• The House of Night

    Deze RPG kan 16+ delen bevatten, aangezien dit ook in de originele boekenserie voorkomt. Als een user een 16+ stukje schrijft, zal dit altijd bij het stukje komen te staan. Lezen is op eigen risico.

    Verhaalijn:
    Het verhaal word gespeeld met onbekende personen:
    Je mag dus zelf rollen aanmaken!
    De enige persoon die uit de originele serie komt is Kalona,
    die dus ook in Het House of Night zal verschijnen.


    Regels
    - Als je in je rol zit, zet je de naam van je personage dikgedrukt boven je stukje. Als je niet in je rol zit, doe je normale tekst.
    - Als iemand niet goed weet hoe of waar ze inkunnen springen, probeer ze zo goed mogelijk te helpen! Wees sociaal naar je mede-RPG'ers
    - Iedereen mag een nieuw topic openen, ligt er aan wie het wil en wie online is. Neem wel de beginpost goed over.
    - Het maakt niet uit hoe lang je stukjes zijn, dit is voor iedereen verschillend.
    - Nieuwe personages mag je in het rollentopic zetten, dan worden ze door mij of mijn co-auteurs in de story gezet.


    - Rollentopic
    - Rollenstory


    Fledgling-studenten:
    - Myth / Hannah Pearson: Ramsays
    - Aella Jordan: Amaranthine
    - Aisara Féria Niiréar: Lughnasadh
    - Clove McCarthy: CrispsPink
    - Etoile Aberna: Edhelia
    - Clyde Haves Letwic: Lykos
    - Arléne: CrispsPink
    - Katherine Miller: JustEmmie
    - Elixa Furona Tortiana: Discovery
    - Tay Jardine: Nastalgia
    - Stephanie: HurtedHeart
    - Jason Vane: Rizardo

    Leerkrachten:
    - High Priestess - Muziek - Cassiopea Nox - Rizardo
    - Schermen/Vampyre sociologie - Damian Vylore - Captivity
    - Literatuur - Blake Douglas Shelton - Ramsays
    - Drama - Elisabeth 'merlin' Dulöre - Captivity
    - Spaans - Dawn Morena - Edhelia

    Mensen
    - Dream Ametsa: Rizardo
    - Harry James Rosenblunt: Ramsays
    - Amber Claire Parkers: Python
    - Blake Harnage: Nastalgia


    De mensen mogen het House of Night officieel niet in,
    hoewel regels er zijn om gebroken te worden.


    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 21:35 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Etoile
    Ik wil net wat zeggen tegen Junipa als de docent onze namen noemt. Gelijk wordt ik knalrood,

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 20:14 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Damian Vylore

    "Jullie conditie zal gauw beter worden! niet door mij, maar door jullie merk!" begin ik met vertellen. "De godin heeft jullie ook die gave geschonken!" Sommige leerlingen knikken, de andere negeren me. Ik klap in mijn handen als teken dat ze mogen stoppen. "Myth en Arléne, willen jullie even naar voren komen?" vraag ik grijnzend.

    Myth
    Ik kijk verbaasd op als een meisje naast me komt lopen. Ze kan mijn tempo dus aan, indrukwekkend. "Ja, ik ben Myth", zeg ik met een glimlach. "Clove is het toch?" Als ik het goed heb zit ze in hetzelfde jaar als ik.


    And in that moment, we were infinite.

    Myth
    Ik zet rustig een stap naar voren en zie dat ook Arlène me volgt. De grijns van de professor voorspelt niet veel goeds, maar ik hou wel van een uitdaging.


    And in that moment, we were infinite.

    Clove McCarthy
    'Ja inderdaad ik ben Clove,' zeg ik.
    Myth zit in hetzelfde jaar en verder weet ik niet echt iets over haar. Ze lijkt verbaasd, misschien omdat ik haar tempo aankan?


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Arléne McCarthy
    Als ik mijn naam hoor, loop ik naar Damian en ben bijna blij dat ik niet hoef te rennen.
    'Wat is er?' vraag ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Damian Vylore

    Myth en Arléne stappen naar voren. "zet jullie maskers op, en begin. Ik wil graag zien wat jullie al kunnen" Grijns ik. Ik ben benieuwd naar mijn leerlingen. Grijnzend kijken ik de meisjes een voor een aan. "hup hup, niet verlegen" zeg ik grijnzend en klap in mijn handen.

    Arléne McCarthy
    Ik trek mijn wenkbrauw op en ga waarschijnlijk het meest brutaalste doen.
    'En eh waarom zou ik?' vraag ik.
    Damian moet er maar aan wennen dat hij een brutale leerling heeft.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Myth
    Ik zet met een grote glimlach mijn masker op. Hah, ik zal hem eens laten zien hoe goed ik kan schermen. Ik wacht tot Arlène klaarstaat, voor ik mijn sabel in positie breng. "Ik ben er klaar voor."
    Arléne blijkt echter niet bereid om tegen me te vechten.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 20:16 ]


    And in that moment, we were infinite.

    Damian Vylore

    Ik kijk arléne beledigt aan. "je doet het, omdat ik het zeg" zeg ik op een strenge maar toch kalme toon. Dit is iets waar ik absoluut niet tegen kan. Ik kijk Myth aan en knik: "kies je tegenstander uit, ik ga even met deze leerling praten" zeg ik op een vriendelijke toon tegen haar. Maar mijn gezicht veranderd al snel als ik naar Arléne kijk.

    Myth
    Ik zet mijn masker weer af en kijk de groep leerlingen aan. "Nou wie durft het aan?" vraag ik geheimzinnig.


    And in that moment, we were infinite.

    [Leven in de literatuurklas]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    [Sorry, ouders gingen zeuren. 10sec nog voor het aanpassen van mijn post xd]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Arléne McCarthy
    'Heeft dan niemand vertelt dat ik niet doe wat me gezegd word?' vraag ik.
    Ik glimlach rebels en brutaal. Oh arme, Damian hij weet niet wat hem overkomt. Brutale leerlingen horen er nou eenmaal bij.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    ik ben even weg en Clyde loopt nog steeds op de gang terwijl iedereen in een les zit. kan ik ergens inspringen??