• Ik zit echt te twijfelen of ik dit verhaal zou doen.
    Maar oke hier gaat het over:



    Caterina is een 18 jarige meisje dat dochter van een ridder is, maar haar vader is ziek en mag eigenlijk niet meer vechten toch word hij door de koning opgeroepen om oorlog te voeren tegen Frankrijk, maar haar dochter die van haar vader houd en niet kwijt wilt gaat stiekem mee, ze steelt een paard uit een stal van een andere ridder, snijd haar haren eraf en steelt een harnas en zwaard, ze gaat dan mee en noemt zich Sir Lodovico.
    Ze moet zorgen dat niemand er achter komt dat ze een meisje is, want als ze er achter komen... dan krijgt ze de doodstraf.



    Dit is denk ik niet de officele inleiding als ik het echt ga doen word ie wat anders;)

    Willen jullie deze vragen beantwoorden?
    -Doen of niet doen?
    - Origineel of niet?
    - Titel voor de story? -
    - Zou ik het meisje in de oorlog laten doodgaan? of dat ze betrapt word en dan de doodstraf krijgt? of zou ik haar laten leven?
    - Zou ik bestaande land namen doen? of proberen om ze zelf te verzinnen?

    WTH.
    En waarom zijn alle nederlanders kut? Heeft ze/jij een goede reden om de 'Nederlanders' daarvoor uit te schelden?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nee, mijn vriendin zegt net tegen me: Omdat haar ouders soms stom doen, en sommige mensen ook.


    Maar daardoor vind ik mensen niet kut.
    Ja, ik word misschien soms boos op me ouders maar dat is daarna wel weer over en dan praat ik daar over met die vriendin van mij en zit zei weer te zeggen: Zie je wel hoe kut nederlanders zijn.

    Delete yourself. Please. (no_chears)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    natuurlijk joh en jij gelooft het weer eens niet he.

    XDragon schreef:
    Ik wist echt niet dat die er al was.
    dan geloof je het maar neit dat bewijst meer dat nederlanders kut mensen zijn
    En jij bent een belg dan, neem ik aan? Ik ben half/half so ik voel me niet aangesproken : D
    Nee uhm maar niemand gelooft op dit moment dat je zoiets zelf verzonnen hebt. Mulan is namelijk een héééle bekende Disneyfilm.


    Advice is what we ask for when we know the answer, but wish we didn't.

    Dan hoef ik nog niet te weten wat Mulan is! het kan wel een bekende Disneyfilm zijn, dan hoef ik het nog niet te kennen!

    Jackal schreef:
    Delete yourself. Please. (no_chears)

    ^^
    You'd do us a favor!


    Ex astris, sciencia

    Ik vind dat je niet goed kunt spellen, dus ik zou het zeker niet lezen.
    Over Mulan kan ik niet oordelen, want ik ken heel dat verhaal niet.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Dat ik niet goed kan spelen: Komt grote deels door dat ik te snel type en nooit lees wat ik heb getypte.

    Zie je nog iemand die dat verhaal niet kent, en die geloof je zeker wel?

    XDragon schreef:
    Dan hoef ik nog niet te weten wat Mulan is! het kan wel een bekende Disneyfilm zijn, dan hoef ik het nog niet te kennen!
    Nu doe me eens een plezier en geef gewoon toe dat jij het niet hebt geschreven. Jou zinsopbouw/spelling etc zijn te slecht voor 'n idee als dit.


    Advice is what we ask for when we know the answer, but wish we didn't.

    XDragon schreef:
    Dat ik niet goed kan spelen: Komt grote deels door dat ik te snel type en nooit lees wat ik heb getypte.
    Ik durf te wedden dat je die fouten in die zin expres hebt gemaakt...


    Advice is what we ask for when we know the answer, but wish we didn't.

    Ik heb die stukje wel zelf geschreven.

    XDragon schreef:
    Zie je nog iemand die dat verhaal niet kent, en die geloof je zeker wel?

    Ik dénk dat ze je niet geloven, omdat het concept dat je hebt bedacht blijkbaar heel erg op dat van Mulan lijkt, ofzo. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Dat is helemaal niet zo