• CLOSED.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 14:07 ]

    Marylinn Savarin

    'Aha, hetzelfde hier dus.' Ik trok even mijn wenkbrauwen op en kon een geeuw niet onderdrukken.

    [Ik ga even douchen.]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    Ik glimlachte vertederd. "Zal ik je zo weer naar huis brengen straks val je hier nog in slaap." Ik haalde een hand door mijn haar en nam nog een slok van mijn cola.

    [Is goed!]

    Aria Agathe Montgomery
    Ik loop naar de kantine en zie die jongen zitten wiens naam ik vergeten ben.
    'Hey,' zeg ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Marylinn Savarin

    Zin om naar mijn kamer te gaan had ik nog lang niet alhoewel ik me best moe voelde. 'Kijk daar!' Hij keek helemaal naar rechts en ondertussen nipte ik zo stiekem mogelijk van zijn cola. Dat hoorde me nog wel even wakker te houden.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    Ik keek om maar zag niets anders dan een groep mensen. "Wat had ik moeten.." Ik maak mijn zin niet af en schiet in de lach. "Als je cola wilde had je het gewoon kunnen zeggen." Lach ik en schuif het flesje naar haar toe.

    Marylinn Savarin

    'Weet ik toch...Maar zo is het veel leuker.' Ik probeerde een wenkbrauwwiebel te doen, wat trouwens grandioos mislukte en lachte een keertje.

    [@Clove Tegen wie praat je? Liam?]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    [@Northanger Lina's personage: Kyndall
    Als ik het goed schrijf]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Liam Oliver Pryst

    "Wauw dat was echt indruwekkend." Lach ik. "Als je dan toch een wenkbrauw wiebel doet doe hem dan wel goed." Zeg ik en doe hem voor haar voor. "Maar wil je terug of iets anders doen?"

    Marylinn Savarin

    Hij zag er echt zo leuk en knap uit als hij dat deed. 'Maar wil je terug of iets anders doen?' Ik schrok een beetje op uit mijn dagdroom en keek hem een paar tellen schaapachtig aan. 'Wat had je dan in gedachten als iets anders doen?' vraag ik bedenkelijk.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    [@Clove Alright, ik dacht ik vraag het even voor we jou gewoon knalhard aan het negeren zijn :Y)]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    "Geen idee eigenlijk." Ik dacht diep na maar bleref maar naar haar prachtige gezicht kijken. Ze was lief grappig en erg knap. "We kunnen over het terein lopen?" vroeg ik toen maar.

    Marylinn Savarin

    Zijn idee klonk wel heel aanlokkelijk. Maar misschien moest ik, acht wat. In één keer sprong ik recht en dronk mijn flesje water leeg. 'Kom op, we gaan wandelen.'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Kyndall Corral
    "Oh hoi" zeg ik en gooi boos mijn telefoon op tafel.
    En woedend gevoel komt in mijn lichaam, hoe kan hij me zo hard laten vallen?


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Liam Oliver Pryst
    Ik stond ook op. Iets langzamer dan zij deed en volgde haar. Ik hield de deur voor haar open. "Dames eerst." Zei ik en sloot de deur achter ons. "Oke en waar gaan we dan nu heen?"

    Aria Agathe Montgomery
    'Wat is er?' vraag ik.
    Hij ziet er boos uit. Misschien heb ik iets verkeerd gedaan.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.