• Het gaat over piraten ja, maar zelfs als je er bijna niks van weet kan je gewoon meedoen. Probeer het gewoon eens, ikzelf weet ook niks over die periodes, enkel dingen die ik toevallig heb gezien in POTC. (; En niemand zal je kwaad aankijken als je een klein foutje maakt door je personage bijv. een mobiel te laten pakken.
    Inspringen kan/mag altijd! We verzinnen er wel wat, geven je korte samenvatting en helpen je natuurlijk ook met in de RPG komen (;


    Lang geleden was er een kapitein, zo barbaars en zo harteloos, dat zelfs de stoerste mannen hem uit de weg gingen. Kapitein Olivier Dalton, hij had zijn eigen schip, de Medusa, en zijn eigen bemanning die hij als grof vuil behandelde, maar ze bleven, bang voor wat er zou gebeuren als ze vertrokken. Ze kregen bijna niks en als ze niet luisterden konden ze beter maken dat ze wegkwamen, want Olivier stond bekend om zijn gruwelijke straffen. Zweepslagen, kielhalen, laten vechten om leven en dood tegen een ander bemanningslid voor zijn vermaak, ze voor schut zetten door ze op te dragen vrouwenkleren aan te trekken en dergelijke. Cameron Sand, kapitein van de Posideon's Mermaid kon hem niet uitstaan, was ziedend van jaloezie en ze werden rivalen. Nooit gingen ze elkaar uit de weg, gingen juist altijd de strijd met elkaar aan, toch won er nooit iemand. Op een dag veranderde alles, Olivier zag wat hij aanrichtte met zijn harteloosheid. Huilende vrouwen die hun kleine kinderen probeerde te sussen, de stoerste mannen die hem smeekte om genade. Van de een op de andere dag zag hij het in, het achtervolgde hem in zijn slaap, maar hij dacht dat het wel weg zou gaan, het schuldgevoel. Het nare gevoel bleef, de nachtmerries gingen niet weg dus nam hij een noodzakelijk besluit. Hij stuurde zijn bemanning weg, vastberaden een nieuwe start te maken, hij liet zijn aartsrivaal achter. Er was één ding dat hij niet achter liet, hetgeen wat wel tegen zijn barbaarsheid kon en hem niet zou laten vallen, zijn schip de Medusa. Hij zocht een nieuwe bemanning en was milder dan ooit te voren, misschien zelfs té soft.

    Hij ontdekte dat een van zijn bemanningsleden geen man was, maar een vrouw. Hij liet haar blijven. Niet veel later werd hij verliefd op haar, maar het was niet wederzijds, toch bleef hij vriendelijk. De vrouw van zijn dromen werd verliefd op een ander, liet hem in de kou staan en vanaf dat moment kwamen zijn slechte kanten weer omhoog. Hij werd jaloers en verbande de man waar ze verliefd op was van het schip en het deed hem niks toen hij zag hoe stuk zij daar van was. Later kwam de man, door wat je een wonder kan noemen, toch weer aan boord. Olivier liet hem deze keer toch blijven, maar hij was niet meer zo aardig als hij geweest was. Zelfs tegen de vrouw waar hij verliefd op was geweest deed hij vreselijk, hij was weer net zoals vroeger. Snauwde zijn bemanning af, was weer een echte piraat en kende geen genade meer.

    Nu, met zijn nieuwe bemanning en weer zijn oude karakter terug, is hij op zoek naar een schat. Hij weet niet precies wat het is of hoe het eruit ziet, maar het blijkt geweldig te zijn en te liggen op een onbewoond, geheimzinnig eiland midden in de oceaan. Hij is vastberaden de schat te vinden, zijn aartsrivaal Cameron Sand voor te zijn. Toch zijn er kleine dingen die hij over het hoofd ziet.
    Hij gaat er namelijk niet vanuit dat er toch een volk blijkt te wonen op het eiland, verwacht niet dat er een verrader in zijn bemanning zit en dat zijn aartsrivaal het juiste moment om toe te slaan afwacht.


