• Ik zit echt te twijfelen of ik dit verhaal zou doen.
    Maar oke hier gaat het over:



    Caterina is een 18 jarige meisje dat dochter van een ridder is, maar haar vader is ziek en mag eigenlijk niet meer vechten toch word hij door de koning opgeroepen om oorlog te voeren tegen Frankrijk, maar haar dochter die van haar vader houd en niet kwijt wilt gaat stiekem mee, ze steelt een paard uit een stal van een andere ridder, snijd haar haren eraf en steelt een harnas en zwaard, ze gaat dan mee en noemt zich Sir Lodovico.
    Ze moet zorgen dat niemand er achter komt dat ze een meisje is, want als ze er achter komen... dan krijgt ze de doodstraf.



    Dit is denk ik niet de officele inleiding als ik het echt ga doen word ie wat anders;)

    Willen jullie deze vragen beantwoorden?
    -Doen of niet doen?
    - Origineel of niet?
    - Titel voor de story? -
    - Zou ik het meisje in de oorlog laten doodgaan? of dat ze betrapt word en dan de doodstraf krijgt? of zou ik haar laten leven?
    - Zou ik bestaande land namen doen? of proberen om ze zelf te verzinnen?

    Doe anders eerst eens een Nederlands boek open, zodat je geen plagiaat pleegt en ook wat over spelling en interpunctie leert.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    XDragon schreef:
    Ik ben niet opgegroeit met Mulan.
    En als ik niet aan een verhaal type dan let ik nooit op me spelling.


    En jullie hadden gewoon ook nromaal kunnen zeggen dat dit veel op Mulan leek, ja dan had ik het niet geschreven.
    Ik kan er toch niks aan doen dat ik die film niet ken.


    En sorry voor me misschien net nette woorden maar ik ben ziek, en mensen op wat andere site en msn zitten te zeuren.



    Je bent 16 en dan ben je niet opgegroeid met Mulan?

    Ja...

    Nee, sorry ik kan er niks aan doen dat me ouders toen ik klein was het nooit koopte of leende bij de bieb;)
    Of ik heb hem misschien wel gezien toen ik nog echt jong was maar ben het vergeten?
    kan allemaal

    En alsjeblieft, wat je op je profiel in het Italiaans hebt staan.. Doe eens niet zo triest. Rot dan op als je Nederlanders haat, kreng.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    XDragon schreef:
    Nee, sorry ik kan er niks aan doen dat me ouders toen ik klein was het nooit koopte of leende bij de bieb;)
    Of ik heb hem misschien wel gezien toen ik nog echt jong was maar ben het vergeten?
    kan allemaal


    ok ok...

    Nooit van Disney gehoord dan?

    dat had een vriendin op gezet zij zit hier langs me en ze had dat er op gezegt toen ik even snel we gwas

    Nou bedankt dat je em zo noetm das een hele compliment
    trut

    Hale schreef:
    (...)

    ok ok...

    Nooit van Disney gehoord dan?



    Ja wel daar heb ik wel van gehoord

    Jackal schreef:
    En alsjeblieft, wat je op je profiel in het Italiaans hebt staan.. Doe eens niet zo triest. Rot dan op als je Nederlanders haat, kreng.


    heeft google vertaler er overheen gegooit


    WTF

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 19:45 ]

    Dat had me vriendin er op gezet omdat ik dat een heel lang keer had gezegt tegen haar, maar dat was toen omdat ik even pissig was.

    XDragon schreef:
    dat had een vriendin op gezet zij zit hier langs me en ze had dat er op gezegt toen ik even snel we gwas



    Dat klinkt heel geloofwaardig.

    Nee echt als je niet zelf een verhaal kan verzinnen schrijf dan gewoon niet.

    Jongens, rustig. Mulan is ook niet origineel, dat is gebaseerd op Chinees gedicht dat dateert van zo'n 420 voor Christus. Er zijn zoveel verhalen daarop gebaseerd, dus als ze wil kan ze zich daarop beroepen en pleegt ze dus geen plagiaat.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik kan wel zelf een verhaal verzinnen.
    Alleen ik wist gewoon neit dat er al zo iets bestond.


    Natuurlijk net zoals mijn ouders geloven jullie me niet

    Jackal schreef:
    En alsjeblieft, wat je op je profiel in het Italiaans hebt staan.. Doe eens niet zo triest. Rot dan op als je Nederlanders haat, kreng.

    Wat stond er op? Het is van haar profiel gehaald


    Ex astris, sciencia

    iets van kut nederlanders ofzo.