• CLOSED.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 14:07 ]

    Liam Oliver Pryst

    Ik besluit hetzelfde te doen als Kyndall. Het terrein is groot en er lopen veel jongeren rond. Niet dat dat zo raar is maar het is gewoon een feit. Ik moet toch wel een beetje mensen leren kennen dus besluit ik op het meisje verderop af te stappen. Ik tik op haar schouder. "Hey." Zeg ik en glimlach naar haar.

    [is het goed als Liam tegen jou praat? @Northanger]

    [ bericht aangepast op 14 nov 2011 - 10:36 ]

    Nylo Kimhi
    Ik heb hier een eigen kamer op danskamp toegewezen gekregen. Snel heb ik er mn spullen gedumpt en ik loop net naar buiten. Ik was een beetje laat had ik gezien, maar dat maakt niet uit. Het eerste wat ik nu wil doen is vrienden maken en de danszalen bekijken. Ik hoop dat ze goede spullen hebben voor mn breakdance moves.
    Even verderop zie ik een meisje en een jongen praten. Ik betwijfel of ik erheen zal lopen. Ik laat het toch maar voor wat het is en loop verder, richting de danszalen, die eerst maar. Snel genoeg zal ik wel kennis maken met de rest.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    [Yeah no prob. @TheDirection]

    Met een ruk draai ik me om. 'Hoi, ik ben Marylinn maar zeg maar Linn.' Ik glimlachte breed en hoopte dat ik de jongen voor me niet overdonderd had in mijn enthousiasme.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    Ik glimlach terug. "Leuk je te ontmoeten, ook voor het eerst hier neem ik aan?" Ze heeft een knap gezicht en een vriendelijke uitstraling.

    Marylinn Savarin

    Ik knik enthousiast en kijk nog eens rond. 'Het is hier groot niet? Trouwens als ik me niet vergis zijn we de twee oudsten hier.' Het zag er hier echt zo groot en mooi uit dat ik nog steeds even overdonderd was. Stiekem was ik best nieuwsgierig naar de danszalen en de trainers als die er al waren.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst

    "Ik knikte ja heel groot voor zover ik weet. Maar als ik dan vragen mag hoe oud ben je?" Oke ze leek niet alleen was ook écht aardig.

    Marylinn Savarin

    'Ik ben 17, nou ja 18 in -' Ik dacht even snel na en rekende het sommetje uit in mijn hoofd. 'Een 8-tal dagen.' De gedachte aan mijn verjaardag maakte me blij en zo mogelijk nog vrolijker. 'Dus, ik heb je nog niet gevraagd naar je naam? Of jouw leeftijd?' Hij zag er best schattig en lief uit maar niet op een sullige manier, op een redelijk. Snel doorstreepte ik dat woord in mijn gedachten. Op een echt knappe manier.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2011 - 17:19 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    Ik glimlachte bij haar bedenkelijke gezicht toen ik naar haar leeftijd vroeg. "Nou, mijn voledige naam is Liam Oliver Pryst maar je kan me gewoon Liam noemen." Ik haalde adem. "En.. Ik ben 19 jaar oud, ik dans steet en breakdance, en jij dan?" Ze was knap... Héél erg knap. Dat leide me een beetje af.

    Marylinn Savarin

    'Klassiek-Hedendaags en Funk. Funk is een beetje street, hip-hop en breakdance. Dus hebben we leuk veel gemeen.' Ik keek nog een keertje om me heen en plofte dan onnadenkend op het gras. iets te laat besefte ik dat ik een bleke broek aanhad maar met de gedachte dat het toch al te laat zou zijn bleef ik gewoon zitten. 'Ga zitten en vertel, welke dans doe je het liefste?'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam-Oliver
    Ik knikte en ging zitten. "Dan hebben we inderdaad veel gemeen." "Ik heb niet bepaald een voorkeur, maar op dit moment ben ik bezig met een streetdance routine." Ik dacht aan mijn stijldans. Maar goed ging ik toch niemand vertellen. "En welke dans jij het liefste?"

    [Ik heb echt veel te veel Rpg's openstaan :'D]

    Marylinn Savarin
    'Mijn voorkeur had eigenlijk uit naar ballet maar ik mocht niet op ballet vroeger van mijn moeder en nu is het te laat om het nog deftig te leren dus laat ik het maar zo.' Mijn bruine haren vielen wat voor mijn ogen en geërgerd ging ik er met mijn hand doorheen om ze achteruit te leggen. Iets wat totaal nutteloos was aangezien het bijna direct terug op zijn plek viel. Er viel een korte stilte maar voor het eerst sinds weken, nu ja voor het eerst dat ik met iemand praatte zonder dat mijn beste vriendin Valerie erbij was, had ik geen nood om die te vullen met nutteloos gebabbel.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst

    Ik knikte begrijpend. Ik wist hoe ze zich voelde. Mijn vader had het ook niet leuk gevonden dat ik wilde dansen. 'ga toch voetballen zoals alle andere jongens!' had hij zovaak geroepen. Dat ik dans is ook de grootste rede dat ik geen contact meer met hem heb. Maar offers moeten er gemaakt worden toch? Zeker als je je droom wilt volgen. "En ken je al wat mensen hier of niet?" Het was niet dat ik de stilte móést opvullen ik wilde gewoon meer van haar stem horen.

    Marylinn Savarin

    Ik gaapte even en keek toe hoe Liam aan het dagdromen was. Lachend knipte ik even voor zijn ogen en gaf hem een zachte por tegen zijn schouder. 'Wakker blijven he!' Hij keek me even verdwaasd aan waardoor ik nog harder moest beginnen lachen. 'Dus vertel eens wat over jezelf?' Ik vroeg me af of ik te nieuwsgierig was geworden maar eigenlijk stoorde ik me daar niet aan. Als het hem stoorde moest hij het maar gewoon zeggen besloot ik voor mezelf.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    Ik lachtte en schudden even mijn hoofd. "Sorry ben nogal moe heb net wat uren getraint." Ik dacht even na. "Er valt eigenlijk niet zoveel over me te vertellen. Ik heb een moeder en een zusje die nu lekker thuis zitten, verder dans ik graag wat je wel in de gaten hebt denk ik." Ze lachtte. "Wat zou je van me willen weten?" sloot ik af.

    Marylinn Savarin

    Ik wreef demonstratief in mijn handen en keek hem even veelbetekenend aan voor ik begon te lachen. 'Straks ga je nog denken dat ik een of andere creep ben die je later gaat proberen vermoorden. Maar goed, waarom ben je eigenlijk hierheen gekomen? Alleen maar om te dansen of ook om andere redenen?' Ik wou wel vragen waar zijn vader dan was maar dat leek me een slecht en redelijk ongepast plan dus hield ik daar maar wijselijk mijn mond over.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.