Nog iemand die het probeerde te snappen, die wilde weten waarom ze hier waren.


    -

    Judas Drakon Eryx
    Hij pijnigde zijn hersens, probeerde de kaart van het land die hij ooit op de basisschool had moeten leren voor zijn geest te halen. Salis, dat lag aardig ver weg van Grix. Voorbij de drogere gebieden, groene velden met water. Een beetje zoals dit eiland.
    'Waar denk je aan?' vroeg hij na een tijdje - ook tot zijn eigen verbazing.


    -

    Dylan Osté
    Ik zat te tekenen in het zand. Wat als mijn vader en moeder naar de politie waren gegaan. Of hadden hun het gedaan? Zo vele vragen kwamen in me op dat ik 5 dagen nodig had om ze op een briefje te schrijven. Ik hoorde iemand op het zand liep. Ik hoorde dat snel het was hier zo stil. Ik draaide mijn hoofd en keek naar een bloedmooie dame. Ik knipperde even en stond langzaam op. Ik was vrij verlegen, maar ik ging al snel wat zelfverzekerder staan. ik was vroeger de junk tot ik hier kwam in deze zooi. Ik veegde het zand van me af en liep naar haar toe.
    'Heey, Ik ben Dylan Osté Mutatio.. en jij?' Zei ik met mijn Tandapasta smile. Als meiden iets leuk vonden was het mijn lach.
    [Ff eten]

    [ bericht aangepast op 2 dec 2011 - 18:12 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Je moet trouwens nog foto's geven voor je persoontjes :'D

    Shenley Callisto Mirabella
    Een bedenkelijk glans verscheen in haar ogen, langzaam streek ze één van de lokken weg voor haar blik. Maar enkel zodat ze kon zien wie precies tegen haar praatte, zodat haar zicht niet werd ontnomen door de wind.
    Als ze één van die meisjes was geweest die uit het dorp kende, had ze meteen stom staan giechelen toen ze hem zag. Hij was wat normale meisjes "een lekker ding" zouden noemen, maar behalve dat het haar opviel, liet het haar aardig koud.
    'Shenley,' zei ze dan ook enkel. Haar halfzachte stem ging bijna verloren in de wind, maar onzeker klonk het niet.


    -

    Danalia
    'Waar ik aan denk?' vroeg ze verbaasd. Nog nooit had iemand aan haar gevraagd waar ze aan dacht. Ze besloot niet te liegen. 'Aan thuis.' Ze zuchtte even. 'Aan dit eiland.' Ik haalde mijn schouders op. 'Jij? Waar denk jij aan?'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Judas Drakon Eryx
    'Ik probeerde me te herinneren waar Salis ook alweer precies lag,' gaf hij met een kleine, scheve grijns toe.
    Pas voor het eerste sinds hun gesprek keek hij eens even goed naar haar, streek zijn donkerbruine haar uit zijn gezicht.


    -

    Danalia
    Ze glimlachte. 'Salis is de vierde provincie,' zei ze. 'Beter uitleggen kan ik het ook niet.' Danalia keek weer naar buiten. Ze ging iets verder over het balkon leunen en ademde de frisse lucht diep in. De zee geur deed haar denken aan thuis, of nog beter gezegt aan vroeger toen ze elke dag ging zwemmen. Er was genoegd water en ze versloeg al haar vrienden als ze een wedstrijdje deden.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dylan Osté
    Gelukkig. Ze begon niet wild te giechelen toen ze me zag. Ik was misschien wat meisjes "knap" Noemde, maar zelf vond ik dat niet alles. Ik moest ook aardig zijn en grappig. Nt als mijn Toekomstige Meisje. Ik had eigelijk nog nooit Verkering gehad. Ik was van plan om pas verkering te gaan nemen met mijn soul-mate. 'Shenley.' Klonk er zacht uit haar mond. De harde wind waaide haar stem half weg, maar toch verstond ik haar een beetje. 'Shenley wie?' Vroeg ik terwijl ik het zand uit mijn haren plukte met mijn hand. Ik ging er simpel doorheen en liep mijn vingers tegen plukken haar aan botsen zodat ze het zand mee zouden nemen. Ze keek een beetje verlegen. Ze zag er prachtig uit, maar was ze net zo prachtig vanbinnen?


    I'm finally back, Finally after a Year break