    De verhaallijn in het kort.
    Het gaat over de bemanningsleden en kapitein van de Medusa die op zoek zijn naar een schat. Eén van de bemanningsleden is een verrader (Tristan Wright) in dienst van aartsrivaal Cameron Sand, hij houdt zijn opdrachtgever op de hoogte met een postduif, stuurt hem berichten over de koers en informatie over wat er gaande is op de Medusa. Als ze eenmaal op het eiland aankomen, waarvan ze dachten dat het onbewoond zou zijn, blijkt hun een verrassing te wachten. Er woont een vreemd volk dat hun niet vertrouwd, de bemanningsleden moeten hun vertrouwen zien te winnen, maar hoe gaan ze dat doen als blijkt dat Cameron Sand, samen met zijn bemanning, al eerder op het eiland is aangekomen en het vreemde volk al helemaal voor zich gewonnen heeft?

    Lijstje
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Rol+rang: (Bemanning Medusa, kok. Avaloniër, krijger etc.)
    Extra:
    (Je mag er zelf dingen bij verzinnen zoals verleden enzo)

    Persones (Als je vragen hebt hierover, stel ze dan gerust)
    Bemanning Medusa:
    Kapitein Medusa: Vluuv – Olivir Dalton – 24
    Endure – Abby (Abigail Rosaline Valence) – 19
    Leave - Genesis Elisabeth Thrown - 20 (ontvoerd door Ace)
    Sid - Natambu Mmba - 25
    GoogleIt - Ticimo Carabét - 26
    MoonyLove - William Davis - 18
    C18 - Ace Franklin Johnson -24


    Bemanning Poseindon's Mermaid:
    Kapitein: C18 - Sygmund Yakov Engel - 28
    Verrader: Sid – Tristan Wright – 22
    Sid - Leopold Smiths - 24
    Maitresse - Andrew Kelvin Ronalds - 23

    Vluuv - Bee - 19

    De Aveloniërs:
    Stamhoofd: GoogleIt - Vérum Chestïo - 24
    Zusje stamhoofd: Endure - Ayiana Kateri Chestio - 21
    MoonyLove - Katy Griffin - 14
    Leave - Nivera Izil Mazi - 19
    Maitresse - Nawizi Ceta - 17

    MustacheMe - Phani Cinta Carabét - 11

    'Regels'
    Ik wil niet echt regels opgeven, maar heb liever wel dat jullie je hieraan houden of het onthouden.

    - Doe alsjeblieft je best om een redelijk stukje neer te zetten, dus niet 1 regel en dan denken ‘klaar’. Mocht je geen inspiratie hebben voor langer stuk, meld het dan gewoon. En nee, je hoeft niet 800 woorden te schrijven, zelf niet als anderen dat wel doen, maar 5 regels moeten je vast wel lukken.
    - Wil je je personage kwijt of stoppen? Zeg het dan, dan brengen we je personage even om het leven :P
    - De meesten vinden het niet prettig als je beslist wat hun personages doen, dus vraag het voor de zekerheid of ze het erg vinden of niet.
    - Je hoeft echt niet elke dag meteen te reageren op elke post, maar wacht alsjeblieft niet een week met posten. Ga je weg? Meld het dan en stuur je personage even op pad, laat hem/haar bijvoorbeeld verdwalen in de rimboe.
    - Houd je alsjeblieft aan de verhaallijn en als je een ‘speciaal’ personage wilt, vraag het dan even, ik sta open voor interessante personages die het verhaal leuker maken.
    - Don’t be scared. Stuur je personage gewoon op anderen af, bekijk desnoods de RPG Handleiding site voor tips. Weet je nog steeds niks? PB mij of een ander dan om te vragen waar zijn personage is en of die naar jouw personage kan gaan.
    - Verhaal kwijt? Stop dan niet zomaar zonder wat te melden, maar vraag waar de rest is of om een kleine samenvatting.
    - Er zijn een hoop personages nodig, maak er gerust meer en je kan ook voor niet bestaande personages schrijven natuurlijk! En kijk ook een beetje welke 'groep' nog weinig personages heeft en dergelijke!

    Nogmaals; Niet echt regels, maar meer dingen om jullie aan te herinneren [;

    [ bericht aangepast op 4 dec 2011 - 16:58 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    LOLOLOLOL, Oliver is zo epic.


    No growth of the heart is ever a waste

    Haha, thanks, ik doe m'n best :'D

    Ace - Piraat.

