• The House of Night

    Deze RPG kan 16+ delen bevatten, aangezien dit ook in de originele boekenserie voorkomt. Als een user een 16+ stukje schrijft, zal dit altijd bij het stukje komen te staan. Lezen is op eigen risico.

    Verhaalijn:
    Het verhaal word gespeeld met onbekende personen:
    Je mag dus zelf rollen aanmaken!
    De enige persoon die uit de originele serie komt is Kalona,
    die dus ook in Het House of Night zal verschijnen.


    Regels
    - Als je in je rol zit, zet je de naam van je personage dikgedrukt boven je stukje. Als je niet in je rol zit, doe je normale tekst.
    - Als iemand niet goed weet hoe of waar ze inkunnen springen, probeer ze zo goed mogelijk te helpen! Wees sociaal naar je mede-RPG'ers
    - Iedereen mag een nieuw topic openen, ligt er aan wie het wil en wie online is. Neem wel de beginpost goed over.
    - Het maakt niet uit hoe lang je stukjes zijn, dit is voor iedereen verschillend.
    - Nieuwe personages mag je in het rollentopic zetten, dan worden ze door mij of mijn co-auteurs in de story gezet.


    - Rollentopic
    - Rollenstory


    Fledgling-studenten:
    - Myth / Hannah Pearson: Ramsays
    - Aella Jordan: Amaranthine
    - Aisara Féria Niiréar: Lughnasadh
    - Clove McCarthy: CrispsPink
    - Etoile Aberna: Edhelia
    - Clyde Haves Letwic: Lykos
    - Arléne: CrispsPink
    - Katherine Miller: JustEmmie
    - Elixa Furona Tortiana: Discovery
    - Tay Jardine: Nastalgia
    - Stephanie: HurtedHeart
    - Jason Vane: Rizardo

    Leerkrachten:
    - High Priestess - Muziek - Cassiopea Nox - Rizardo
    - Schermen/Vampyre sociologie - Damian Vylore - Captivity
    - Literatuur - Blake Douglas Shelton - Ramsays
    - Drama - Elisabeth 'merlin' Dulöre - Captivity
    - Spaans - Dawn Morena - Edhelia

    Mensen
    - Dream Ametsa: Rizardo
    - Harry James Rosenblunt: Ramsays
    - Amber Claire Parkers: Python
    - Blake Harnage: Nastalgia


    De mensen mogen het House of Night officieel niet in,
    hoewel regels er zijn om gebroken te worden.


    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 21:35 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Harry Rosenblunt
    Ik had een bushalte gevonden en zat nu met mijn hoofd tegen het raam geleund, naar buiten te kijken. Het landschap flitste aan me voorbij, maar veel nam ik er niety van op. Mijn gedachten gingen naar Ashton Wilderman, de vampier die ik twee dagen eerder had gesproken. Ik hoopte dat hij het bij het juiste eind had, wat Hannah betrof.


    And in that moment, we were infinite.

    Dream
    Ik knikte. Geen hekel, gewoon niet goed genoeg. dus zat er maar één ding op. Beter worden.
    'bedankt Junipa,' zei ik met een iets betere glimlach. Ik vroeg me af waarom Amber zo lang op het toilet bleef. Vrouwen ook.
    'weet je, je bent heel aardig.'

    Jason Vane
    'Word je er dan niet juist nieuwscheiriger van?' vraag ik haar.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [ CrispsPink---->Clove ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Junipa
    Ik glimlach. 'Jij ook.' Rustig liet ik mijn blik door de kamer gaan, tot die bleef steken bij de agenda. 'Hé, ook toevallig. Vandaag is het precies zeven jaar geleden dat ik mijn biologische moeder voor het laatst gezien heb.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Waar zijn we ergens]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Edhelia schreef:
    [Waar zijn we ergens]

    uhh goede vraag. ik weet alleen dat Clyde ergens op een gang is en het ook niet weet.

    Aisara Féria
    "Niet echt," zei ze, schouderophalend. "Ik vind het juist fijn als er wat dingen geheim blijven. Waarom zouden we eigenlijk voor alles een verklaring willen hebben? Láat de dingen toch gewoon..."


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Dream
    'Zeven jaar?' vraag ik haar verbaasd. Dat was ook wel lang.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Arléne McCarthy
    Ik loop naar de gymzaal, voor Schermen en bedenk me dat ik vroeger gym haatte.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Oke, hoe laat is het dan ongeveer?]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    [Amber zat niet op het toilet toch? Achja dan maar wel :p]

    Amber
    Ik liep weer naar Dream en Junipa toe. Ik glimlachte even en ging weer zitten. 'Sorry, ik kon de wc niet vinden.' Zei ik als uitleg omdat ik best lang weg was. 'Nog iets gebeurt toen ik weg was?' Vroeg ik glimlachend.


    I hate that I can't stay mad at you.

    Junipa
    'Tsja. Mijn biologische vader is er vandoor gegaan toen hij hoorde dat ze zwanger was. Mijn biologische moeder is er altijd van overtuigd geweest dat hij haar Ware Liefde was en gaf mij de schuld van zijn vertrek. Schelden, slaan, dat soort gedoe. Toen ik negen was kwam mijn oma erachter. Ze heeft het contact met haar dochter verbroken en mij in huis genomen,' vat ik het samen. 'Hé Amber! Ik heb ontbeten en dat was het wel zo'n beetje,' grinnik ik als Amber terugkomt.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 18:49 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Jason Vane
    'Is dat niet saai?' vroeg ik met een grijns, waarna ik opstond. Ik was doodop.
    'Ik uh, zie je nog wel?' vroeg ik twijfelend.

    Dream
    Eindelijk was Amber terug en kon ik met goed fatsoen opstaan.
    'Ik zie jullie later wel, ik moet nog wat huiswerk afmaken,'z ei ik, mijn handen rond het boek geklemd. Huiswerk, tuurlijk.

    [ik moet wat school dingetjes doen, cvandaar dat ik even afrond]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Etoile Aberna
    Met gesloten ogen luister ik na de lerares die een monoloog voor doet. wat moet het heerlijk zijn om dat te kunnen

    [ik heb geen idee waar we zijn, hoe laat het is, maar ik hoop dat dit goed is]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    [meh, ik moet ook nog schoolkutjes doen -le sigh-]

    Aisara Féria
    "Natuurlijk niet. En eh, ik zend geluk naar je!" Ze maakte weer een lichte buiging en keek hem met een vaag glimlachje na.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.