• Ik en een vriendin zijn aan het kijken om in de grote vakantie, meteen na de examens te vertrekken naar Londen. We zijn dus al volop aan het kijken wat we die dagen/week willen doen, maar komen nog heel veel te kort.
    Dus nu vraag ik jullie; Wat moeten we zeker doen als we daar zijn? Wat is zeker de moeite om te gaan bezoeken?

    Edit;
    Iemand die eventueel al een goed, maar redelijk goedkoop hotel weet?

    [ bericht aangepast op 28 nov 2011 - 22:28 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    Edit; Iemand die eventueel al een goed, maar redelijk goedkoop hotel weet?
    Hmm.. nee. Toen ik er vier/vijf jaar geleden was sliepen we in Royal (inter)National. Was echt een hotel met zo'n shabby uitstraling en niet zo lekker ontbijt. Ik dacht dat die eigenlijk best goedkoop was, maar toen ik laatst ging kijken, viel dat dus best tegen :Y)
    Oftewel; ga daar niet heen (:

    En ik heb verder geen idee... Ik ga in Mei voor 2 weken naar Londen en dan ga ik misschien via zo'n organisatie naar een gastgezin. Is ook goedkoper vaak dan een B&B, dus misschien voor jullie ook een idee?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Een hotel bij Kings Cross Road... Ik weet niet meer hoe hij heet :c ik zoek even.

    edit; GEVONDEN! Lang leve google streetview :Y)
    hoe goedkoop moet het zijn? het zit volgens het ding zelf in Islington, maar je zit heel dichtbij het metrostation...

    [ bericht aangepast op 1 dec 2011 - 14:47 ]


    Destroy what destroys you.

    Je kan beter, als je niet wil dat heel je bank aart geplunderd wordt, nog een jaartje wachten. De Olympische Spelen worden in Londen gehouden en vliegtuigtickets en hotels zijn daardoor nog duurder dan normaal..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Terrassa schreef:
    Je kan beter, als je niet wil dat heel je bank aart geplunderd wordt, nog een jaartje wachten. De Olympische Spelen worden in Londen gehouden en vliegtuigtickets en hotels zijn daardoor nog duurder dan normaal..

    De Olympische spelen zijn pas eind juli, dan zijn de tickets vlak na de eindexamens in mei echt nog niet duur hoor.
    Bovendien, vliegen naar Londen kost sowieso geen hol.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Reassurance schreef:
    (...)
    De Olympische spelen zijn pas eind juli, dan zijn de tickets vlak na de eindexamens in mei echt nog niet duur hoor.
    Bovendien, vliegen naar Londen kost sowieso geen hol.

    Ik heb eindexamens in juni.. Dus dat is waarschijnlijk de 3e juli ofzo gedaan hebben.
    België


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Remembrall schreef:
    Een musical, London Tower, London Eye, London Dungeon, Harrod's, Hamley's, alle mogelijke belachelijke souvenirwinkels, Covent Garden, Waterstone's bij Piccadilly Circus.

    Ik ken geen hotel, maar doe One Direction wel de groeten van me, oke? xd

    [ bericht aangepast op 1 dec 2011 - 16:14 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Negligible schreef:
    (...)
    Ik heb eindexamens in juni.. Dus dat is waarschijnlijk de 3e juli ofzo gedaan hebben.
    België

    Als je meteen daarna gaat is het geen probleem (: Olympische spelen zijn pas 27 juli ergens dacht ik.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    NOURRY schreef:
    (...)
    Ik ken geen hotel, maar doe One Direction wel de groeten van me, oke? xd

    Zal ik zeker doen! Ik moet al een date regelen, dus de groeten kunnen er ook nog wel bij :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Je moet gewoon een bus nemen kijken waar je uitkomt. dat heeft mijn broer ook gedaan

    Er is een school die in de vakantie kamers verhuurt aan toeristen. Het ontbijt is er echt dik in orde en het is vrij rustig + je zit dicht bij de metro & Natural History Museum, Science Museum.
    Het heet Beit Hall geloof ik.

    Zeker eens Camden Town bezoeken.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2011 - 17:54 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.