• The House of Night

Deze RPG kan 16+ delen bevatten, aangezien dit ook in de originele boekenserie voorkomt. Als een user een 16+ stukje schrijft, zal dit altijd bij het stukje komen te staan. Lezen is op eigen risico.

Verhaalijn:
    Het verhaal word gespeeld met onbekende personen:
    Je mag dus zelf rollen aanmaken!
    De enige persoon die uit de originele serie komt is Kalona,
    die dus ook in Het House of Night zal verschijnen.

Regels
    - Als je in je rol zit, zet je de naam van je personage dikgedrukt boven je stukje. Als je niet in je rol zit, doe je normale tekst.
    - Als iemand niet goed weet hoe of waar ze inkunnen springen, probeer ze zo goed mogelijk te helpen! Wees sociaal naar je mede-RPG'ers
    - Iedereen mag een nieuw topic openen, ligt er aan wie het wil en wie online is. Neem wel de beginpost goed over.
    - Het maakt niet uit hoe lang je stukjes zijn, dit is voor iedereen verschillend.
    - Nieuwe personages mag je in het rollentopic zetten, dan worden ze door mij of mijn co-auteurs in de story gezet.

- Rollentopic
    - Rollenstory

Fledgling-studenten:
    - Myth / Hannah Pearson: Ramsays
    - Aella Jordan: Amaranthine
    - Aisara Féria Niiréar: Lughnasadh
    - Clove McCarthy: CrispsPink
    - Etoile Aberna: Edhelia
    - Clyde Haves Letwic: Lykos
    - Arléne: CrispsPink
    - Katherine Miller: JustEmmie
    - Elixa Furona Tortiana: Discovery
    - Tay Jardine: Nastalgia
    - Stephanie: HurtedHeart
    - Jason Vane: Rizardo

Leerkrachten:
    - High Priestess - Muziek - Cassiopea Nox - Rizardo
    - Schermen/Vampyre sociologie - Damian Vylore - Captivity
    - Literatuur - Blake Douglas Shelton - Ramsays
    - Drama - Elisabeth 'merlin' Dulöre - Captivity
    - Spaans - Dawn Morena - Edhelia

Mensen
    - Dream Ametsa: Rizardo
    - Harry James Rosenblunt: Ramsays
    - Amber Claire Parkers: Python
    - Blake Harnage: Nastalgia

De mensen mogen het House of Night officieel niet in,
    hoewel regels er zijn om gebroken te worden.

[ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 21:35 ]

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Clove McCarthy
    Ik loop naar Arléne toe en laat de koffie voor wat het is.
    'We gaan nu,' zeg ik.
    Arléne protesteert niet en samen lopen we naar The House of Night. Eenmaal in mijn kamer plof ik neer op mijn bed en groet Etoile. Arléne begint met Vampyre Sociologie, maat zoals nooit verwacht heeft ze er zin in ook. Ik kan die lessen wel missen momenteel. Kan ik me niet gewoon ziek melden, ofzo?

Arléne McCarthy
    Ik sluit mijn ogen, maar ik val niet in slaap. Wat is er ebeurd dat Clove gister zo snel mogelijk weg wou? Ik weet van niets.

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

[Hi! Sorry dat ik zoooo laat ben]

Junipa
    Ik grijns. 'Ja, mogen we gewoon lenen. Ik wil hem dus wel terug als je het uit hebt, want anders gaan ze bij mij vragen waar het heen is. Maar omdat Clove zo nodig kinderachtig moet zijn, kan je het beter niet in onze mediatheek lezen, dacht ik zo.'

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

Etoile Aberna
    Ik groet Clove terug en ga dan verder waar ik mee bezig was. Ik probeer een gedicht te schrijven voor mijn oma, maar mijn gedachten dwalen de hele tijd af. ik ben nog nooit zolang zonder haar geweest en het valt me zwaar. Ik zou zo graag mijn gezicht willen verstoppen in haar trui. Ik zou helemaal willen verdwijnen met oma, weg van het nieuwe, weg van het onbekende. Ik wil terug naar het oude, terug naar het bekende. Een traan valt op mijn blad en langzaam komen er meer.

L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

Clove McCarthy
    'Moet ik je alleen laten?' vraag ik bezorgd als ik zie dat Etoile huilt.

Dream
    Grijnzend geef ik Junipa een knuffel. Dit was perfect voor mijn plan.
    'Bedankt,' zeg ik eerlijk, terwijl ik het boek stevig vasthou. ik zal niet veel slapen.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Junipa
    Ik knuffel hem vrolijk terug. 'Graag gedaan, hoor,' lach ik terwijl ik hem loslaat. 'Wat was je aan het doen?'

Aisara Féria
    Ze vouwde haar armen achter haar hoofd en leunde achterover, tegen de stam van de dikke boom, starend naar de sterren.
    "Weet je... mensen zijn allemaal zo oppervlakkig... misschien zullen ze je even missen, maar dat duurt echt niet langer dan een paar weken. Een maand, misschien, als dat geluk het jouwe mag zijn."

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Etoile Aberna
    Ik schud mijn hoofd en veeg mijn tranen weg.
    'het gaat al weer" zeg ik tegen Clove.
    Ik moet sterk zijn. Dan red ik het hier wel.

[ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 16:53 ]

L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

Waar kan ik invallen ? :D ik heb nog niet echt een kamergenootje iemand die alleen is dan kan ik Stephanie op hem of haar afsturen.

I'm finally back, Finally after a Year break

Dream
    Ik wijs naar de starbucks, waar Amber nog zit.
    'Koffie halen,' antwoord ik. 'wil je ook?

Jason Vane
    Dat was een vreemde manier om het te zeggen, dacht ik stilletjes. Toch... Ze was hier langer dan ik
    Áls jij het zegt...'

[ik ben eten, back in 20]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

[Val maar gewoon ergens in, doe ik ook]

Clove McCarthy
    'Probeer maar te slapen, want de lessen beginnen over een uur of drie,' zeg ik.
    Ik trek mijn deken over mijn gezicht, maar ga niet slapen. Ik houd mijn ogen open en kijk strak voor me uit.

Junipa
    'Lekker,' knik ik en samen lopen we terug. Loki loopt ons rustig achterna, de boze blikken van achter de bar compleet negerend.

Etoile Aberna
    Ik wens Clove wel te rusten en duik dan mijn bedje in. Al snel voeren mijn dromen mij mee