• The House of Night

    Deze RPG kan 16+ delen bevatten, aangezien dit ook in de originele boekenserie voorkomt. Als een user een 16+ stukje schrijft, zal dit altijd bij het stukje komen te staan. Lezen is op eigen risico.

    Verhaalijn:
    Het verhaal word gespeeld met onbekende personen:
    Je mag dus zelf rollen aanmaken!
    De enige persoon die uit de originele serie komt is Kalona,
    die dus ook in Het House of Night zal verschijnen.


    Regels
    - Als je in je rol zit, zet je de naam van je personage dikgedrukt boven je stukje. Als je niet in je rol zit, doe je normale tekst.
    - Als iemand niet goed weet hoe of waar ze inkunnen springen, probeer ze zo goed mogelijk te helpen! Wees sociaal naar je mede-RPG'ers
    - Iedereen mag een nieuw topic openen, ligt er aan wie het wil en wie online is. Neem wel de beginpost goed over.
    - Het maakt niet uit hoe lang je stukjes zijn, dit is voor iedereen verschillend.
    - Nieuwe personages mag je in het rollentopic zetten, dan worden ze door mij of mijn co-auteurs in de story gezet.


    - Rollentopic
    - Rollenstory


    Fledgling-studenten:
    - Myth / Hannah Pearson: Ramsays
    - Aella Jordan: Amaranthine
    - Aisara Féria Niiréar: Lughnasadh
    - Clove McCarthy: CrispsPink
    - Etoile Aberna: Edhelia
    - Clyde Haves Letwic: Lykos
    - Arléne: CrispsPink
    - Katherine Miller: JustEmmie
    - Elixa Furona Tortiana: Discovery
    - Tay Jardine: Nastalgia
    - Stephanie: HurtedHeart
    - Jason Vane: Rizardo

    Leerkrachten:
    - High Priestess - Muziek - Cassiopea Nox - Rizardo
    - Schermen/Vampyre sociologie - Damian Vylore - Captivity
    - Literatuur - Blake Douglas Shelton - Ramsays
    - Drama - Elisabeth 'merlin' Dulöre - Captivity
    - Spaans - Dawn Morena - Edhelia

    Mensen
    - Dream Ametsa: Rizardo
    - Harry James Rosenblunt: Ramsays
    - Amber Claire Parkers: Python
    - Blake Harnage: Nastalgia


    De mensen mogen het House of Night officieel niet in,
    hoewel regels er zijn om gebroken te worden.


    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 21:35 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Damian Vylore is in da house! (A)]

    Damian Vylore

    Ik zit in mijn kamer een beetje voor me uit te staren, dagen duren lang, als je nog niet echt een ritme hebt gevonden. Ik sta op en strek me uit. Met lange passen loop ik mijn kamer uit naar buiten.

    [Hello]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Arléne McCarthy
    Ik loop naar buiten, de beste plek die ik nu kan verzinnen. Wat is er nou beter dan de gezonde buitenlucht?


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Junipa
    Ik grinnik, neem een slok van mijn koffie en pak dan mijn eigen boek, degene die we voor literatuur moeten lezen. Al snel ben ik helemaal afgeleid door het verhaal.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Damian Vylore

    Als ik buiten aan kom zie ik een vrouw staat. Duidelijk ouder dan mij. Ze staart wat voor zich uit. "oh dear! oh dear!" gilt ze. Verbaasd loop ik naar haar toe. "pardon?" vraag ik verbaasd. De vrouw draait zich verschrikt om. "uh uh hallo" zegt ze geschokt. "kan ik u ergens mee helpen?" vraag ik voorzichtig. De vrouw kijkt me afkeurend aan. "nee, nee, nee en nog eens nee!" zegt ze op hysterisch toon. "jonge mannen moeten werken, niet hier lesgeven!" brult ze. geschrokken kijk ik haar aan. "oké" glimlach ik. "mijn naam is Damian Vylore" zeg ik beleefd en buig me voorover. "Elisabeth Dulöre" zegt ze kortaf en loopt me straal voorbij. Ik begin te lachen en loop hoofdschuddend verder.

    Jason Vane
    'Maar die lessen zijn toch de reden waarom je hier bent/' vraag ik verward. Dat was het hele punt toch van deze engem, donkere school?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Elisabeth made me laugh 8D ... Ze heeft mijn naam gejat O.O]

    Dream
    Het duurde even voordat ik doorhad dat ook Junipa verdiept zat in een boek,.
    'wat lees je?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Arléne McCarthy
    Ik loop naar het beeld van Nyx en blijf daar staan.
    'Oh, Nyx waarom is mijn leven momenteel klote?' vraag ik alsof ze ook echt gaat antwoorden.
    Niet dat ik geen Vampyre wil worden, ik wil gewoon dat mijn leven...minder klote is.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Junipa
    'Het net van de Vuurgod,' grinnik ik. 'Het gaat onder andere over Loki,' voeg ik eraan toe. Bij het horen van haar naam miauwt de roodoranje kat even.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Dream
    ik knikte, hoewel ik nog nooit van het boek had gehoord. Literatuurlessen op het House of night zouden veel beter zijn dat het oninterresante uurtje in de week dat ik krijg.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Damian Vylore

    Ik loop naar het beeld van onze godin Nyx en zie dat er een meisje voor staat. Als ik beter kijk zie ik dat het Arléne is. Ik bijt op mijn lip en staar even naar haar lichaam, dat een beetje bedroefd erbij staat. Ik had haar misschien niet zo hard aan moeten pakken. Ofja hard. niet zo lullig moeten doen. Ik slik een keer en loop naar haar toe. "Arléne?" vraag ik onzeker.

    Arléne McCarthy
    Ik draai me om en zie Damian staan.
    'Ja wat is er?' vraag ik.
    Ik kijk naar de lucht, het is nog niet echt donker maar de zon is teminste weg.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Eerste boek wat in me opkwam, ghehe. Bestaat nog echt ook.]
    Junipa
    Opnieuw grinnik ik bij het zien van zijn blik. 'Loki is een Noorse god,' leg ik uit. 'Hij was de god van het vuur, maar werd ook gezien als de god van leugens en kattenkwaad. Vandaar dat ik de kat naar hem vernoemd heb. Hoewel het je waarschijnlijk weinig intereseert.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Dream
    'Griekse mythelogy vind ik persoonlijk interesanter,' antwoord ik met een grijns. De Noorse had me nooit zo aangetrokken, iets te bruut voor mij. Vandaar dat dit boek over nyx me meteen ahd aangetrokken, aangezien haar naam rechtstreeks uit de Griekse mythology was gekozen.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 17:56 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Damian Vylore

    Ik begin zachtjes te lachen als ik haar naar de wolken zie kijken. "het gaat nog net, als ik maar niet te lang buiten blijf" grinnik ik. Ik zie dat ze me wat verbaasd aankijkt. "Was je ook een luchtje aan het scheppen?" vraag ik snel.