• Ik en een vriendin zijn aan het kijken om in de grote vakantie, meteen na de examens te vertrekken naar Londen. We zijn dus al volop aan het kijken wat we die dagen/week willen doen, maar komen nog heel veel te kort.
    Dus nu vraag ik jullie; Wat moeten we zeker doen als we daar zijn? Wat is zeker de moeite om te gaan bezoeken?

    Edit;
    Iemand die eventueel al een goed, maar redelijk goedkoop hotel weet?

    [ bericht aangepast op 28 nov 2011 - 22:28 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    CH schreef:
    Harrods, een sightseeing in zo'n dubbeldekker, oxford street en hardrockcafé :3

    Haha, dat sightseeing wilden we sowieso graag doen :p Dat was één van de dingen die we al wisten

    [ bericht aangepast op 28 nov 2011 - 21:30 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Taize schreef:
    Ohh, gaaf! (:
    Ik ben er nog nooit geweest dus ik kan je niet helpen, maar veel plezier alvast!

    Dankje! (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Harrods, Leicester Square, China Town, Covent Garden, Tower of London, London Eye. En ga naar een musical :]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik ga in de paasvakantie!
    Big Ben, Buckingham Palace -wissel van de wacht om 11h. - wobbly bridge -... London Eye (Hoewel ik vrees om dit te doen: kostelijk en wachttijden)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Negligible schreef:
    (...)
    Haha, dat sightseeing wilden we sowieso graag doen :p Dat was één van de dingen die we al wisten


    Jaa logisch, dat is een must-do in elk toeristisch gebied vindt ik.
    En je móet naar PRET-A-MANGER broodjes eten of een complete lunch nemen. Cheap, healthy and delicios. :Y) Zizzi (italiaans restaurant) raad ik ook aan, betaalbaar en heeerluk. :3
    En starbucks als ontbijt :} alhoewel dat wel in de prijzen kan gaan lopen.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    CH schreef:
    (...)

    Jaa logisch, dat is een must-do in elk toeristisch gebied vindt ik.
    En je móet naar PRET-A-MANGER broodjes eten of een complete lunch nemen. Cheap, healthy and delicios. :Y) Zizzi (italiaans restaurant) raad ik ook aan, betaalbaar en heeerluk. :3
    En starbucks als ontbijt :} alhoewel dat wel in de prijzen kan gaan lopen.

    Bedankt! Het klinkt echt allemaal leuk :p


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Een musical, London Tower, London Eye, London Dungeon, Harrod's, Hamley's, alle mogelijke belachelijke souvenirwinkels, Covent Garden, Waterstone's bij Piccadilly Circus.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik zou sowieso 1D een bezoekje brengen. :Y)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Intelligence schreef:
    Ik zou sowieso 1D een bezoekje brengen. :Y)

    Dat staat op de planning van mijn vriendin :'D
    Ze wil een date met Harry, haha


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)
    Dat staat op de planning van mijn vriendin :'D
    Ze wil een date met Harry, haha

    Ik ga mee! :Y) En date ook met Harry! :'D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Intelligence schreef:
    (...)
    Ik ga mee! :Y) En date ook met Harry! :'D

    Double Date! Maar dan zonder tweede jongen :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)
    Double Date! Maar dan zonder tweede jongen :')

    Haha, zoiets. :'D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Edit; Iemand die eventueel al een goed, maar redelijk goedkoop hotel weet?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Naar een musical moet je zeker gaan, dat is te vergelijken met broadway in NYC. (:


    | Reality is for people that lack imagination |

    Een theatervoorstelling <3


    Life is hard and then we die