• The House of Night

    Deze RPG kan 16+ delen bevatten, aangezien dit ook in de originele boekenserie voorkomt. Als een user een 16+ stukje schrijft, zal dit altijd bij het stukje komen te staan. Lezen is op eigen risico.

    Verhaalijn:
    Het verhaal word gespeeld met onbekende personen:
    Je mag dus zelf rollen aanmaken!
    De enige persoon die uit de originele serie komt is Kalona,
    die dus ook in Het House of Night zal verschijnen.


    Regels
    - Als je in je rol zit, zet je de naam van je personage dikgedrukt boven je stukje. Als je niet in je rol zit, doe je normale tekst.
    - Als iemand niet goed weet hoe of waar ze inkunnen springen, probeer ze zo goed mogelijk te helpen! Wees sociaal naar je mede-RPG'ers
    - Iedereen mag een nieuw topic openen, ligt er aan wie het wil en wie online is. Neem wel de beginpost goed over.
    - Het maakt niet uit hoe lang je stukjes zijn, dit is voor iedereen verschillend.
    - Nieuwe personages mag je in het rollentopic zetten, dan worden ze door mij of mijn co-auteurs in de story gezet.


    - Rollentopic
    - Rollenstory


    Fledgling-studenten:
    - Myth / Hannah Pearson: Ramsays
    - Aella Jordan: Amaranthine
    - Aisara Féria Niiréar: Lughnasadh
    - Clove McCarthy: CrispsPink
    - Etoile Aberna: Edhelia
    - Clyde Haves Letwic: Lykos
    - Arléne: CrispsPink
    - Katherine Miller: JustEmmie
    - Elixa Furona Tortiana: Discovery
    - Tay Jardine: Nastalgia
    - Stephanie: HurtedHeart
    - Jason Vane: Rizardo

    Leerkrachten:
    - High Priestess - Muziek - Cassiopea Nox - Rizardo
    - Schermen/Vampyre sociologie - Damian Vylore - Captivity
    - Literatuur - Blake Douglas Shelton - Ramsays
    - Drama - Elisabeth 'merlin' Dulöre - Captivity
    - Spaans - Dawn Morena - Edhelia

    Mensen
    - Dream Ametsa: Rizardo
    - Harry James Rosenblunt: Ramsays
    - Amber Claire Parkers: Python
    - Blake Harnage: Nastalgia


    De mensen mogen het House of Night officieel niet in,
    hoewel regels er zijn om gebroken te worden.


    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 21:35 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Dream
    'Ze ging me verlinken, ik had geen keus,' mompel ik terwijl we over de binnenplaats lopen. eigenlijk moest ik naar huis, huiswerk maken. Maar de enige reden dat ik zo mn best deed was voor Nyx. toen we voorbij haar stambeeld liepen, stopte ik.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassiopea Nox
    'is het gelukt?' vraag ik glimlachend nog voor Clove de deur open doet. Ik weet toch dat zei eht is.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amber
    Ik zuchtte diep. 'Ja, maar zij vind jou duidelijk wél écht leuk.' Zei ik nog een keer. Ik zuchtte toen Dream stil stond. 'Kom nou.' Zei ik zuchtend.


    I hate that I can't stay mad at you.

    Clove McCarthy
    'Nee, het spijt me dat ik u teleur moet stellen High Priestess.Nox,' zeg ik.
    Ik open de deur en doe de deur gelijk dicht. Ik begin te huilen als een klein kind, dankzij een jongen die met mijn gevoelens speelt.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Dream
    'dat vinden er zoveel,' mompel ik, mijn ogen op het beeld. Het moederlijke gezicht van Nyx kijkt op me neer.
    'best, ik zal niet meer met haar gevoelens spelen.'
    daarna loop ik weer achter Amber aan. alleen omdat Nyx het waarschijnlijk afkeurd.

    Cassiopea Nox
    'Wat is er gebeurd, kind?' vraag ik bezorgd, waarna ik moederlijk mijn armen om haar heen sla.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amber
    'Dankje.' Zei ik glimlachend. Dat was alvast een gebroken hart minder, als het niet al te laat was. We liepen de poort ongezien weer uit en ik keek Dream aan. Hij had nog steeds de halve maan op zijn gezicht.


    I hate that I can't stay mad at you.

    Clove McCarthy
    'Hij speelt met mijn gevoelens,' zeg ik.
    Nu maar hopen dat ze me een kans geeft om alles uit te leggen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Dream
    'Ga je al naar huis of niet?' vraag ik als we door de straten lopen. Ik word aangestaard vanwege de halve maan op mijn voorhoofd, maar ik weiger hem er af te halen. Het is al één uur 's nachts en toch nog best druk.

    Cassiopea Nox
    'De mensenjongen?' vraag ik rustig, wachtend op meer uitleg. Dit was een kans.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amber
    Ik haalde mijn schouders op. 'Geen idee. Mijn ouders vonden het niet erg, ze zeiden dat ik in een soort van fase zat ofzo, en dat ik later de gevolgen ervan wel zou merken.' Zei ik. Eigenlijk was ik best blij, dat mijn ouders zo rustig waren en niet zo streng waren.


    I hate that I can't stay mad at you.

    Oké nu heb ik sterk de gedachte aan tarzanxD door jullie gebruik van de term mense jongenxD

    Clove McCarthy
    'Toen ik hem naar u moest brengen. Voelde ik me zo rot en vals, ik dacht dat hij een lieve jongen is, maar een ander deel haat hem en wilt hem juist verraden. Toen ik op het punt stond hem naar u te brengen, drukte hij me tegen hem aan en dat kleffe woordjes gedoe kan ik niet vertellen, want ik moet daarvan overgeven want u weet nou eenmaal dat ik zo romantisch ben als een dooie slak. Toen kwam Amber, het mensenmeisje ze onderbrak ons net op het moment toen hij iets wou doen en toen hadden we ruzie,' leg ik haar uit.
    Ik hoop dat ze het begrijpt.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Dream
    Ik knik en trek Amber weer mee naar de Starbucks. Ik had koffie nodig.
    'je had die mediatheek meoten zien,' verzucht ik als we met onze drankjes aan een tafeltje zitten. Eeuwenoude boeken, high tech computers...'

    Cassiopea Nox
    'Je hebt het goed afgehandel, kind,' zeg ik zachtjes. 'Mensen zijn nu eenmaal zo. Vals en gemeen, hoe lief ze ook doen aan de buitenkant. Je kunt ze neit vertrouwen, nooit niet.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Clove McCarthy
    Ik sla de wijze woorden van High Priestess.Nox in mijn geheugen op.
    'Hij zei ook dat ik nog niet van hem af was, maar ik heb geen flauw idee wat hij daarmee zal bedoelen,' zeg ik.
    Ik zie het al voor me. Een knappe vrouw van rond de twintig-ik dus- met honderd katten. Nee, ik heb nog altijd vrienden. Vrienden die wel eerlijk tegen me zijn.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Amber
    'Klinkt gaaf.' Zei ik onder de indruk terwijl ik een slok van mijn drankje nam. Sinds we The House of Night waren binnen gedrongen, begon ik het ook steeds interessanter te vinden. Al hoefde ik niet echt gemerkt te worden naar mijn mening.


    I hate that I can't stay mad at you.

    Cassiopea Nox
    'Geen zorgen, ga ze maar gewoon uit de weg en waarschuw me als er weer iets gebeurt,' zeg ik rustig met een lieve glimlach naar het meisje.

    Dream
    Ik knik en drink mijn koffie.
    'bedankt dat je kwam helpen Amber.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.