• Ik heb UPC, met SyFy en ik heb al 3 dagen geen ondertiteling meer. x_x Dus verveel ik me af en toe de tering omdat ik de leuke programma's niet meer kan kijken. Hebben jullie dat ook? Ik heb namelijk wel ondertiteling op alle andere zenders en hij staat ook gewoon aan.


    Your make-up is terrible

    Nee, wij hebben KPN, dat is ook niet altijd fris. Maar balen voor je, Nikki. :c


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb Syfy via UPC. Misschien even op de informatie knop drukken en dan de ondertiteling op Nederlands zetten.


    Shoganai i ne~

    Ik had het eerst wel, maar toen blokkeerde die de zender opeens en moeten we betalen. Maar als het aan het kanaal zelf ligt, dan zit er misschien ergens een storing?


    Trust me. I'm the doctor

    Matsuyama schreef:
    Ik heb Syfy via UPC. Misschien even op de informatie knop drukken en dan de ondertiteling op Nederlands zetten.


    Daar staat hij dus al op. Ik heb hem op Engels gezet, op geen en terug op Nederlands maar er gebeurd niets. :c


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Daar staat hij dus al op. Ik heb hem op Engels gezet, op geen en terug op Nederlands maar er gebeurd niets. :c
    Oké dan heb ik geen flauw idee. De laatste dagen wanneer er hier SyFy opging op de tv was ik boven dus ik weet niet of het aan SyFy ligt. het kan wel aangezien het geloof ik vaker is gebeurd.


    Shoganai i ne~

    Ik zou contact opnemen met UPC want dit hoort natuurlijk niet.


    26 - 02 - '16

    Is er nog iemand anders die hier iets vanaf weet?


    Your make-up is terrible

    Wij hebben wel UPC, maar geen SyFy. Lijkt me wel heel stoer. Maar onze hele UPC is aan het doodgaan. Stom kastje en afstandsbediening en alles. ugh. Nu doet mijn tv op zolder het niet meer.


    Food.