• De stelling van vandaag luidt:
    Het gaat er niet om hoeveel je doet maar hoeveel liefde je stopt in wat je doet

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Neu, niet altijd.
    ofzo.


    I live for the applause, you will die for it.

    Deel 1 van de zin is vaag...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Uhm, het is inderdaad een beetje vaag. Maar als je heel veel doet.. laat maar, ik snap er echt de ballen van. x)


    It's time to be happy again.

    Heh?


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Eens, als je dingen doet met plezier enzo en het echt leuk vind en er druk mee bezig bent en uiteindelijk is het een gróte flop is het niet zo erg.
    Maar als je nooit ietwat liefde erin steekt is het zonde dat je je tijd eraan verspilt (:


    Militat omnis amans

    A7X schreef:
    Eens, als je dingen doet met plezier enzo en het echt leuk vind en er druk mee bezig bent en uiteindelijk is het een gróte flop is het niet zo erg.
    Maar als je nooit ietwat liefde erin steekt is het zonde dat je je tijd eraan verspilt (:

    ^^ Dat.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Uh...eens (:

    Oneens. Als ik elke dag van 's morgens vroeg tot 's avonds laat werk -om maar iets op te noemen-, en jij gewoon een uurtje, dan kan het me geen bal schelen of je dat nou met overveel liefde doet. (cat)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    .. eh, hoeft niet per se.

    hee das mijn stelling:Y)
    eens


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Dat geldt niet meer in onze maatschappij :'D Oneens dus


    Today will be Girl's Day party with you~

    RINGDINGDONG schreef:
    Dat geldt niet meer in onze maatschappij :'D Oneens dus


    ars moriendi

    Deels eens, deels oneens

    Kwa werk moet het gwn gelijk zijn enzo, maar in relaties ofzo niet :Y) Daar moet je niet veel te doen zonder liefde, maar miss weinig maar met heel veel liefde :Y)


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Uh nee :'D


    -

    Tja, tegenwoordig is het niet meer zo simpel. Alles is gericht op het behalen van het einddoel en dan zo efficiënt en goedkoop mogelijk. Of je het nou met of zonder liefde doet, uiteindelijk gaat het toch om het resultaat, maar natuurlijk heb je er meer plezier in, als je het met liefde doet en uiteindelijk zal dat toch wel resulteren in een beter resultaat. Denk ik :'D Om een lang verhaal kort te maken, eens.


    "I shut my eyes in order to see.'