• CLOSED.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 14:07 ]

    Marylinn Savarin

    'Yes! Je kan iets niet!' Ik begin een raar dansje te doen. 'Ik kan best wel wat Jazz.' Ik begin te dansen, mijn eigen choreo, en sluit ondertussen mijn ogen van concentratie.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    Ik kijk hal smalend aan. "jaaa lach maar." Zeg ik en ga op de grond zitten. Ze begint te dansen en lijkt totaal vergeten te zijn dat ik er ook nog ben. Ik zelf heb alleen nog oog voor haar. Ze danst op het ritme en is ook nog goed ook!

    [ik ga douche en naar bed (: ]

    [Slaapwel, ik ga morgen verder schrijven want ik heb niet het idee dat die stukjes er beter op worden ><]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    [is goed tot morgen!]

    SummerSeason schreef:
    (...)

    Louise Christine Broadwell
    Ik schrik op als ik iemand op mijn schouder voel tikken, dan kijk ik recht in mooie bruine ogen. Even weet ik niet wat ik moet zeggen, maar dan mompel ik: 'Haaj,' en ik kijk naar de grond. 'Ja.. ik ben ook op zoek naar de danszalen,' ik kijk nu om me heen en zeg dan: 'Heb jij ze al gevonden?'


    Nylo Kimhi
    "Nee," zeg ik droog en ik glimlach naar haar. "Maar ik zag jou ook zoekend rondkijken, dus ik dacht, misschien kunnen we samen verder zoek?" Het meisje knikt. "Is goed," zegt ze.
    "Hoe heet je?" vraag ik gelijk. Ik ben wel nieuwsgierig.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Marylinn Savarin

    Pas als de muziek gedaan is open ik mijn ogen terug en sta stil. Liam kijkt me gebiologeerd aan en ik heb zo het vermoeden dat hij zo al een tijdje aan het kijken is. Niet goed wetend wat te zeggen blijf ik daar maar gewoon staan, in het midden van de dansvloer.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    Net zoals de muziek stopt Linn. Ze kijkt me aan maar zegt niets. Ik knik even maar klap dan voor haar. "Wauw, je bent écht heel goed!" Ik kijk haar onder de indruk aan. "Heb je die routine zelf gemaakt?"

    Marylinn Savarin

    Ik voel het bloed naar mijn wangen stijgen als hij begint te klappen en lichtelijk geërgerd schud ik mijn hoofd, hopend dat ik stopte met blozen voor hij het opgemerkt had. 'Dankje, ik, eh, ja. Ja ik heb die routine zelf in mekaar gestoken.'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    "Indrukwekkend." Zeg ik en stop met klappen. "Moet je daar nou van blozen?" Ik kijk haar lachend aan. Ze is schattig als ze bloost, heel schattig zelfs. "Zullen we dan maar weer weg gaan?" Vraag ik.

    Marylinn Savarin

    Eigenwijs draai ik mijn hoofd een beetje op zij als hij doorkrijgt dat ik aan het blozen ben. 'Zullen we dan maar weer gaan?' Ik knik en druk op het 'off'-knopje van de stereo terwijl Liam de lichten dooft. Waardoor het opeens wel heel donker was in de zaal.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    Ik kan het niet laten dit was een goudekans! Uit het niets tilde ik haar op en draaide haar rond terwijl ik terug naar de deur liep. "we gaan wat drinken!" Roep ik lachend.

    Marylinn Savarin

    Ik slaakte een kort gilletje en spartelde even tot ik Liam's stem hoorde. 'Doe. Dat. Nooit. Meer!' Ik zette ieder woord bij door hem een, weliswaar zachte, klap te geven. 'We gaan wat drinken!' Zijn stem klinkt lacherig waardoor ik hem nog een klap geef. 'Grappig hoor!'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    "Ik vond het anders hilarisch." Zeg ik als we buiten zijn. Eigenwijs kijkt Linn de andere kant op. "Ben je nu boos op me?" Vraag ik lachend. "Ik heb trouwens géén idee waar we iets kunnen gaan drinken jij wel?"

    Marylinn Savarin

    'Hmm.' Ik wachtte expres een hele tijd voor ik antwoord gaf. 'Nee hoor! Maar een iets drinken, hmm, ik dacht dat er ergens in het hoofdgebouw wel een cafetaria was.'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    "Ahh je krijgt een drankje van me tegen de schrik goed?" Vroeg ik half lachend half seireus. Ik kijk rond terwijl we terug naar het hoofdgebouw lopen. "Daar!" Roep Linn en trekt me mee.