• "After the war, we all tried to find our new, save selves.
    It wasn't that easy, I tell you"

    Na de Hongerspelen is de jaartelling opnieuw begonnen, aangezien het niet langer meer wordt aangeduid met het nummer van de Spelen. Inmiddels is het 't jaar 150, precies anderhalve eeuw na de val van het Capitool. De Districten zijn opgeheven, en veranderd in provincie's. In de provincie's kan je de specialeiten die ze ooit hadden nog merken, maar er is geen sprake meer van de armoede en angst die vroeger heerste.
    Het land dat ooit Panem werd genoemd, is gelukkig en vredig.

    Maar wat wanneer een man de geschiedenis oprakelt, oude verhalen leest en een toekomst ziet in het verleden? Wat wanneer deze man een aantal volgelingen bij elkaar raapt wat genoeg is om vierentwintig deelnemers uit de twaalf provincie's te ontvoeren? Deze "tributen" worden in een enorm huis gezet, precies in het middel van een eiland dat ooit "Paaseiland" werd genoemd.

    Niemand weet welke wezens zich schuilhouden in de verre bossen en diepe wateren. Ze worden wakker in het huis zonder eten, met enkel een grote hoeveelheid water en zonder enige hoop.



    1. Jewelry
    Asréan Valinur è Narméria (Imperialism)
    Serena Dalia Sensorene (HurtedHeart)

    2. Bellator
    Stefano Greco (Fayan)
    Ariana Sarona (Pocket)

    3. Fulmen
    Joshua James Mortema (BADTranslate)
    Franseschka Burla Jeana (Pariah)

    4. Salis
    Alexander Joël Lockheart (Pulcher)
    Danalia Zwean Fishery (Buddy)

    5. Mutatio
    Dylan Osté (HurtedHeart)
    Reina Olympe Suela (Sueno)

    6. Mauris
    Jason Ebony Veilbride (Brianna)
    Noreth Maewen Pierce (Fae)

    7. Lignum
    Askèfius Ogellum Díranía (Pariah)
    Felhala Nineveh Mýriad-Cethrayn (Imperialism)

    8. Pulvis
    Pius Faiyne Sallow Edevane (Cumberbatch)
    Arya Rana Debris (Cockney)

    9. Fames
    Aidan Jae Rhiannon Hamney Thompson (GoogleIt)
    Ashley Mariane Delano (Pocket)

    10. Grex
    Judas Drakon Eryx (Sueno)
    Avery Goldman (Fayan)

    11. Faenum
    Adelaido Sélon Arville (Maysilee)
    Shenley Callisto Mirabella (Sueno)

    12. Carbo
    -
    Aminthe Lian Livingstone (BADTranslate)



    [ bericht aangepast op 2 dec 2011 - 17:39 ]


    -

    YEAH! xd
    Dan zet ik hem of haar xd even op het rollen topic

    [ bericht aangepast op 2 dec 2011 - 17:05 ]


    On wednesdays we wear black

    [Woeshhh, Joshua uit Fulmen komt deze groep verblijdenxD]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik kopieerde altijd de link van de foto af.

    Danalia
    Ze wist niks te zeggen. De jongen was allang weer omgedraaid en keek naar het uitzicht. Voorzichtig, bang om te veel lawaai te maken, liep ze naar de jongen toe en ging naast hem staan. Het eiland was prachtig. In de verte hoorde ze de zee die langzaam afgeketst werd op de stenen. De bladeren ritselde door de zwakke wind die over het eiland blies. Hoe erg ze het eiland ook haatte, ze kon het niet lelijk noemen.
    'Het eiland is mooi, he?' merkte ze op. Ze keek even via haar ooghoeken naar de jongen.


    [Hoe krijgen jullie het voor elkaar om zulke lange stukken te schrijven?]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ugh! Weheartit doorzoeken is echt vermoeiend xD


    On wednesdays we wear black

    Je kan ook de link van de pagina doen, dan wil ik er best voor zorgen dat ik de url van de foto kan gebruiken (':

    Mijn langste post is in Snowflakes, 300 woorden (cat)

    Judas Drakon Eryx
    Hij keek vanuit zijn ooghoeken naar haar. Bedenkelijk gingen zijn mondhoeken omhoog in een flauwe glimlach, met een zucht wierp hij een blik op het meisje.
    'Inderdaad.'
    Peizend fronsde hij zijn wenkbrauwen, liet zijn ogen weer naar het landschap voor hem glijden. Een mooie rustplaats, dat was zeker. Een mooie plek om te sterven.
    Maar hij moest niet zo pessimistisch denken, die tijd was voorbij.


