• Ik zit echt te twijfelen of ik dit verhaal zou doen.
    Maar oke hier gaat het over:



    Caterina is een 18 jarige meisje dat dochter van een ridder is, maar haar vader is ziek en mag eigenlijk niet meer vechten toch word hij door de koning opgeroepen om oorlog te voeren tegen Frankrijk, maar haar dochter die van haar vader houd en niet kwijt wilt gaat stiekem mee, ze steelt een paard uit een stal van een andere ridder, snijd haar haren eraf en steelt een harnas en zwaard, ze gaat dan mee en noemt zich Sir Lodovico.
    Ze moet zorgen dat niemand er achter komt dat ze een meisje is, want als ze er achter komen... dan krijgt ze de doodstraf.



    Dit is denk ik niet de officele inleiding als ik het echt ga doen word ie wat anders;)

    Willen jullie deze vragen beantwoorden?
    -Doen of niet doen?
    - Origineel of niet?
    - Titel voor de story? -
    - Zou ik het meisje in de oorlog laten doodgaan? of dat ze betrapt word en dan de doodstraf krijgt? of zou ik haar laten leven?
    - Zou ik bestaande land namen doen? of proberen om ze zelf te verzinnen?

    Daar kan ik niks aan doen.


    Ik weet wat ik zelf heb geschreven jullie weten dat niet want jullie zitten niet langs me.
    Ik weet zelf dat ik die film niet ken, en jullie weten ook niet of ik die nou heb gezien of niet, want jullie waren niet mn hele leven in me buurt

    XDragon schreef:
    Daar kan ik niks aan doen.


    Ik weet wat ik zelf heb geschreven jullie weten dat niet want jullie zitten niet langs me.
    Ik weet zelf dat ik die film niet ken, en jullie weten ook niet of ik die nou heb gezien of niet, want jullie waren niet mn hele leven in me buurt

    En daar ben ik blij om
    Als jij wilt dat ze erover ophouden zal je er zelf over op moeten houden.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 20:21 ]


    comfort in c h a o s

    Maar kijk:
    Jullie kennen mij niet, jullie weten niet welke films ik heb gezien en welke ik niet heb gezien.
    Jullie hadden ook normaal kunnen zeggen dat: Ik weet niet of je deze film al hebt gezien maar het lijkt heel veel op Mulan.

    Mensen kiezen zelf hoe ze dingen formuleren. That's life. Deal with it.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 20:26 ]


    comfort in c h a o s

    Ja i know
    maar toch hadden ze het wel wa vriendelijk kunnen zeggen

    Of ze hadden het daarna kunnen zeggen.

    Maar in iedergeval niet iedereen kent Mulan en ik ken dat toevallig niet.

    For the love of Christ, just stop talking.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Dat ze haar haar afknipt en een harnas en zwaard steelt dat is precies mulan...

    Jesus people, doe eens normaal, er worden hier op Q zoveel verhalen geript van films ôo


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Okee nu weet ik wat Mulan eigenlijk precies is en zo, dus dan maak ik hem maar niet aan;)
    (oke is wel al een paar pagina's terug geloofik uitgelegt)
    Vrede?
    &vergeten en vergeven?

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 20:41 ]

    Jullie willen niet weten hoeveel plagiaat hier wel niet gepleegd wordt. Kijk eens naar alle Harry Potter verhalen? Dat is ook gebaseerd op iets dat al bestaat.

    Bij deze een slotje.

    En XDragon, voel je vrij om te doen wat je wilt. Niemand houdt je tegen. (;


    Let the Night embrace you