• De Ravenmeester is anoniem. Nooit heeft iemand het gezicht gezien dat zich onder het bekende, zwarte masker bevindt. Hij heeft nog nooit tegen iemand gesproken. De Ravenmeester praat niet, hij schrijft. Hij schrijft brieven. Korte stukjes onondertekende tekst, opgestuurd in een enveloppe met een zwarte veer erin. En deze woorden, deze zinnen, vormen een spel. Het grote spel van leven op dood.
    Zijn spel.


    All copyrights belong to ©Maanling
    Onbekende personen

    Ik zal binnenkort beginnen met posten, het plaatje is aanklikbaar (:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wauw, klinkt fantastisch, ik neem zeker een abo!


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Lijkt me leuk^^ Abo^^


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Dit lijkt me echt iets te spannend voor mij, maar ik heb wel zeker 't idee dat jij heel goed kan schrijven ;o


    “Love is a contradiction.”

    Wow! Vet cool! Ik wist niet dat je een nieuw verhaal had geschreven. Ik ga NU een abo nemen.(yeah)

    Het klinkt heel erg spannend en vernieuwend! Ik neem een abo. :Y)

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 12:50 ]


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    GingerAngel schreef:
    Wow! Vet cool! Ik wist niet dat je een nieuw verhaal had geschreven. Ik ga NU een abo nemen.(yeah)

    Wat een schande, ik had je er nog over verteld! En iedereen: heel erg bedankt voor de abo's <3


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Dit lijkt me interessant


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you