    Ik merk hoe Genesis de stof van de jurk aait en hem onderzoekend aankijkt. Mijn ogen glijden onwillekeurig naar een bruine krul die over haar blanke borst hangt. Kom op Ace, kap met kwijlen!
    'Eh, zulke jurken.. Ken ik niet erg goed, en ik zou hem niet stuk willen trekken. Dus als je geen bezwaar hebt zou je me dan willen helpen?' Ik knipper een paar keer met mijn ogen om de blik los te rukken van hetgeen waar ik naar aan het staren was en maak een paar vage handgebaren.
    'Oh eh.. ja tuurlijk. Geen probleem, ik help je wel een handje. Laat maar aan mij over.' Onhandig neem ik de jurk van haar over en hou hem voor me. Mijn blik schiet van haar naar de jurk in mijn handen. 'Eh..' Ineens wordt de deur opengegooid. Mijn ogen verwijden zich langzaam en mijn mond zakt open. Oh. Nee.
    'Ik zie dat ik ongelegen kom. Gaat u beiden vooral verder. Ik hoor later wel van u hoe het met de zieken en gewonden gaat.' Hij heeft zich inmiddels gewend tot Genesis en ik sta daar maar als bevroren, met een onderkaak die bijna op de vloer hangt en ogen die zo uit de kassen zouden kunnen rollen. Ik hoor een deur dicht gaan en een windvlaag die door de kamer snijdt. Nog steeds sta ik in de kamer met de jurk in mijn handen. Roerloos. Bevroren. In shock.
    Ik weet niet hoelang ik zo heb gestaan, maar als roestig metaal kom ik langzaam in beweging en draai me naar Genesis.
    'Eh.. zou je.. hierin willen stappen? Dan maak ik de eh.. achterkant dicht.'
    Goed, Ace. Voornemen nummer één: niet meer aftrekken en naar blote vrouwen kijken. Dat gaat fout.
    Bij Neptunus, mijn leven is voorbij.


    No growth of the heart is ever a waste

    Genesis
    Haar adem stokt even in haar keel wanneer de deur opengaat. '+oh god.' Slikt ze fluisterend, waarna ze diep in en uit ademt, en pas weer op gang komt wanneer Ace haar vraagt in de jurk te stappen.
    Als vanzelf steekt ze een voor een haar slanke benen in de jurkom vervolgens roerloos te blijven staan.
    De jurk sluit perfect om haar taille, en omhaar schouders voelt ze de zachte, tere ondersteuning.
    Ze lijkt wel gek wanneer ze zich iets bedenkt, en zich dan omdraait naar Ace.
    'Eh, bedankt voor alles, Ace.' Prevelt ze met een glimlach, waarna ze twijfelend haar lippen zacht op die van hem zet.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Haha, fantastisch :')


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ace - Piraat.

    Nog steeds half in shock help ik Genesis met haar jurk. Zacht laat ik mijn handen langs de stof glijden en strik vervolgens de achterkant vast. Het systeem weet ik nog. Met alle zorgvuldigheid strijk ik de jurk goed.
    'Dat moet een stuk aangenamer zijn,' zeg ik glimlachend. Heel voorzichtig leg ik mijn handen om haar taille. Ze is zo slank als een pop.
    Dan draait ze zich om naar me. Mijn ogen kruisen de hare en wat ongemakkelijk glimlach ik.
    'Eh, bedankt voor alles, Ace.' Nog voor ik wat heb kunnen zeggen, voel ik de zachtheid van haar lippen op de mijne. Van schrik en complete verbazing neem ik afstand, waardoor de pijn weer door mijn rug schiet. Ook zij kijkt me geschrokken aan. 'Ik eh..' Ja, wat nu slimmerik? Een mooie vrouw zoent je en wat jij doet is een stap terugzetten? Wat ben je voor watje?
    'Ik wil je geen pijn doen,' fluister ik dan, naar waarheid. Wat ik er niet bij zeg is dat ik ook mezelf geen pijn wil doen. Ik verloor mezelf voor de zoveelste keer in de drank en depressiviteit na Josephines vertrek. Ik kan het me niet weer riskeren. Het is waar wat ze zeggen. Er is niks meer venijnig dan hartenpijn. 'En bovendien verdien je iemand die.. meer voor je kan betekenen,' voeg ik fluisterend toe.


