• Dit topic is vol. Het nieuwe topic is deze.

    Daar staat ook alles weer uitgelegd.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2011 - 11:00 ]


    Being happy is a choice ~

    abo


    I hate that I can't stay mad at you.

    Jeeej, ik heb er echt zin in!

    aboo


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    abo, vraagt zich af wie er zal starten.


    Love is louder.

    Duncan Otora

    Zuchtend, haast kreunend, liep ik met mijn koffers naar 'Slaapzaal 2'. Eenmaal aangekomen bekeek ik het bordje waar alle namen op stonden. "Duncan Otora, Jason Blake, Tyler Jason McKnight, Owen Queens en Jason Thomas Strykx..." mompelde ik in mezelf. Ik deed de deurkruk naar beneden en keek voorzichtig de slaapzaal binnen. Nog niemand. Alsof ik me thuis voelde ging ik op een bed liggen. De koffers waren in een hoek gegooid en voorlopig had ik het rijk voor mezelf. Totdat de volgende jongen binnenkwam...

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 18:15 ]


    Being happy is a choice ~

    DE VOLGENDE JONGEN WIL IK ZIJN =D


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    [Ik houd het voor nu eventjes op Charlie om te spelen, want ik verdrink in het huiswerk :'D]

    Charlie
    Ik zuchtte verveeld, en sloeg één van mijn slanke, toch fragiele benen over de ander. Dit gebouw was zo anders dan mijn thuis in het Nimfenbos. Hier was geen water, geen mannelijk schoon.. Voor mij dus echter niets. Opnieuw gleed er een zucht over mijn lippen. Gedachteloos streek ik met mijn hand wat over de plooien van mijn te korte jurkje, en draaide één van mijn goudblonde lokken om mijn vinger.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Tyler Jason McKnight

    Ik pak mijn koffer wat steviger vast. Op zoek naar 'slaapzaal 2', loop ik door de gangen. Met in mijn handen een blaadje van de plattegrond van de slaapkamers en de gangen. Al snel zie ik het bordje met de namen van de mensen die in deze kamer slapen. Als ik zie dat ik bij mijn beste vriend Jason zit barst er een feestje in me los. Als ik de deur openmaak zie ik een onbekende jongen zitten...

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 18:37 ]


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Paynelicious schreef:
    Tyler Jason McKnight

    Ik pak mijn koffer wat steviger vast. Op zoek naar 'slaapzaal 2', loop ik door de gangen. Met in mijn handen een blaadje van de plattegrond van de slaapkamers en de gangen. Al snel zie ik het bordje met de namen van de mensen die in deze kamer slapen. Als ik zie dat ik bij mijn beste vriend Jason zit barst er een feestje in me los. Als ik de deur openmaak zie ik een onbekend meisje (?) zitten...


    Ik denk dat je eerder 'jongen' in plaats van meisje bedoelt


    Being happy is a choice ~

    HeartFlower schreef:
    (...)

    Ik denk dat je eerder 'jongen' in plaats van meisje bedoelt


    Jaah, sorry was even druk bezig ik zal het wel even veranderen =)


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Owen Queens
    Ik paradeer op een trotse manier door de schoolgangen, het was hier allemaal heel nieuw, maar ik voel me perfect op mijn gemak. Ik draai met een ruime zwaai naar de deur waar ik moet zijn. "2" mompel ik onder mijn adem. Mijn ogen scannen de namen, geen enkele naam springt er enorm uit, maar je weet maar nooit. Ik zwaai de deur open en begroet de twee jongens die er al zaten, met een groot gebaar. "Owen is gearriveerd!" lach ik en ik gooi mijn sporttas op een bed. "Deze is toch niet bezet?"


    Love is louder.

    Duncan Otora

    Ik had nog nauwelijks wat kunnen zeggen tegen de jongen die net binnen kwam lopen, of de andere kwam alweer binnen. "Owen is gearriveerd!" hij gooide zijn sporttas op het rechter bed in de kamer. "Deze is toch niet bezet?" Ik schudde mijn hoofd. "Nee. By the way, ik ben Duncan..."


    Being happy is a choice ~

    Jason Thomas Strykx
    Met mijn skateboard in mijn handen loop ik door de gangen. Ik leg mijn skateboard op de grond en zet mijn voet erop. En zet af. Een paar mensen kijken mij na. Al snel ben ik bij slaapzaal 2. Plots duwt iemand me en ik val door de deur. Als ik omhoog kijk zie ik Tyler en 2 andere jongens zitten. "Uuh, hoi?"mompel ik.


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Owen Queens
    "Ah, graaf board!" lach ik, ik raap de jongen van de grond en bestudeer dan het board. "Ik ben Owen trouwens." ik zie de jongen over mijn schouder naar de andere jongen kijken, waar van ik ontdekt had dat ie Tyler noemt.


    Love is louder.

    -- Even inspiratieloos (A)

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 18:56 ]


    Being happy is a choice ~

    Duncan Otora
    Iedereen nog half lachend, liepen we ondertussen de slaapzaal binnen. Ik kijk zwijgend naar mijn eigen koffers, die nu al overhoop lagen. Toen bedacht ik iets. Er zullen vast ook meiden zijn... Terwijl de andere jongens aan het uitpakken waren, had ik een voorstel; "Zullen we de meiden plagen?"


    Being happy is a choice ~