• The House of Night

    Deze RPG kan 16+ delen bevatten, aangezien dit ook in de originele boekenserie voorkomt. Als een user een 16+ stukje schrijft, zal dit altijd bij het stukje komen te staan. Lezen is op eigen risico.

    Verhaalijn:
    Het verhaal word gespeeld met onbekende personen:
    Je mag dus zelf rollen aanmaken!
    De enige persoon die uit de originele serie komt is Kalona,
    die dus ook in Het House of Night zal verschijnen.


    Regels
    - Als je in je rol zit, zet je de naam van je personage dikgedrukt boven je stukje. Als je niet in je rol zit, doe je normale tekst.
    - Als iemand niet goed weet hoe of waar ze inkunnen springen, probeer ze zo goed mogelijk te helpen! Wees sociaal naar je mede-RPG'ers
    - Iedereen mag een nieuw topic openen, ligt er aan wie het wil en wie online is. Neem wel de beginpost goed over.
    - Het maakt niet uit hoe lang je stukjes zijn, dit is voor iedereen verschillend.
    - Nieuwe personages mag je in het rollentopic zetten, dan worden ze door mij of mijn co-auteurs in de story gezet.


    - Rollentopic
    - Rollenstory


    Fledgling-studenten:
    - Myth / Hannah Pearson: Ramsays
    - Aella Jordan: Amaranthine
    - Aisara Féria Niiréar: Lughnasadh
    - Clove McCarthy: CrispsPink
    - Etoile Aberna: Edhelia
    - Clyde Haves Letwic: Lykos
    - Arléne: CrispsPink
    - Katherine Miller: JustEmmie
    - Elixa Furona Tortiana: Discovery
    - Tay Jardine: Nastalgia
    - Stephanie: HurtedHeart
    - Jason Vane: Rizardo

    Leerkrachten:
    - High Priestess - Muziek - Cassiopea Nox - Rizardo
    - Schermen/Vampyre sociologie - Damian Vylore - Captivity
    - Literatuur - Blake Douglas Shelton - Ramsays
    - Drama - Elisabeth 'merlin' Dulöre - Captivity
    - Spaans - Dawn Morena - Edhelia

    Mensen
    - Dream Ametsa: Rizardo
    - Harry James Rosenblunt: Ramsays
    - Amber Claire Parkers: Python
    - Blake Harnage: Nastalgia


    De mensen mogen het House of Night officieel niet in,
    hoewel regels er zijn om gebroken te worden.


    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 21:35 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Myth
    Ik kwam uit de kleedkamers gerend met mijn beschermkledij aan en glimlachte naar de professor. "Nu wel, meneer."


    And in that moment, we were infinite.

    Etoile Aberna
    "Etoile" fluister ik tegen Junipa. Ik wil wel opletten, maar ik heb dit allang gehad op mijn oude school. Wel gek om te bedenken dat ik een paar dagen geleden daar nog zat.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 20:01 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    [Hmm, Blake, we hebben net besloten dat je les al bezig was (:0 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Damian vylore

    "Fijn Myth, ga maar snel naar de rest van de leerlingen" Ik kijk de leerlingen opnieuw een voor een aan. "We gaan nu eerst wat opwarmen. Dus begin maar vast met rondjes te lopen!" "en dat niet op tempo van mijn overgrootoma!" vervolg ik mijn zin. Voor schermen heb ik geleerd streng te zijn. aangezien de meeste leerlingen niet van sport houden. Dus dat is mijn plicht die ik nu ga voldoen. Ik kijk naar mijn leerlingen die me boos of zuchtend aankijken, wat me aan het lachen brengt

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 20:02 ]

    [yes, ik heb het aangepast ;d]


    And in that moment, we were infinite.

    Junipa
    'Oh, en dit is Loki,' fluister ik met een gebaar naar de roodoranje kat die onder mijn tafel ligt. Ze tilt haar hoofd even op, knippert een paar keer en gaat dan verder met... Nou ja, met niets doen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Myth
    Met een grote glimlach begin ik met lopen. Ik hou van schermen, het geeft me zo'n goed en veilig gevoel als ik met de sabel in mijn handen sta te zwaaien. Gelukkig heb ik een goede conditie, dus is het lopen een eitje voor me.


    And in that moment, we were infinite.

    Etoile
    Wat een lieve kat denk ik.
    "Hoe zit dat eigenlijk met de katten hier" vraag ik aan Junipa


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Damian Vylore

    Ik kijk naar myth die uitstekend haar best doet. tenminste een leerling die goed mee doet. Ik kijk verveeld naar de rest die op een verveeld tempo achter haar aan rennen. "kom op!" roep ik naar de leerlingen, en klap een paar keer in mijn handen

    Arléne McCarthy
    Ik zucht en begin rondjes te rennen, Clove en ik rennen op hetzelfde tempo zodat we kunnen blijven praten.
    'Ik haat Schermen nu officieel,' zeg ik hard.
    'Vanwege de leraar of omdat het gewoon je slechste vak is?' vraagt Clove.
    'Omdat het mijn slechste vak is,' antwoord ik eerlijk.
    Clove begint sneller te rennen, dus doe ik dat maar ook.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Myth
    Een grijns verschijnt op mijn gezicht als Damian de groep aanspoort. Ik laat mijn benen sneller gaan en loop al snel een stuk voor de groep uit. Ik weet dat ik me aan het uitsloven ben, maar het kan me niet schelen. Deze les maakt mijn dag gewoon goed en ik ben niet voor niets naar hier overgeplaats, omdat mijn schermkunsten zo geweldig zijn.


    And in that moment, we were infinite.

    Blake Shelton
    De weinige reactie die mijn vraag opbrengt, irriteert me. Streng kijk ik naar de twee meisjes op de derde rij. "Junipa, Etoile, is de les niet interessant genoeg voor jullie?"

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 20:08 ]


    And in that moment, we were infinite.

    Junipa
    'Katten kiezen fledglings,' leg ik uit. 'Dan ben je meer zijn of haar fledgling dan dat het jouw kat is. Ze mogen overal komen hier.' De leraar roept onze namen en meteen kijk ik op. 'Jawel meneer, maar ik legde Etoile even iets uit. Etoile is nog niet zo heel lang in het House of Night,' leg ik uit. Technisch gezien was het nog waar ook.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 20:21 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Wait, ik pas het aan.]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Clove McCarthy
    Ik begin te snel voor Arléne te rennen en ren nu naast Myth.
    'Dus jij bent Myth?' vraag ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.