    No growth of the heart is ever a waste

    Genesis
    De woorden dringen half tot haar door en ergens is ze lichtjes.Gekwetst.
    'Je lijkt mijn vader wel.
    ''Een man met geld en gluiperige handjes'' Voldoet daar meer aaan. Hoe dan ook het spijt mij. Ik had beter in die kerker kunnen gaan zitten. Hoe dan ook.. Het word maar eens tijd om verder te gaan met het verzorgen van de rest.' Ze ademt diep in, en loopt vervolgens de gang op, terug richting de ziekenboeg.
    Ze weigert te geloven dat de tranen die over haar wangen druipen om die godvergeten piraat Ace zijn.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ace - Piraat.

    'Maar ik-' Ik steek mijn hand uit naar een deur, die voor me wordt dichtgegooid. Wat nu? Ik moet haar troosten, haar zeggen dat ik het niet zo bedoelde. Mijn benen willen echter niet meewerken. Met de nodige moeite dwing ik ze uiteindelijk toch om te gehoorzamen aan mijn bevelen, waarna ik - inmiddels nog meer uitgeput door de pijn in mijn rug - door de gangen strompel, op weg naar het ruim.
    'Genesis, luister, het spijt me. Ik meende wat ik zei, ik wilde je echt geen pijn doen.' 'Ace, wat heb je nu weer gedaan? Kun je nou nooit van de dames afblijven?' Het is John, die ergens in een hoekje zit met een fles rum. God, wat heb ik daar een behoefte aan.
    'Opflikkeren, John. Loop niet in de weg,' sis ik. Maar Genesis trekt zich niks van me aan en verzorgt iemand die er wellicht net zo slecht aan toe is als John. Ik slaak een zucht. 'Het spijt me echt,' mompel ik er achteraan.
    'Ik weet dat ik.. onhandig ben.' John kijkt me compleet gechoqueerd aan. 'Ace!' sist hij. 'Heb je haar-' 'Hou je kop, je schreeuwt het hele ruim wakker,' sis ik op mijn beurt.
    'Doet ze het goed in bed?' vraagt hij. Nog even en ik gooi hem van boord. 'John..' sis ik waarschuwend.


    No growth of the heart is ever a waste

    Genesis
    Ze gaat stuk door met een lichte hoofdwond van een of andere dronken jongeman.
    De woorden van John kwetsen haar dieper, waardoor ze hard op haar onderlip bijt om de tranen te verdringen.
    'Ik ben niet boos of verdrietig, ik doe gewoon mijn werk.
    Dat zou jij ook eens moeten doen.
    Ik dacht dat jij anders was Ace, ik heb me opengesteld voor je, en dat was een grote fout.' Ze voelt de tranen in haar ogen prikken, en leunt op een plank aan de muur, waarna ze zacht zucht.
    De echte wereld deed verdomd veel pijn.
    De brok die in haar keel hangt, en de woorden die op haar tong brandden doen er in eens niet zoveel meer toe.
    Ze is gekwetst, door een piraat nota bene.
    Was ze dan echt zo'n gedrocht?
    Er ontstond een frons tussen haar perfecte wenkbrauwen, waarna ze zich tot John wende.
    ‘Luister eens, meneer. Als u alleen maar commentaar kunt geven, kunt u vertrekken.’ Ze wijst met haar vinger naar het gat van de deur, en zonder naar Ace te hebben gekeken, draait ze zich weer om, waar ze met de rug van haar hand over haar wangen strijkt.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2011 - 13:54 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Tristan - Piraat.
    'Hmm, ja, maar we redden het wel,' mompelt ze. Ik trek mijn mond even op tot een glimlach. 'Natuurlijk doen we dat, lieverd.' Bij alles wat wij twee al hebben meegemaakt, is schattenjagen niets. Maar ik verheug me er wel op, eindelijk gebeurd er nog eens iets spannend. En het is altijd makkelijker om Olivier op een eiland tegen te werken, dan op een schip waar de muren oren hebben. Ik ben niet van plan hem te vermoorden, nee, zo zit ik niet in elkaar. Ik heb meer dan genoeg mensen zien sterven die dat niet verdienden en omgekeerd, zodat ik doorgaans erg voorzichtig ben met mijn oordeel over leven en dood.
    Maar ik ga hem reduceren tot niets. Mijn mondhoeken schieten opnieuw naar boven: ik heb suicidale ondernemingen altijd al de beste gevonden. De dunne korstjes die zich al op mijn rug gevormd hebben, springen open wanneer ik Abby een kus op haar voorhoofd druk en bloed sijpelt weer zachtjes over mijn rug, maar het is het meer dan waard. Ze voelt zo warm aan tegen mijn lichaam... Zachtjes begin ik met mijn wijsvinger over haar buik en ribben te strelen. Dan neem ik haar hand vast en breng die naar mijn mond. Op elke vinger druk ik een kus.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2011 - 14:04 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Stiekem vind ik het rot dat niemand echt het stamhoofd speel momenteel..
    Dat googleit dat niet doet zeg maar..