    -

    [Joshua is al wakker, kay?]

    ~Joshua~

    Ik strijk mijn hand door mijn haar, en kijk in de verte. Ik ben buiten, de wind duwt zachtjes tegen me aan. Ik zie een ster staan. De Poolster, weet ik. Zo ongeveer het enige wat ik heb onthouden van school. Nee, geef mij maar wonden, lekker veel bloed. Ik pak een mes, en steek hem in de lucht. Hoeveel kelen zou ik hiermee doorsnijden? Ik loop naar binnen, en zie twee meisjes staan praten. Eentje heeft drie lelijke krassen op haar been.
    'Moet je verzorgd worden? Joshua helpt je wel hoor.' grinnik ik.

    ~Aminthe~

    Ik kijk op, als de jongen me aanspreekt. Ik heb het niet zo op kwakzalvers, en hier is toch geen verband.
    'Nee, dank je. Het doet toch niet zoveel pijn.'
    Op dat moment voel ik de wonden branden, maar ik red me wel.
    'Wie ben jij eigenlijk?' vraag ik.
    'Joshua, aangenaam.'
    'Aminthe. En dit is Noreth.'
    'Hoi. Nou, als hier niets te verzorgen valt, ben ik al weg.'
    Hij loopt weg.
    'Weet jij waar hij vandaan komt?' vraag ik aan Noreth.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Oke ik ben klaar! Kan ik gelijk ergens inspringen of toch niet?


    On wednesdays we wear black

    @Pocket
    Je moet even in 't rollentopic kijken :')

    [ bericht aangepast op 2 dec 2011 - 17:18 ]


    -

    [Ik bedacht net een leuk eindstukje, als einde van deze RPG. Ik denk dus teveel vooruit. Het gaat ongeveer zo:

    Naam persoon
    Ik zucht, en kijk hem/haar aan.
    'Wij zijn als enige nog over, met z'n tweeën.'
    'Ja.'
    'Het kan geen gelijkspel zijn.'
    'Ja.'
    'Ik kan niet zonder je.'
    'En ik niet zonder jou.'
    'Vermoord me maar.'
    'Nee, jij vermoordt mij.'
    'Tegelijk dan maar?'
    'Goed.'
    Ik haal diep adem, en pak zijn/haar hand.
    'Eén, twee, drie.'
    Ik spring, maar net daarvoor laat hij/ze mijn hand los. Verbaasd kijk ik naar boven. Ik lijk te vallen in slow motion. Grijnzend zwaait hij/ze me de dood in.


    What do you think? xD]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Oeps Qq gefixed xD


    On wednesdays we wear black

    Danalia
    'Wil je dat ik weg ga?' vroeg ze. Ze had het idee dat ze de jongen stoorde en het liefste wilde ze zoveel mensen te vriend houden. Ze zou dan tenminste niet de eerste zijn die vermoord zou worden als iemand door zou draaien, althans dat hoopte ze. Ze keek weer naar het eiland en bedacht dat dit vroeger zo'n eiland was waar ze zo graag op vakantie wilde. Ze had plaatjes van zulke droom eilanden uit geknipt en boven haar bed gehangen. Tot haar tiende hadden ze daar gehangen, toen had ze de foto's er van afgetrokken met de zin: de tijd van dromen is voorbij.


    [Ik heb een stuk laatst gelezen van snowflakes, ik vond het echt heel mooi geschreveb ;$]


    "Ignite, my love. Ignite."

    @BADTranslate
    Dat is niet aardig :'D

    @Buddy
    Thank you *O*

    Judas Drakon Eryx
    Hij liet zijn wenkbrauwen even omhoog gaan, en keek weer om.
    'Nee, waarom zou je dat denken?'
    Een prater was hij niet, maar dat betekende niet dat hij gezeldschap niet op prijs kon stellen. Hij vond het fijn om niet helemaal alleen te zijn, maar alleen degene die hem echt kenden wisten dat ze dingen bijna uit zijn keel moesten trekken, anders zou hij toch vrijwel niks zeggen.
    Dat lag niet aan de anderen, zo was hij gewoon.


    -

    Ugh, ik dacht vanavond weer een keer lekker alleen thuis te zijn, komt m'n zus straks doodleuk aankakken (no_chears)


    -

    [Dat was idd niet zo aardig^^
    En schijt dat je zus opeens aankomt, dat haat ik dus ook altijd met mn broertje. Die woijofijosdfosdifj wil altijd achter de PC...:(]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Is niet schijt, is stom.
    Ik hou ervan om soms alleen thuis te zijn, maar zij moet zo nodig per se op die avonden hierheen komen dat m'n moeder er niet is -_-


    -