• "After the war, we all tried to find our new, save selves.
    It wasn't that easy, I tell you"

    Na de Hongerspelen is de jaartelling opnieuw begonnen, aangezien het niet langer meer wordt aangeduid met het nummer van de Spelen. Inmiddels is het 't jaar 150, precies anderhalve eeuw na de val van het Capitool. De Districten zijn opgeheven, en veranderd in provincie's. In de provincie's kan je de specialeiten die ze ooit hadden nog merken, maar er is geen sprake meer van de armoede en angst die vroeger heerste.
    Het land dat ooit Panem werd genoemd, is gelukkig en vredig.

    Maar wat wanneer een man de geschiedenis oprakelt, oude verhalen leest en een toekomst ziet in het verleden? Wat wanneer deze man een aantal volgelingen bij elkaar raapt wat genoeg is om vierentwintig deelnemers uit de twaalf provincie's te ontvoeren? Deze "tributen" worden in een enorm huis gezet, precies in het middel van een eiland dat ooit "Paaseiland" werd genoemd.

    Niemand weet welke wezens zich schuilhouden in de verre bossen en diepe wateren. Ze worden wakker in het huis zonder eten, met enkel een grote hoeveelheid water en zonder enige hoop.



    1. Jewelry
    Asréan Valinur è Narméria (Imperialism)
    Serena Dalia Sensorene (HurtedHeart)

    2. Bellator
    Stefano Greco (Fayan)
    Ariana Sarona (Pocket)

    3. Fulmen
    Joshua James Mortema (BADTranslate)
    Franseschka Burla Jeana (Pariah)

    4. Salis
    Alexander Joël Lockheart (Pulcher)
    Danalia Zwean Fishery (Buddy)

    5. Mutatio
    Dylan Osté (HurtedHeart)
    Reina Olympe Suela (Sueno)

    6. Mauris
    Jason Ebony Veilbride (Brianna)
    Noreth Maewen Pierce (Fae)

    7. Lignum
    Askèfius Ogellum Díranía (Pariah)
    Felhala Nineveh Mýriad-Cethrayn (Imperialism)

    8. Pulvis
    Pius Faiyne Sallow Edevane (Cumberbatch)
    Arya Rana Debris (Cockney)

    9. Fames
    Aidan Jae Rhiannon Hamney Thompson (GoogleIt)
    Ashley Mariane Delano (Pocket)

    10. Grex
    Judas Drakon Eryx (Sueno)
    Avery Goldman (Fayan)

    11. Faenum
    Adelaido Sélon Arville (Maysilee)
    Shenley Callisto Mirabella (Sueno)

    12. Carbo
    -
    Aminthe Lian Livingstone (BADTranslate)



    [ bericht aangepast op 2 dec 2011 - 17:39 ]


    -

    Haihaii (:

    Jason Ebony Veilbride
    'Gebroken been, klote' Mopperde ik. Ergens vroeg ik me af waarom ze niet gewoon wegliep, me negeerde, uitschold, zoals anderen dat gedaan zouden hebben, en gedaan hadden, vroeger.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Hoihoihoi :D
    Ashley Mariane Delano
    'laat mij eens zien?' ik knielde voorzichtig naast hem neer en legde rustig mijn hand om zijn been.ik voelde de breuk en zag dat het nog niet rechtgezet was ik pakte zijn been wat strakker vast en trok er aan zodat zijn bot weer rechzat zodat zijn bot weer goed kon groeien.


    On wednesdays we wear black

    hru? (:

    Jason Ebony Veilbride
    Ze trok aan mijn been. Ze. Trok. Aan. Mijn. Been. Mijn gebroken been.
    Ik schreeuwde het uit van de pijn. Lekker stoer, nou ja, dan maar even niet. Dit was niet leuk. Verontwaardigd keek ik haar aan. 'Waar was dat nou weer goed voor?!' Slingerde ik naar haar hoofd 'Het is gebroken hoor!'


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Ashley Mariane Delano
    'het is dit of voor eeuwig kreupel lopen! 'snauwde ik naar hem.Door de inspanning was mijn hoofdpijn weer aangesterkt en daarom ging ik naast hem op de grond in kleermakerszit zitten wrijvend over mijn slapen .

    [ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 20:13 ]


    On wednesdays we wear black

    Jason Ebony Veilbride
    O god, ik had haar boos gemaakt. 'Sorry! Ik wist niet dat dat medisch nut had, ik ben gewoon gewend dat mensen het leuk vinden om me pijn te doen, oké? Sorrysorrysorry, ik wilde je niet boos maken. Gaat het wel? Je ziet echt heel bleek.' Ik begon veel te snel te praten, ik zette mezelf echt compleet voor schut.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Ashley Mariane Delano
    'het maakt niet uit ik ben niet boos,misschien had ik even een waarschuwing moeten geven ' grinnikte ik terwijl ik nog steeds met mijn hoofd in mijn handen zat.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 20:21 ]


    On wednesdays we wear black

    Jason Ebony Veilbride
    Ik wilde zo verschrikkelijk graag een pijnstiller voor haar zoeken! Maar hoe kon ik verdomme opstaan met dit been?! Ik legde voorzichtig mijn hand op haar haar. 'Gaat het wel?'


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Ashley Mariane Delano
    'mmmm nee'kreunde ik.'ik moet een klap tegen mijn hoofd hebben gekregen ofzuo' .ik stond op en liep wankel naar de kastjes van de keuken toe om thee te zoeken.dat wou ook nog welleens helpen.Ik doorzocht de kastjes op zoek naar iets drinkbaars maar er was niks te vinden.ik liet me moedeloos neervallen op de grond.Man wat zou ik een moord doen voor mijn moeders speciale kopje thee!


    On wednesdays we wear black

    Jason Ebony Veilbride
    Ik gaf het op, sloeg mijn armen over mijn hoofd. Hoe lang moest ik hier nog blijven zitten? En waarom? Wáárom zaten we hier? Wat was hier het nut van, was hier leuk aan?


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Ashley Mariane Delano
    Na een lange stilte schraapte ik mijn keel 'euhm waar woonde jij eigenlijk?' vroeg ik een beetje rood wordend


    On wednesdays we wear black

    Jason Ebony Veilbride
    'Mauris' fluisterde ik bijna, bang dat ik het nooit meer terug zou zien.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Ashley Mariane Delano
    Ik zuchtte.zou ik hier Ooit nog uitkomen? Zal ik mijn moeder ooit nog terugzien? Opeens werd ik woedend wat denkt diegene wel?!? Dat hij ons zomaar even kan opsluiten?!? Ik baldde mijn handen tot uisten en keek kwaad voor me uit.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 21:14 ]


    On wednesdays we wear black

    *inspiloos*


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Haha Qq


    On wednesdays we wear black

    Ik moet offline :C bye! X


    On wednesdays we wear black