• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, het was leuk op school

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!


    ---

    LIJST:
    Renesmee = MorningGlory
    Claire = Leave
    Alice = PurpleSea
    Jane = Fayan <--- Inactief, afwezig, maakt niet uit.
    Esmé = HurtedHeart
    Rosalie = PurpleSea
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = Sephine
    Huilen = Vianna
    Didyme = HurtedHeart
    Heidi = Proprius
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Maggie = Spaarkoe
    Rebecca = xRisingStarx

    Carlisle = Fayan
    Jacob = Proprius
    Embry = Emrys
    Seth = Proprius
    Fred = kiara2
    Jasper = MissLeto
    Edward = Vianna
    Paul = SwaggerApp
    Stefan = HurtedHeart
    Quil = MorningGlory
    Emmett = xRisingStarx

    Verzonnen.
    Liesforaliar - Penelope.
    Leave - Elena.
    Leave - Avery.
    MissLeto - Hazel.
    TERRORR - Alyssda
    SwaggerApp - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy & Jason.


    Iedereen in de RPG leeft.


    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D

    [ bericht aangepast op 23 nov 2011 - 20:21 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [Ben ik weer :'d]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Ik ben er ook (:

    Owja ik ben Embry Jake en Seth alleen staan Embry nog niet bij mijn naam?]

    Madeline
    Ze vleide zich neer op de kliffen. Ze had er enorm veel moeite voor moeten doen, maar het was haar gelukt. Uit haar tas haalde ze een tekenblok en potlood, om vervolgens haar benen over de rand te zwaaien en het geweldige uitzicht te gaan tekenen.

    Elena
    Waar waren we ook al weer? ;o

    Claire
    Ze zit op het strand, en voelt de wind die tegen haar huis strijkt. uiteindelijk pakt ze haar lange, zwarte haren en knoopt die bijeen in een losse vlecht. Ze zucht, en kijkt naar het water dat over haar tenen spoelt.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Embry
    Geen idee xD

    Seth
    "Ik moet nu verder wacht lopen." Zei ik tegen Leah die knikte. Ik liep de bosjes in om me om te kleden en mijn broek rond mijn poot te binen en veranderde toen. Ik begon te rennen en keek om me heen of ik iets ongewoons zag. Ik rende door de bossen, over de paden, vlak langs de weg maar net zo dat ze me niet konden zien, tot ik bij het strand uit kwam waar ik vene stil bleef staan om het strand of te speuren.

    Ik begin wel een nieuwe dag met El ;']

    Elena
    Haar ogen gleden een tijdlang door haar slaapkamer. De muren waren lichtpaars, en het tapijt hoog en donzig. Haar bed had de vorm van een uitgesneden hart en de lakens waren enorm donzig en zacht. Ze gaapte, en liep naar de douche om vervolgens richting het bos te gaan.

    Madeline
    Ze gleed met haar hand over het papier, en creëerde een perfect evenbeeld van het uitzicht dat de klif bood. Ze glimlachte ietwat trots toen haar tekening eindelijk klaar was, en besloot terug te klimmen, naar beneden. ‘Ohnee!’ Prevelde ze toen ze de tekening uit haar handen liet blazen door de wind, en hij ergens tussen de bomen dwarrelde


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Seth
    Ik schrok een beetje toen er vanuit het niets een vel papier tegen me aan kwam. Ik legde mijn poot erop en keek ernaar. 'Wauw' dacht ik terwijl ik er naar keek. Ik liet het papier liggen en veranderde in een mens. Zo snel ik kon trok ik mijn broek aan en hield het in mijn handen.

    Embry
    Ik gaapte ik had het gister heel fijn gehad nu ik Elena weer gezien had. Ik stond op en sprong even onder de douche. Mijn haren waren nog half nat toen ik naar buiten ging.

    Madeline
    Ze keek rond, en zuchtte, waarna ze springend naar beneden afdwaalde en uiteindelijk op het zand terecht kwam. Fijn. Dat hele stuk voor niets geklommen. Ze klopte het zand van haar shorts, en keek rond.

    Elena
    Ze liep in schone kleding naar buiten, en bekeek ondertussen de huizen, terwijl ze wat nadacht over Embry. Veel kinderen van vroeger waren nu groot en teruggekeerd. Zoals Claire naar Quil. En Kim naar Jared. het was fijn te zien dat bijna iedereen gelukkig was.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [edward en Huilen zijn er, waar kunnen ze invallen?]


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    Embry
    Het was een koude dag vandaag. Niet dat ik er last van had maar het zag er koud uit vandaag. Er hing een lage mist waar je bijna niet door heen scheen te kunnen kijken.

    Seth
    De tekening was een perfecte replica van he strand en de zon zelf. Van wie zou die zijn? Ik keek rond maar voor zover ik kon zien was er niemand anders behalve ik zelf..

    [bener ook ik ga vanavodn pas rond 8 uur weg]
    Bella
    Ik liep weer naar binnen. Jake had zijn tijd met haar gehad en ik had me rustig gemaakt. 'HOe gaat het met haar al verandering'ik keek Jake aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik heb ff zin om te RPG'en, waar kan ik inspringen, en wat is er gebeurd??]


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    [wie was je ookal weer]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Madeline
    Verderop kon ze een lange, gespierde jongen onderscheiden. Ze zag alleen zijn rug, maar hij had háár tekening. Verlegen tikte ze op zijn rug. ‘Eh, die is van mij.’ Prevelde ze zachtjes, wat onzeker.

    Elena
    Ze vond de lage mist die rond het strand lag, gevaarlijk. Straks liep ze zo van de pier het water in. Ze rilde even, en schudde haar hoofd waarna ze verder liep.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [ik was Paul en Sable,, maar ik denk dat ik alleen nog Paul ga doen ;D,, maar ik wil niet ingeprent zijn op iemand D:]


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    [Paul is ingeprent op Rebecca ^^ Ghehe in mijn verhaal dan. Hier op Rachel, toch ;'3]


    Feel the fire, but do not succumb to it.