• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, het was leuk op school

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!


    ---

    LIJST:
    Renesmee = MorningGlory
    Claire = Leave
    Alice = PurpleSea
    Jane = Fayan <--- Inactief, afwezig, maakt niet uit.
    Esmé = HurtedHeart
    Rosalie = PurpleSea
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = Sephine
    Huilen = Vianna
    Didyme = HurtedHeart
    Heidi = Proprius
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Maggie = Spaarkoe
    Rebecca = xRisingStarx

    Carlisle = Fayan
    Jacob = Proprius
    Embry = Emrys
    Seth = Proprius
    Fred = kiara2
    Jasper = MissLeto
    Edward = Vianna
    Paul = SwaggerApp
    Stefan = HurtedHeart
    Quil = MorningGlory
    Emmett = xRisingStarx

    Verzonnen.
    Liesforaliar - Penelope.
    Leave - Elena.
    Leave - Avery.
    MissLeto - Hazel.
    TERRORR - Alyssda
    SwaggerApp - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy & Jason.


    Iedereen in de RPG leeft.


    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D

    [ bericht aangepast op 23 nov 2011 - 20:21 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [kmoet weg bye bye ik ga morgen verder vechten of reageer heel snel emmett']


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ Snel genoeg? ;DD]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Bella
    'Ze zijn met zijn tweeen en iets te sterk' ratelde ik in mn mobiel. 'bij het beekje' ik riep het net toen ik achteruit vloog tegen een boom. Net toen ik op wou staan stonden de 2 vampieren voor me. IK kroop acteruit maar Claudia merkte het al


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [1a 2 keer reageren nkan nog wel]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    'Bella? Bella?!' Roep ik door de telefoon en snuif een paar keer. Ik ren richting het beekje. Als ze Bella ook maar met een vinger aanraken!


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Bella
    'Doe me niks aan ik heb tenmiste familie, jullie zijn jaloers'reip ik boos richting hun. Ze werden alleen maar bozen r


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [hih i ouders beneden kus gegeven en nu dus nog ff paar minuten extra computeren]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    Ik spring in een boom en volg de geuren. De geur houd op en ik kijk tussen de bladeren door naar beneden. Ik spring naar beneden op de onbekende vampier. Ik beland op zijn nek en trek zijn armen omhoog zodat ze eraf gaan. Ik gooi ze tegen de andere vampier aan om haar aandacht te krijgen zodat ze niet achter Bella aangaat. Het meisje kijkt naar me en loopt naar me toe. Voordat ze bij me is trek ik de jongen zijn hoofd eraf. [ Jeuj (hoera)]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Bella
    Ik sprong overeind en pakte Claudia vast van achter. Hellaas was ze erg sterk en slingerde me weer weg. Weer een boom. Ik haalde mijn gezicht uit het mos. Ineens voelde ik een branderig gevoel in mijn arm


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    'Bella!' Roep ik en kijk vals naar de vrouwelijke vampier. Ik trek twee bomen uit de grond en gooi ze tegen haar aan zodat ze op de bomen let en niet op mij. Terwijl zij aan het worstelen is met de bomen, ren ik vanaf achter naar haar toe en pak haar benen. Ze zoeft even weg waardoor ik achter haar aan hang. [-.-"] Ik zet mijn voeten vast in de grond en gooi haar naar achter.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Bew. :'3]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Bella
    verdomme weer mijn arm eraf. Ik keek rond en zag hem nergens liggen. Verschrikt zag ik dat de jongen weer bezig was met zich inelkaar te zetetn. Emmett was vast vergeten te verbranden. Ik voelde met mijn enne arm waar mijn aanstekker was vergeten. Ik liep naar de jongen toe en brak hem weer in stukjes. Ik grinikte even kort. Het brandende gevoel werd steeds erger. Ik zag dat Emmett bezig was met Claudia. Ik rende erheen en ging emmett helpen. Het wou niet erg lukken met mijn enne arm


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [eey ik ga nog 1x reageren en dan ga ik. morgen moet ik van half 9 tot 10 naar school:O]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    Ik keek naar de jongen en gooide mijn aansteker naar Bella. 'Bella vangen' Roep ik en kijk weer naar het meisje.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Bella
    Ik miste de aansteker. Verdomme mompelde ik. Ik rende er heen amaar Claudia had hem gepakt. IK keek haar boos aan
    [overmorgen verder]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan