• Heey,
    ja ik dnek vraag hier eens of iemand me kan helpen.
    Het zit dus zo.
    Er Loopt een skater bij mij op sgool en ben helemaal dol op hem.
    ALLEEN Weet hij nu dta ik op hem ben .
    En ik ben er ook achter gekomen dat hij mijn style haat [Emo/Scene]

    Wat moet ik dan nu ??

    x. Roxyy

    ik zou het gewoon negeren. als hij jou stijl niet mag jammer dan. ik zou dan gewoon opzoek gaan naar andere(A).
    of je kan je stijl veranderen voor hem als je hem dolgraag wilt hebben(A)

    Ehh... Gewoon eens met hem praten ofzo... Of een vriendin eropaf sturen, werkt ook wel eens x'D


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Arme jij!

    Als hij je niet neemt om je stijl,is ie mooi dom bezig. Het gaat om het innerlijk,en een leuk koppie is altijd mooi meegenomen. Maar als ie je kledingstijl niet accpeteert,is het een sukkel.


    Music is the new sex

    Help!Mijn bff heeft met een jongen die ik leuk vind!
    Help me!
    Plzzz...

    Xx (Hulpeloze)Ik!


    Love Joe Jonas...('L)

    Arme jij!


    Kan jij em nie helpee :33

    Is hij ook op jouw? Zojah, als hij écht van je zou houden an aprecieert hij je zoals je bent. Zohnee, laat die klojo vallen en zoek een beter en leuker type die je wél respecteert voor wie je bent!

    Je neemt toch niet iemand om de stijl, maar om de persoon? Probeer eerst is of hij normaal tegen je doet en of hij misschien wel gewoon verliefd op je is. Zo ja, dan hoeft die stijl niet eens een dilemma te zijn. Zo nee, DUMPEN! (A)


    Life is hard and then we die

    ik denk dat je gewoon een keer met hem moet gaan praten of hem een berichtje sturen via hyves/msn ofzoiets
    dan merk je vanzelf wel wat hij van je vindt

    ik denk dat je gewoon een keer met hem moet gaan praten of hem een berichtje sturen via hyves/msn ofzoiets
    dan merk je vanzelf wel wat hij van je vindt


    kweet maar dat durf k nie en een vriendin van me heeft eht al geprobeert en dan blijft hij maar zegge;

    Nee ik moet haar niet zo. Emo wtf die style heb ik ook nie graag.