• want ik wil misschien mijn haar blauw verfen in de zomervakantie :3
    of anders zwart/blond..weet iemand nog een andere kleur die bij me zou passen ^^ heb fotos van mezelf in me fotoboek

    blauw is wel stoer xD want ik ga het zelf ook blauw doen xD


    A Noble was Born in Chaos

    heb zelf blauw gehad maar na twee keer wassen is dat lelijk :S plus als je er een andere kleur op wil zette is dat echt moeilijk !


    As they croak, i see myself in the pistol smoke.

    Ik heb iemand met blauw haar zien lopen gisteren ö en dat was dus echt wel...te opvallend x')

    Coowl^^
    Ik wil mijn haar zwart hebben en langer.
    Mijn perfecte kapsel:
    Zwart, stijl haar tot mijn schouders. Een stijle, schuin aflopende pony met de kleuren paars, rood, groen, blauw, roze en geel erin. xD


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Stoer :'D Ik had paars en blauw en roze puntjes ^^ de rest van mijn haar was echt super blond en dan die velle kleurtjes aan het uiteinde ik vond het wel leuk (A)


    Get back motherfuckerz'

    Gruwelijk vet.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    vreselijk lelijk :Y)


    -

    Ik vind het kewl :3

    Niet mijn smaak, maar mischien staat het bij jou wel super vet. Maar je moet er wel goed over nadenken, denk ik.. :'D.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik vind het wel sexy bij een jongen, door mij gaat mijn vriendje zijn haar blauw verven :'D


    I don't need words to feel those lips.

    RauwtchRebel schreef:
    heb zelf blauw gehad maar na twee keer wassen is dat lelijk :S plus als je er een andere kleur op wil zette is dat echt moeilijk !


    Dan moet je het wassen met speciale shampoo.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    mooi...hip
    ik heb mijn haar heel suf blond:S
    ik wil het zwart met blonde plukjes maar mn ma zegt dat mn huid daar te licht voor is(huil)

    Blauw haar is zo, blauw...
    Njaa, ik vind het wel hip (A)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Het zal bij jou vast staan, bij mij in elg geval niet.
    Ik vind het wel vetjes. 8]
    Maar denk er wel aan dat je dan naar een goede kapper enzo moet gaan.


    -

    Blauw is ubar cool ^^


    I build a house for your bones!