• Caitlin heeft een kutleven met een hoofdletter K. Haar vader is aan de drank en misbruikt haar zowel lichamelijk als seksueel. Haar moeder word ook vaak geslagen en durft niets tegen haar man uit te richten.

    Op school weet Caitlin dit echter goed te verbergen voor haar vrienden. Ze gedraagt zich normaal en is behoorlijk populair.

    Maar Caitlin heeft een geheim waar niemand iets vanaf weet.

    Zelfs zij niet..


    Dit is dus de inleiding van het verhaal waar ik een mede schrijver/schrijfster voor zoek. Een beetje vaag, ik weet het, maar als ik een samenvatting zou geven, zou ik eigenlijk het hele 'mysterie' van deze inleiding verpesten,en dat wil ik liever niet.

    Ik ben al begonnen met schrijven, samen met een ander (te lezen op deze link), maar helaas heeft zij aangegeven dat ze niet meer verder wilde schrijven.

    Omdat ik wel graag door wilde schrijven, ben ik dus op zoek naar een vervanger. Zoals in de eerste drie hoofdstukken al te lezen is, is het niet bepaald een lieflijk verhaaltje. De meeste hoofdstukken bevatten sex en/of geweld. Dit is dus niet voor schrijvers met een zwakke maag.
    Maar geen zorgen, romantiek speelt ook een rol in dit verhaal.
    Interesse?
    Laat een reactie achter!

    [ bericht aangepast op 10 jan 2012 - 23:02 ]


    Life isn't about waiting for the rain to pass, it's about learning to dance in the rain

    sorry meid ^^ je weet dat k dat soort story's niet kan schrijven.

    k hoop dat je iemand vind


    Hell is what you make it.

    Ik heb al eerder over Schizofrenie geschreven, alleen het is behoorlijk irritant. En het ligt er ook aan waar het verhaal precies over gaat. Ja natuurlijk de dagelijkse dingen, maar meer het verhaal erachter en wat het allemaal samen brengt. Ik zou het wel willen proberen, maar ik kan niet beloven dat het schrijfwerk perfect zal zijn...


    Believe in yourself.