• Ik zit echt te twijfelen of ik dit verhaal zou doen.
    Maar oke hier gaat het over:



    Caterina is een 18 jarige meisje dat dochter van een ridder is, maar haar vader is ziek en mag eigenlijk niet meer vechten toch word hij door de koning opgeroepen om oorlog te voeren tegen Frankrijk, maar haar dochter die van haar vader houd en niet kwijt wilt gaat stiekem mee, ze steelt een paard uit een stal van een andere ridder, snijd haar haren eraf en steelt een harnas en zwaard, ze gaat dan mee en noemt zich Sir Lodovico.
    Ze moet zorgen dat niemand er achter komt dat ze een meisje is, want als ze er achter komen... dan krijgt ze de doodstraf.



    Dit is denk ik niet de officele inleiding als ik het echt ga doen word ie wat anders;)

    Willen jullie deze vragen beantwoorden?
    -Doen of niet doen?
    - Origineel of niet?
    - Titel voor de story? -
    - Zou ik het meisje in de oorlog laten doodgaan? of dat ze betrapt word en dan de doodstraf krijgt? of zou ik haar laten leven?
    - Zou ik bestaande land namen doen? of proberen om ze zelf te verzinnen?

    Hele verhaal gestolen van Mulan.....

    Ik ken die film of boek of wat het ook is niet eens
    dus i dont know

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 19:26 ]

    Hale schreef:
    Hele verhaal gestolen van Mulan.....


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Hale schreef:
    Hele verhaal gestolen van Mulan.....

    -Doen of niet doen? Toch wel doen, ik vind t een goed verhaal
    - Origineel of niet? Niet, want tis van Mulan
    - Titel voor de story? Srry ik ben echt slecht in titels
    - Zou ik het meisje in de oorlog laten doodgaan? of dat ze betrapt word en dan de doodstraf krijgt? of zou ik haar laten leven? Laten leven, ik hou wel van happy-endings
    - Zou ik bestaande land namen doen? of proberen om ze zelf te verzinnen? Zelf verzinnen

    - Waarschuwen als ik het miss ga schrijven: JAAAxD

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 19:36 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Hale schreef:
    Hele verhaal gestolen van Mulan.....


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hoe moest ik nouw eten da zulk iets al bestond ofzo

    Hale schreef:
    Hele verhaal gestolen van Mulan.....


    Ex astris, sciencia

    XDragon schreef:
    Ik ken die film of boek of wat het ook is niet eens
    dus i dont know

    HAHAHA, doe normaal man. Dit is precies Mulan, maar dan in Frankrijk of weet ik wat. Ik zeg; weghalen, want je pleegt nu plagiaat. Anders zet je erbij dat het een rip-off van Mulan. Just to keep some dignity.
    (no_chears)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik wist echt niet dat die er al was.
    dan geloof je het maar neit dat bewijst meer dat nederlanders kut mensen zijn

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 19:36 ]

    maar jullie denken zeker dat elk mens elk film boek of what ever kent.
    Maar nee das niet zo.


    duzzz doe zelf normaal

    XDragon schreef:
    Ik wist echt niet dat die er al was.
    dan geloof je het maar neit dat bewijst meer dat nederlanders kut mensen zijn

    Haha. Hou op man. Leer eerst ook eens even spellen voordat je uberhaupt aan een (gejat) verhaal begint. Je bent 16. Most likely dat je bent opgegroeid met Mulan.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    XDragon schreef:
    Ik wist echt niet dat die er al was.
    dan geloof je het maar neit dat bewijst meer dat nederlanders kut mensen zijn

    Uhum, Ik ben geen Nederlander! Ik ben een Belg. Dat zie ik als een belediging. Maar, Mulan niet kennen, dat kan gewoon niet.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 19:39 ]


    Ex astris, sciencia

    Mulan is een klassiek sprookje dat iedereen wel bijna kent, dus ik zou het niet doen. In principe pleeg je plagiaat als je dit doet.


    comfort in c h a o s

    XDragon schreef:
    Ik wist echt niet dat die er al was.
    dan geloof je het maar neit dat bewijst meer dat nederlanders kut mensen zijn

    Wees niet zo boos. Ik zal Mulan wel ff uitleggen.
    Das nl een Disney film over een meisje, Mulan. En zij gaat ook naar het - in dit geval - chinese leger, in het geheim dus, verkleed als man. En als ze ontdekt wordt krijgt ze ook de doodstraf.

    Maar ik begrijp dat je zoiets ook gwn zelf kunt bedenken. But zoals ik eerder al zei, zou ik wel willen dat je me waarschuwt als je eraan begint, want te is een goed idee.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik ben niet opgegroeit met Mulan.
    En als ik niet aan een verhaal type dan let ik nooit op me spelling.


    En jullie hadden gewoon ook nromaal kunnen zeggen dat dit veel op Mulan leek, ja dan had ik het niet geschreven.
    Ik kan er toch niks aan doen dat ik die film niet ken.


    En sorry voor me misschien net nette woorden maar ik ben ziek, en mensen op wat andere site en msn zitten te zeuren, en mn ouders.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 19:41 ]