• CLOSED.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 14:07 ]

    Kyndall Corral
    "Niks" zeg ik met een glimlach, ik was niet van plan om iemand het te laten weten.
    Soepel pak ik mijn telefoon van de tafel en lees het berichtje nog een keer over Hey Kyn ik ben weer samen met Macy ik hoop dat je haar een nieuwe kans wilt geven X Cam hij moest het toch begrijpen dat ik haar geen tweede kans kan geven?
    Niet naar dat ze onze vriendschap heeft verpest om daarna zijn hart te breken.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Marylinn Savarin

    Ik verbaasde me lichtelijk over zijn galantheid maar ging toch glimlachend door de deur. 'Eh, gewoon wat rondstappen en dan naar de gebouwen?' stelde ik voor.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    Was ik een gentleman? Ja. Nee echt waar ik was zo opgevoed. Niet door mijn vader de eikel maar door mijn moeder die me vertelde respect te hebben voor élk meisje. "Vind ik goed." Ik kwam naast haar lopen.

    Marylinn Savarin

    Vanuit mijn ooghoeken bestuurde ik hem. Hij had lichte wimpers en een mooi gevormd gezicht. Zijn ogen hadden een mooie diepte in zich en zijn haren waren nonchalant warrig gemaakt op een wel heel erg knappe manier. Mijn ogen gleden verder over zijn hele lichaam. Zijn handen zaten in zijn zakken en hij keek een klein beetje naar beneden maar toch kon je goed zien dat hij gespierd was.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Aria Agathe Montgomery
    'Okay ik zal er niets meer over vragen,' zeg ik.
    Er zit hem zeker iets dwars, dat kan je zien. Maar ik zal wel niks erover zeggen.
    'Dus hoe gaat het?' vraag ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Liam Oliver Pryst
    Ik keek naar mij schoenen. Ik was niet stom ze keek naar me. En ik keek naar haar. Naar hij mooie figuur, haar lieve gezichtje met egale huid en haar ogen die door je heen schenen te kijken. Ik kijk haar schuin aan en lach.

    [ik ga weer tot morgen<3]

    Marylinn Savarin

    Geschrokken kijk ik weg als ik merk dat hij mij in de gaten heeft maar toch kan ik het niet laten om mijn ogen weer op hem te richtten. Hij lacht die ene lieve schuine glimlach weer en ik begin ook te lachen. Wat ben, nee zijn, we toch twee kippen. 'Dus wat is het ergste dat je ooit gedaan hebt?' Nieuwsgierig keek ik hem aan.

    [Slaapwel <3]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    'Dus wat is het ergste dat je ooit gedaan hebt?' Ik zucht. "Het ergste dat ik ooit gedaan heb." Herhaal ik nadenkend. "Dat is moeilijk te vertellen." Antwoord ik. "Ik had je toch verteld dat ik een jonger zusje heb? Ze heet Alisson. Maar ik had eigenlijk nog een 2e zusje ze zou nu 10 zijn." Linn knikt. "Nouja kijk.." Ik zucht. "Ik had net mijn rijbewijs en moest haar naar een verjaardags feestje brengen." Ik slik. "Toen we de snel weg op reden werden we plots van liks geramd door een andere auto. De bestuurder was dronken bleek later maar in het ziekenhuis was het voor Sarah al te laat." Ik kijk naar de grond. Ik kan haar nu niet aan kijken. "Dat is het ergste dat ik ooit gedaan heb." Mompel ik.

    Marylinn Savarin

    Geschokt blijf ik stilstaan en zonder er bij na te denken sla ik mijn armen om hem heen. 'Oh mijn god, het spijt echt zo erg dat ik dat bovenhaalde.' Ik kon mezelf wel voor mijn hoofd slaan.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    Ik schrik wanneer ze me omhelst. "H-het geeft niet." Ik sla mijn armen om haar middel. Ze ruikt naar shampo dat spul dat al die meisjes gebruiken. "Het is een jaar geleden het gaat wel." Mompel ik.

    Kyndall Corral
    "Wil je dat ik lieg of eerlijk ben?" vraag ik met een grijns.
    "Als ik eerlijk moet zijn is het antwoord: Het gaat helemaal niet goed" zeg ik en voel de tranen opkomen.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    [Ik ga nu echt slapen voor men moeder me helemaal vilt :Y) sy (: ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    [ik ga ook xD]

    [Slaap lekker]

    Aria Gathe Montgomery
    'Waarom gaat het niet goed?' vraag ik.
    De tranen staan in mijn ogen. Als mensen huilen of moeten huilen, begin ik zelf te huilen. Dat is iets wat altijd een trekje van mij is geweest.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Kyndall Corral
    "Lees het zelf maar" mompel ik en geef haar mijn telefoon waar het berichtje met de woorden die elke keer weer als een steek door mijn hart gaat nog steeds op staan.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)