• Want ik zie steeds vaker topic met "ik zoek een penvriend."
    Dus ik had zo iets, we maken hier op Quizlet een story, blog, pagina, topic.
    En daar kan iedereen zich opgeven, je gegevens/je promotie worden/wordt daar gepost. En iemand anders kan jou dan uitkiezen en je een pb sturen?

    Snappen jullie?

    En het hoeft niet per se zo te gaan. Maar dat er iets gedaan wordt aan de vele penvriendzoek topics. :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Agreed.


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Ruri schreef:
    Agreed.


    Maar je kan ook een algemeen topic maken waar mensen zichzelf op een lijst kunnen zetten voor mensen die een penvriend(in) zoeken?

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 21:01 ]


    26 - 02 - '16

    Ik vind het wel handig. Alleen denk ik niet dat dat iets zal oplossen, want er is ook een story voor 'ik zoek verhalen' en ook nog eens een topic en nog zie ik af en toe zes van die topics bij actieve topics staan.(krul)


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ruri schreef:
    Agreed.


    Inspiration can hit you any time

    Ik heb haar gevonden zonder een verzoekje. Wel voor. (:


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Epiiiiiic. _O_


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ruri schreef:
    Agreed.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Taize schreef:
    Epiiiiiic. _O_


    Hoezo? _O_


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Continue schreef:
    Ik heb haar gevonden zonder een verzoekje. Wel voor. (:

    En ik heb jou gevonden zonder verzoekje (flower) Ik ben ook voor.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please