• CLOSED.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 14:07 ]

    Marylinn Savarin

    'Hmm, ik denk dat ik nu wel overtuigd ben.' Tegen mijn zin trok ik mijn ogen los van de zijne voor ik mijn hoofd op zijn schouder legde. Hij voelde warm aan ondanks te koude en ik wist dat het bij mij net hetzelfde was. Geen idee of het net die warmte was of het gelukzalige gevoel dat zich door mijn lichaam verspreidde of gewoon allebei maar ik doezelde langzaamaan een klein beetje in.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    'Hmm, ik denk dat ik nu wel overtuigd ben.' Ik glimlachte. Ze maakte me gelukkiger dan ik in jaren geweest was. Ik wilde niet dat ze weg ging. Ik wilde heir blijven tot het einde ter tijden tot de zon opkwam en opnieuw onder ging. Ik had totaal geen last meer van de kou.

    Marylinn Savarin

    Ik werd wakker doordat mijn kussen een vreemde beweging maakte. Voorzichtig opende ik mijn ogen, herinneringen aan wat er gisterennacht gebeurd was drongen mijn hoofd binnen en ik besefte dat ik mijn kussen geen vreemde bewegingen maakte maar Liam. En dat ik niet op mijn kussen lag, maar op Liam. De trap onder me voelde redelijk hard aan en de kou beet een beetje waardoor nog iets dichter tegen hem aan probeerde te kruipen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    Linn was in slaap gevallen maar bewoog nu een beetje. Ik kuste zachtjes haar voorhoofd en streelde door haar haren. Eigenlijk zou ik haar even naar haar huisje terug moeten brengen maar ik wilde haar niet los laten, dus besloot ik haar maar op te tillen. Als mijn eigen kleine prinsesje tilde ik haar op en liep gemakkelijk naar haar huis. Ze was niet zwaar, ze was zelfs erg licht.

    Marylinn Savarin

    Ik onderdrukte een gil als iemand, Liam waarschijnlijk, me optilde en begon te stappen. In tegendeel, ik hield me zo stil mogelijk zodat hij me zou blijven dragen en ik dicht bij hem kon blijven zijn. Door mijn wimpers door zag ik dat hij naar het gebouw liep waar mijn kamer zich bevond. Ik glimlachte licht en sloot mijn ogen nog eventjes.

    [Volgens mij zijn we als enigen dit hele topic aan het volschrijven :'D]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    [Echt he we spammen gewoon lekker door.]

    Liam Oliver Pryst
    Bij de trap aangekomen weet ik even niet wat ik moet doen dus ga ik zitten met Marylinn op mijn schoot. "Linn, word wakker." Fluister ik zachtjes in haar oor. Ik kon haar niet zomaar naar binne brengen want ik had geen sleutel dus ja.. "Mary?"

    Marylinn Savarin

    Ik was nooit zo'n fantastische actrice geweest dus opende ik gewoon één oog en mompelde nogal zacht. 'sleutel, rechter broekzak.' Ik sloot mijn oog terug en glimlachte een keertje.

    [Gaan we doen :Y)]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    Ik ginnekten en haalde met moeite de sleutel uit haar zak. Het moeilijkste deel was de deur open toen terwijl ik Linn ook moest dragen. Hoe ik het deed weet ik niet maar het lukte me wel. De deur zwaaide open en liep door naar haar kamer. Hij was nog behoorlijk leeg maar ik zag wel al welk bed ze gebruikten. Voorzichtig legde ik haar op het bed om vervolgens haar deken over haar heen te slaan.

    [Spammers!]

    Marylinn Savarin

    De warmte van mijn lakens omhulde me en ik schopte mijn schoenen uit onder het deken. Lichtelijk gedesoriënteerd omdat ik niet meer wist waar Liam was opende ik mijn ogen. Hij stond in de deuropening en werd een klein beetje verlicht door het licht dat achter hem op de gang scheen. Hij zag er zo fantastisch goed uit. ik ging een beetje rechtop zitten tegen het kussen en klopte zacht op het plekje naast me. 'Blijf je bij me?'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    Ik keek naar haar vermoeide en licht smekende gezicht. Daar kón je toch geen nee tegen zeggen. "Wil je dat graag?" Fluisterde ik voor ik naar haar toe liep. "Wil je dat ik bij je blijf?" Ik kuste haar wang en keek haar aan.

    Northanger schreef:
    Marylinn Savarin

    Ik onderdrukte een gil als iemand, Liam waarschijnlijk, me optilde en begon te stappen. In tegendeel, ik hield me zo stil mogelijk zodat hij me zou blijven dragen en ik dicht bij hem kon blijven zijn. Door mijn wimpers door zag ik dat hij naar het gebouw liep waar mijn kamer zich bevond. Ik glimlachte licht en sloot mijn ogen nog eventjes.

    [Volgens mij zijn we als enigen dit hele topic aan het volschrijven :'D]


    [ Ik wil ook wel verder schrijven, alleen heb ik daar Summerseason voor nodig die niet verder schrijft. Blijf vooral doorgaan:) ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Marylinn Savarin

    Ik knikte licht en gooide het deken open. 'Alsjeblieft?' vroeg ik nog een laatste keer als ik hem nog even zag twijfelen. Ik wou nu echt niet alleen zijn.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    Ik lachde toegevelijk. "Goed dan." Ik stapte naast haar in het bed en drukte haar tegen me aan. Als ze dan echt wilde dat ik bleef dan wilde ik haar ook echt bij me hebben. Ik aaide over haar rug en sloot mijn ogen.

    Marylinn Savarin

    Hij trok me iets dichter tegen zich terwijl hij over mijn rug wreef. Onbewust tekende ik met mijn wijsvinger figuurtjes op zijn arm en borstkas terwijl ook ik mijn ogen sloot.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    Ik opende mijn ogen door het licht dat er doorheen kwam. Hoelaat was het? Ik keek naar Marylinn die blijkbaar nog lag te slapen. Zachtjes stond ik op en keek op de wekker 09:12 om 10:00 zou ik mijn rooster op moeten halen. Zo zacht ik kon liep ik naar buiten om op mijn eigen kamer kleren te halen en me om te kleden.