    Ben ik de enige? Anders kan ik het misschien oplossen als iemand het over zou willen nemen. (Meld ik gogoleit dan natuurlijk wel, maar hij is er nooit en dat vind ik ook niet erg sociaal)

    Aiyana Kateri Chestio.
    Sygmund was sneller terug dan verwacht en zodra hij doorhad wat er gaande was ontfermde ook hij zich over Leopold, het leek te helpen, want kort daarna kwam hij weer bij zinnen. Ze liet hem weer los en keek hem aan toen hij een opmerking maakte over de blader. "Dat kun je wel stellen, ja." Haar mondhoek trok omhoog tot een scheef grijnsje. Ze keek naar een van de bediendes. "Haal eens wat te drinken," beval ze hem en hij overhandigde haar al gauw een kom met water. "Hier," ze richtte zich weer op Leopold, "drink dit, knap je wat van op." Ze overhandigde hem de kom en streek vervolgens een lok haar achter haar oor. "Gaat het weer een beetje?" vroeg ze na een poosje, het klonk niet erg gemeend en dat was het ook niet. Het was namelijk niet zo dat ze hem vreselijk mocht, in tegenstelling zelfs, toch had ze het gevoel dat ze het hem moest vragen.

    korte.. ;x


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Leopold Smith
    Er wordt een kom met water onder mijn neus geduwd en dankbaar zet ik ze aan mijn lippen, in de hoop de bittere smaak in mijn mond te verminderen. Het helpt een heel klein beetje, maar ik voel me toch al weer een beetje frisser. Nooit van mijn leven ga ik ooit nog zo'n blaadje nemen, besluit ik voor mezelf, al sla je me dood. Ik hoop echt dat de kapitein zijn ontmoeting snel afrond, dat ik ergens rustig kan gaan liggen. De kom is ondertussen leeg en ik overhandig hem aan een dienstmeisje.
    'Gaat het weer een beetje?' vraagt Ayiana me, verre van geïnteresseerd. Ik voel dat het haar niets kan schelen, maar nu ze die vraag gesteld heeft, ben ik wel verplicht te antwoorden. Het is dat ik compleet uitgeput ben na mijn trip naar het hiernamaals, anders had ik haar nu nog arroganter aangekeken dan zij mij nu.
    'Ja, bedankt voor het water,' zeg ik met evenveel hartelijkheid.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Sygmund - Kapitein Poseidon.

    Wonder boven wonder lijkt het me te lukken om tot Leopold door te dringen, gezien hij kans ziet om Aiyana te bedanken voor het water, zij het niet van harte is. Ik heb het idee dat de twee elkaar eerder hebben ontmoet.
    'Ik zal je overeind helpen,' zeg ik, waarna ik Leopold's arm vastpak en hem over mijn rug draag. 'We moeten de hut uit, buitenlucht zal je goed doen.'
    Eenmaal onder de zwarte sterrenhemel, leg ik hem op de grond neer en volg zijn ogen nauwlettend. Hij lijkt zichzelf weer te zijn geworden en zijn zintuigen lijken ook de werkelijkheid weer waar te nemen.
    'Wat was dat voor spul,' denk ik hardop. Ergens bekruipt het idee me dat het stamhoofd ons gek probeert te krijgen. Anderzijds, hij gebruikte het zelf ook en waarschuwde ons voor de bijwerkingen. Maar waarom pakte het bij ons dan zo.. heftig uit? 'Ik ben de bossen in gerend omdat ik dacht dat ik achtervolgd werd. Hier moeten we voortaan vanaf blijven.' Ik wring het water uit mijn natte haar en gebruik mijn zakdoek als elastiek om de boel bijeen te houden.
    Ik geef hem een vriendschappelijke schouderklop en neem vervolgens afstand.
    'Aiyana gaf aan dat er binnenkort gegeten werd. Het is wellicht een idee om ze te vergezellen, ook om weer op krachten te komen voor de jacht morgen.'


    No growth of the heart is ever a waste

    Ace - Piraat.

