• "After the war, we all tried to find our new, save selves.
    It wasn't that easy, I tell you"

    Na de Hongerspelen is de jaartelling opnieuw begonnen, aangezien het niet langer meer wordt aangeduid met het nummer van de Spelen. Inmiddels is het 't jaar 150, precies anderhalve eeuw na de val van het Capitool. De Districten zijn opgeheven, en veranderd in provincie's. In de provincie's kan je de specialeiten die ze ooit hadden nog merken, maar er is geen sprake meer van de armoede en angst die vroeger heerste.
    Het land dat ooit Panem werd genoemd, is gelukkig en vredig.

    Maar wat wanneer een man de geschiedenis oprakelt, oude verhalen leest en een toekomst ziet in het verleden? Wat wanneer deze man een aantal volgelingen bij elkaar raapt wat genoeg is om vierentwintig deelnemers uit de twaalf provincie's te ontvoeren? Deze "tributen" worden in een enorm huis gezet, precies in het middel van een eiland dat ooit "Paaseiland" werd genoemd.

    Niemand weet welke wezens zich schuilhouden in de verre bossen en diepe wateren. Ze worden wakker in het huis zonder eten, met enkel een grote hoeveelheid water en zonder enige hoop.



    1. Jewelry
    Asréan Valinur è Narméria (Imperialism)
    Serena Dalia Sensorene (HurtedHeart)

    2. Bellator
    Stefano Greco (Fayan)
    Ariana Sarona (Pocket)

    3. Fulmen
    Joshua James Mortema (BADTranslate)
    Franseschka Burla Jeana (Pariah)

    4. Salis
    Alexander Joël Lockheart (Pulcher)
    Danalia Zwean Fishery (Buddy)

    5. Mutatio
    Dylan Osté (HurtedHeart)
    Reina Olympe Suela (Sueno)

    6. Mauris
    Jason Ebony Veilbride (Brianna)
    Noreth Maewen Pierce (Fae)

    7. Lignum
    Askèfius Ogellum Díranía (Pariah)
    Felhala Nineveh Mýriad-Cethrayn (Imperialism)

    8. Pulvis
    Pius Faiyne Sallow Edevane (Cumberbatch)
    Arya Rana Debris (Cockney)

    9. Fames
    Aidan Jae Rhiannon Hamney Thompson (GoogleIt)
    Ashley Mariane Delano (Pocket)

    10. Grex
    Judas Drakon Eryx (Sueno)
    Avery Goldman (Fayan)

    11. Faenum
    Adelaido Sélon Arville (Maysilee)
    Shenley Callisto Mirabella (Sueno)

    12. Carbo
    -
    Aminthe Lian Livingstone (BADTranslate)



    [ bericht aangepast op 2 dec 2011 - 17:39 ]


    -

    Zeg, waarom zijn Buddy en ik als enige aan het RPG'en?

    Come on, RPG erop los *O*


    -

    Selena Dalia Sensorene
    Ik open langzaam mijn ogen. Ik werd wakker. Om mij heen waren vreemde planten. Ik lag op zand omringt door water, duidelijk een eiland, maar hoe kwam ik hier. Ik zag om mij heen vele andere mensen. Na ze allemaal geteld te hebben zag ik er 24. 24 mensen. 24 mensen die hieri met mij opgesloten waren. Ik rilde. Waar was ik beland ik wist niet dat ik hier was. Hoe kwam ik hier? Ik ging rechtop zitten en deed mijn handen bij mijn hoofd. Wat was dit! Ik had zin om te gillen, maar ik dacht aan mijn mede mens. Ik was een beetje Authistisch, een beetje maar, maar dit vond ik niet leuk. Ik stond ruw op en liep naar een boom. Ik keek naar mijn shirt en ripte de onderkant eraf zodat mijn bruine slanke buik zichtbaar was. Ik scheurde het nog is door de helft bond zwom mijn knokkels. Ik begon tegen de boom aan te slaan. Ik was altijd goed in vechten geweest. Ik had net een weekje boksen gedaan voordat ik hier kwam. Ik gromde luid en sloeg door. Pijlschoten gingen door mijn vuisten, maar de Adrealine was overheersend. De pijn vergeette ik dus snel. Ik voelde dat sommige ogen naar me keken, maar ik trok me nergens van aan.

    Dylan Osté
    Ik ging rechtop zitten en tekende met een verlaten tak in het zand. Ik had mijn shirt uit gedaan zodat je mijn Eight-Pack kon zien en mijn spieren. Ik was altijd een beetje ijdel. Ik keek rond me. Mensen leken te praten en keken soms een beetje boos. Ik keek naar het mooie lichtblauwe heldere water waarachter een mooie gele zon te zien was. Ik snapte het eigenlijk niet. Waarom was ik hier? Ik zuchte. Wat deed ik hier eigelijk?

    [Waar is Reina?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Danalia
    'Nouja, ik dacht dat ik je misschien lastig viel,' zei ze. Ze haalde haar schouders op. Ze draaide haar hoofd zodat ze de jongen aan kon kijken. Danalia was niet iemand die van stilte hield maar ze was nou ook niet degene die heel haar levensverhaal aan een vreemd iemand ging vertellen. Ze zuchtte zachtjes en dacht aan vroeger. Aan haar warme huis, met haar gezellige familie waar nog nooit een stilte was gevallen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ben even eten. Ik reageer over een 10 min./een kwartier.


    "Ignite, my love. Ignite."

    reina moet nog steeds de trap aflopen Qq


    On wednesdays we wear black

    Reina mijn persoontje?
    Ehm. Die stond op de trappen dacht ik (cat)

    Judas Drakon Eryx
    Even overwoog hij om iets te zeggen, maar zijn mond sloot zich net zo snel weer. Hij streek met zijn vingertoppen onbewust over de lichte waas van stoppels op zijn kaken.
    Waar zou ze vandaan komen? Uit een provincie die erg ver van Grix lag, of dichtbij?
    Hij wist het niet, en als hij het niet zou vragen zou hij het waarschijnlijk ook niet te weten komen.


    -

    Ja, maar ik zat toen te wachten tot Laura eens ging reageren. Maar dat deed ze niet echt :'D


    -

    xD ik ook hoor


    On wednesdays we wear black

    Dus eigenlijk sta ik momenteel best vast met Reina..

    @HurtedHeart
    Maar ik heb Shenley? *O*

    [ bericht aangepast op 2 dec 2011 - 17:42 ]


    -

    [Waar is Shenley? En wie zal ik naar d'r toe sturen? Dylan of Selena?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Shenley is ergens in dat huis, in een grote, lege kamer.

    Dylan is het dichtsbij, dus doe hem maar :'D


    -

    ik ga sinterklaas vieren dus waarschijnlijk tot morgen. xxx


    On wednesdays we wear black

    Okeee x


    -

    Danalia
    De jongen zweeg en de minuten verstreken. In de verte zag ik de zon. Vogels vlogen niets vermoeiend door mijn gezichtsveld. Hoe lang zou het duren totdat wij hen zouden doden? Ik keek weer naar de jongen.
    'Ik ben Danalia,' stelde ik me eigen voor.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Judas Drakon Eryx
    Het leek een tel te lang te duren voor haar woorden hem bereikten.
    'Judas,' zei hij daarna. Hij schraapte zijn keel even. 'Uit Grix.'


    -