• CLOSED.

[ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 14:07 ]

Marylinn Savarin

'Omdat...eh...omdat, gewoon daarom.' Ik keek hem zo schattig mogelijk aan van onder mijn wenkbrauwen en hoopte dat, dat zijn aandacht toch wat zou kunnen afleiden.

Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

Liam Oliver Pryst
    Ik lachte vertederd. Ze was lief bezig. "Omdat daarom?" herhaalde ik haar en keek haar aan wachtend op meer. Ik wilde gewoon weten waarom ze toen langskwam. Ik had namelijk echt iemand nodig toen..

Marylinn Savarin

'Jou afleiden lukt echt niet he? En wat als ik nou eens heel erg boos zou gaan worden?' Ik keek hem even afwachtend aan maar verbeterde mezelf al snel. 'Oke, schrap dat, ik ben niet in staat om boos te zijn op jou. Laat het er ons gewoon op houden dat je dat niet wilt weten, alright?'

Liam Oliver Pryst
    "Klopt ik ben 100% focus." Zei ik met een schuine grijns en keek haar aan. "Komop waarom zou ik het niet willen weten? Je bent al zo perfect." Die laatste zin kwam er wat zachter uit en ik keek even weg.

Marylinn Savarin

Ik kon er niet aan doen maar ik schoot luidop in de lach. 'Ik ben perfect? Dankjewel, maar wat heeft dat met perfectie te maken lieverd?'

Liam Oliver Pryst
    Ik haal mijn schouders op. "Dat die reden niet zo erg kan zijn en dat je het me nu moet vertellen." Ik probeerde een smekende blik te creaeren maar het faalde volgens mij nogal.

Marylinn Savarin

'Laat het rusten...' ik keek hem aan met een perfecte smekende blik, kon hij nog iets van mij leren ook. 'Alsjeblieft?'

Liam Oliver Pryst
    "Omdat jij het bent." Ik stond op en stak mijn hand uit. "Zullen we dan maar gaan we hebben nog bijna een uur voor de les."

[ ik ben weg tot vanavond ]

Marylinn Savarin

Ik glimlachte en pakte zijn hand vast. Nog een uur? Serieus. Die had ik niet zien aankomen. Maar ik laat van mijn verbazing niets merken en wandel naast hem over het terrein. 'Gaan we naar binnen? Ik heb niet zoveel zin om buiten te zijn vandaag?'

[Tot vanavond]

Liam Oliver Pryst
    "Maakt me niet uit, waar wil jij heen?" Ik keek naar Marylinn haar gezichtje en moest onbedwingbaar grijnzen. Ik weet niet waarom maar ze maakte me gewoon zo blij. Veel blije dan ik in lange tijd geweest was. Alles ging goed tot ik de datum van vandaag op mijn telefoon zag. Over een paar uur was Sarah officieel een jaar dood.. Ik voelde me wit weg trekken maar deed alsof er niets was.

Marylinn Savarin

Ik zie Liam's gezicht betrekken maar zie ook aan de manier waarop hij een lachje forceert dat hij er niet over wil praten. Ik kijk even weg en doe alsof ik heel erg gefascineerd ben door het landschap hier om hem een paar minuten voor zichzelf te gunnen. 'We kunnen naar mijn kamer gaan?' Ik vroeg het zacht en hoopte dat hij niet verkeerd begon te denken.

Liam Oliver Pryst
    Ik knikte afwezig. "Is goed." Ik kneep even in haar hand maar kon mijn gedachten er niet bij houden. Wacht naar haar kamer? We liepen door en Linn opende de deur voor ons.

Marylinn Savarin

Ik duwde hem in de zetel. 'Geef je mij even.' Ik opende de deur van de badkamer en bekeek mijn gezicht in de spiegel. Ik zag bleek, veel te bleek. Met een klein, afwezig glimlachje terwijl ik de kraan opendraaide en wat ijskoud water in mijn gezicht plensde. Snel droogde ik mijn gezicht af aan een handdoek en wachtte nog even voor ik terug de kamer inging. Mijn handen liet ik steunen op het badkamermeubel terwijl ik nog even in de spiegel keek.

Liam Oliver Pryst
    Ik werd neer geduwd en Marylinn verdween in de badkamer. Ik pakte direct mijn telefoon en keek naar de foto van het kleine meisje. Ze was mijn achtergrond al zolang ik me kon herineren. Ik staarde er naar en wachtte tot Linn terug zou komen.

Marylinn Savarin

Met gesloten ogen opende ik de badkamer deur. Nog steeds redelijk moe ging ik naast Liam op de sofa zitten en legde mijn hoofd op zijn bovenbenen waardoor ik recht naar boven, naar het plafond kon kijken. 'Gaat het?' mijn stem klonk zo zacht dat hij het waarschijnlijk niet gehoord had, niet dat ik dat erg vond. Het was een stomme vraag, een vraag waar ik zelf ook een hekel aan had.