    De volgende woorden komen hard aan. Ik voel de wind door mijn botten snijden en de temperatuur zakt naar het vriespunt.
    'Ik ben niet boos of verdrietig, ik doe gewoon mijn werk. Dat zou jij ook eens moeten doen. Ik dacht dat jij anders was Ace, ik heb me opengesteld voor je, en dat was een grote fout.'
    Ik doe mijn mond open om wat te zeggen, maar sluit hem vervolgens als ik me bedenk dat het wellicht verstandig is om niks te zeggen. Wat zou ik eigenlijk moeten zeggen? De waarheid? Dat ik nooit weer van plan was een vrouw ooit dichtbij te laten komen na het debacle met Josephine? Zij was de eerste die me echt in vervoering wist te brengen, ja echt mijn hart wist te stelen om het vervolgens te breken als porselein. Het deed me beseffen hoe stom en naïef ik was om te denken dat ik daadwerkelijk wat kon betekenen voor iemand van haar stand.
    'Dat is het hem juist,' fluister ik met een breekbare stem. 'Ik ben anders. En om die reden doe ik wat het beste is. Voor ons allebei. Ik heb je geen toekomst te bieden. Ace Johnson is een piraat en zal dat altijd blijven, omdat ik geen kant heb om op te gaan. Ik hoop..' Mijn stem klinkt nog breekbaarder en ik doe mijn uiterste best om niet als een compleet watje te klinken. Afijn, het maakt nu weinig meer uit.
    'En ik hoop dat je een man vindt die je verdient. Die jou kan geven wat je verdient. Het spijt me, voor wat ik heb gedaan, maar als ik nu door zou zetten zou het niet eerlijk zijn tegenover jou. Want je verdient beter.' Ik denk terug aan de woorden die Abby me ooit zei.
    Misschien geen toekomst, maar wel liefde. Dat heb je te bieden.
    En ik heb het geprobeerd, eerlijk waar. En kijk waar het me nu heeft gebracht. Josephine is weg en ik zit nog steeds hier.
    Ik bal de vuisten. Dat risico wil ik geen tweede keer lopen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Genesis
    Ze valt even totaal stil na zijn woorden, en schud dan haar hoofd, waarna ze zich omdraait, en zijn hoofd dwingend tussen haar handen pakt.
    Ze moet op haar tenen staan om enigszins bij zijn lippen te komen, maar dwingt als vanzelf de woorden krachtig over haar lippen.
    ‘En als ik nou geen man wil? Ik zal je iets over mijn leven in Tortuga vertellen.
    Dat rijke landhuis, is van mijn vader. De graaf, ja.
    Dat maakt mij tot zijn dochter, wiers titel nu alleen nog volgt als 'de dochter van de graaf'. Thuis ben ik geen persoon, maar een onderwerp.
    Een naam. En op een titel en uiterlijk na, denkt niemand verder bij mij thuis.
    Ik heb nog zeven anderen zussen. Allemaal van vrouwen van wie mijn vader niet hield.’ Haar stem was inmiddels overgeslagen, maar het kon haar geen reet meer schelen.
    ‘De enige vrouw van wie mijn vader ooit gehouden heeft, is mijn moeder.
    Ze stierf, zoals je weet.
    En daarna werd ik opgevoed als de welgemanierde Elisabeth Thrown.
    Op mijn vijftiende ben ik uitgehuwelijkt aan een kwal die me nota bene bijna verkracht heeft!
    En jij durft te beweren dat ik zo'n man verdien!?’ Ze ademde diep in en uit om tot bedaren te komen.
    ‘Je hebt iets te bieden, Ace. Je doet je voor als iemand die geen liefde meer wil kennen, en geen warmte meer wil voelen, maar tegelijkertijd ben jij het die mijn hart heeft gewonnen. Het hart van iemand die al lang niet meer in echte liefde gelooft..
    Jij, Ace. En geen rijke gluiperd.
    Jij.’ Herhaalt ze zachtjes, terwijl ze met haar duimen over zijn jukbeenderen streelt.
    ‘En het kan me niet schelen dat je een rumbezeten piraat bent, als was je de zoon van een zwerver uit Tortuga..’Ze schud haar hoofd even, en haalt dan haar schouders op.
    ‘Ik wil jou Ace Franklin Johnson. En niemand anders.’
    Met die woorden laat ze haar handen langzaam zakken, tot ze weer naast haar lichaam hangen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.