• Ken je de Amerikaanse wetgeving dat pizza's onder groente vallen?

    De EU heeft zijn eigen variant in de vorm van water! Volgens de redenering van de EU is er namelijk niet genoeg bewijs om de claim van waterflesbedrijven (water helpt tegen dehydratie) te handhaven. Oftewel: Volgens de EU helpt water drinken niet tegen uitdroging

    bron


    quidquid excusatio prandium pro

    Right. Heel slim EU. Ik geloof nu nog meer in je. *Thumbs up*


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    -___________________________________________- We overtreffen de Amerikanen.


    To infinity and beyond •

    W-au-w. Straks zijn we even dom als die Amerikanen :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Minato schreef:
    Right. Heel slim EU. Ik geloof nu nog meer in je. *Thumbs up*


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Water drinken helpt niet tegen uitdroging?

    Zazu schreef:
    W-au-w. Straks zijn we even dom als die Amerikanen :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sheffield schreef:
    -___________________________________________- We overtreffen de Amerikanen.


    comfort in c h a o s

    Wat helpt er dat tegen O_O de zon?

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 20:32 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Starkiller schreef:
    Water drinken helpt niet tegen uitdroging?


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    We overtreffen de Amerikanen niet, want er zit een bron van waarheid in.
    Als je al gedehydreerd bent, helpt water drinken niet meer. Zoals ze waterfabrikanten zeggen, moet je anderhalf tot twee liter water drinken per dag om niet uit te drogen, not true.


    Your make-up is terrible

    Wat gaan we de goede kant op zeg


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Assassin schreef:
    We overtreffen de Amerikanen niet, want er zit een bron van waarheid in.
    Als je al gedehydreerd bent, helpt water drinken niet meer. Zoals ze waterfabrikanten zeggen, moet je anderhalf tot twee liter water drinken per dag om niet uit te drogen, not true.

    Assassin schreef:
    We overtreffen de Amerikanen niet, want er zit een bron van waarheid in.
    Als je al gedehydreerd bent, helpt water drinken niet meer. Zoals ze waterfabrikanten zeggen, moet je anderhalf tot twee liter water drinken per dag om niet uit te drogen, not true.

    Weer een nieuw weetje. Ik neem mijn woorden terug


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Assassin schreef:
    We overtreffen de Amerikanen niet, want er zit een bron van waarheid in.
    Als je al gedehydreerd bent, helpt water drinken niet meer. Zoals ze waterfabrikanten zeggen, moet je anderhalf tot twee liter water drinken per dag om niet uit te drogen, not true.

    Oooh, ik neem alles wat ik heb gezegd terug.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jaja, want daar had ik een topic over gemaakt ^^
    Maar hier zit nog wel een kern van waarheid in toch? Hoewel ik het wel een beetje een aparte uitspraak vind.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the