• Ik vroeg mij af... heeft iemand al een foto gezien van die vriendin van Georg? Oké, hij mag dan wel gezegd hebben in Bravo dat ze liever uit de media blijft, maar er moet toch minstens één foto van haar zijn? Ik wil haar zien!


    Got up on the wrong side of life today

    Heeftie een vriendin? [/loopt achter]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    heeft hij een vriendin dan? (cat)

    Despondency schreef:
    Heeftie een vriendin? [/loopt achter]


    Ja, dat zei hij tog...


    Got up on the wrong side of life today

    Sinds wanneer heeft Georg een vriendin?

    Ik loop ook achter. :X


    Let the Night embrace you

    uh? ik dacht dat ze allemaal nog single waren, maar dat ze wel vol op zoek waren

    BRAVO: Is er toevallig een van jullie wel verliefd?

    Georg: Ik heb een vriendin. We zijn een half jaartje samen. Ze is niet bekend en dat wil ze ook niet zijn. Toen we een keer in Magdeburg uitgingen ben ik haar tegen het lijf gelopen - en tsja, wat kan zeggen? Het lijkt de ware te zijn. De andere Jungs vinden haar ook erg aardig...


    Gefeliciteerd Georg. ^^


    Let the Night embrace you

    Ik lees geen roddelbladen meer, dus euh...ik weet van nix ?
    Ik weet alleen dat Georg bij de opname van euh...Nja, een live dvd, (ik denk "leb die sekunde, behind the scenes") wel een vriendin had, wnt daar kunt ge hem nogal duidelijk zien kusse^^ (Of was da Gustav?? Achja, whatever^^)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    ach joh laat hem lekker x]

    Meadow schreef:
    BRAVO: Is er toevallig een van jullie wel verliefd?

    Georg: Ik heb een vriendin. We zijn een half jaartje samen. Ze is niet bekend en dat wil ze ook niet zijn. Toen we een keer in Magdeburg uitgingen ben ik haar tegen het lijf gelopen - en tsja, wat kan zeggen? Het lijkt de ware te zijn. De andere Jungs vinden haar ook erg aardig...

    ow.. dat is wel leuk voor hem n_n

    Er zal wel een foto van komen wanneer zij zin heeft dat om een foto te showen. (krul)


    None but ourselves can free our minds.

    OMG :|
    Nou, heel leuk voor m :'D

    en ik ben blij dat toch al een iemand van Q een lief heeft kunnen vinden


    I need you like a heart needs a beat

    Oke, ze is niet bekend, Dus lijkt me logish dat ze neit met der porrem op een foto staat ^^


    Some angels have no wings.

    Leuk dat hij een vriendin heeft,maar ik versta dat dat meisje niet bekend wil zijn.


    Everyone smiles in the same language.