• The House of Night

    Deze RPG kan 16+ delen bevatten, aangezien dit ook in de originele boekenserie voorkomt. Als een user een 16+ stukje schrijft, zal dit altijd bij het stukje komen te staan. Lezen is op eigen risico.

    Verhaalijn:
    Het verhaal word gespeeld met onbekende personen:
    Je mag dus zelf rollen aanmaken!
    De enige persoon die uit de originele serie komt is Kalona,
    die dus ook in Het House of Night zal verschijnen.


    Regels
    - Als je in je rol zit, zet je de naam van je personage dikgedrukt boven je stukje. Als je niet in je rol zit, doe je normale tekst.
    - Als iemand niet goed weet hoe of waar ze inkunnen springen, probeer ze zo goed mogelijk te helpen! Wees sociaal naar je mede-RPG'ers
    - Iedereen mag een nieuw topic openen, ligt er aan wie het wil en wie online is. Neem wel de beginpost goed over.
    - Het maakt niet uit hoe lang je stukjes zijn, dit is voor iedereen verschillend.
    - Nieuwe personages mag je in het rollentopic zetten, dan worden ze door mij of mijn co-auteurs in de story gezet.


    - Rollentopic
    - Rollenstory


    Fledgling-studenten:
    - Myth / Hannah Pearson: Ramsays
    - Aella Jordan: Amaranthine
    - Aisara Féria Niiréar: Lughnasadh
    - Clove McCarthy: CrispsPink
    - Etoile Aberna: Edhelia
    - Clyde Haves Letwic: Lykos
    - Arléne: CrispsPink
    - Katherine Miller: JustEmmie
    - Elixa Furona Tortiana: Discovery
    - Tay Jardine: Nastalgia
    - Stephanie: HurtedHeart
    - Jason Vane: Rizardo

    Leerkrachten:
    - High Priestess - Muziek - Cassiopea Nox - Rizardo
    - Schermen/Vampyre sociologie - Damian Vylore - Captivity
    - Literatuur - Blake Douglas Shelton - Ramsays
    - Drama - Elisabeth 'merlin' Dulöre - Captivity
    - Spaans - Dawn Morena - Edhelia

    Mensen
    - Dream Ametsa: Rizardo
    - Harry James Rosenblunt: Ramsays
    - Amber Claire Parkers: Python
    - Blake Harnage: Nastalgia


    De mensen mogen het House of Night officieel niet in,
    hoewel regels er zijn om gebroken te worden.


    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 20:03 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amber
    Ik nam het spiegeltje weer en bekeek mezelf even. Het was wel even wennen hoor, zo'n blauwe maan op mijn voorhoofd. Ik borg mijn spiegeltje weer op en pakte een elastiekje van mijn pols en deed snel een staart in mijn lange haren.


    I hate that I can't stay mad at you.

    Cassiopea Nox
    Zodra het meisje me de vraag steld gaat de bel, vijf kleine geluidjes.
    'Nu dus,' antwoord ik emt een lach naar Arlene.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Arléne McCarthy
    Ik glimlach en loop het lokaal uit.

    Clove McCarthy
    "High Priestess.Nox zou ik u kunnen spreken?l vraag ik als iedereen weg is.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Dream
    Nadat we allebei ons kapsel hebben verranderd trek ik haar weer naar het House of Night. dit keer gewoon naar de poort, waar ik naar binnen glip.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassiopea Nox
    'Natuurlijk Clove,' antwoord ik zangerig, met een glimlach naar de Fledgling. 'Daar ben ik immers high Priestess voor. Waar kan ik je me helpen?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Clyde -mens/fledgling
    ik word wakker doordat iemand tegen me begint te praten. Ik begrijp er maar de helft van en heb ferm idee waar het over gaat. Ik open mijn ogen en zie een hand vlak voor mijn neus. 'ook proficiat.' zeg ik half slaperig en schud haar de hand. Op dat moment heb ik even geen idee meer wat er aan de hand is

    Amber
    Snel glip ik net als Dream The House of Night in. Nu was het dus belangrijk dat we zo normaal mogelijk zouden doen. Ik keek naar Dream en keek toen weer rond. Het bleef echt een prachtige plek.


    I hate that I can't stay mad at you.

    Dawn Felira - Tracker
    Met een zucht trek ik mijn hand los en leg mijn hand tegen zijn voorhoofd, waar eht merk verschijnt. Arm kind zal beginnen te verrekken van de koppijn.
    'Je lotsbestemming wacht op je in het House of Night,' vertel ik hem nogmaals. Stom menselijk slaappatroon. 'De Nacht heeft je verkozen, fledglinf.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Clove McCarthy
    "Zou het kunnen dat een Fledgling zeg maar het gras kan ruiken als aarde word opgeroepen, de geur van de zee en water voelt kolken tegen de voeten als water word opgeroepen, een briesje wind kan voelen als lucht word opgeroepen, het warmer krijgt als vuur word opgeroepen en alles door elkaar kan voele of ruiken als geest word opgeroepen?" vraag ik aan de High Priestess.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Dream
    Verlangend keek ik richting eht hoofdgebouw, waar meerdere fledglings uit liepen. Maar eerst de tempel. Ik weet iedere plek op deze Campus te vinden, dankzij de online tour die ik wel een miljoen keer gezien heb, dus kunnen we er redelijk normaal naar toe lopen. Het is als een klein kerkje, voor Nyx. Haar standbeeld staat trots een paar meter voor de deur.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aella Jordan

    Na Spaans liep ik naar mijn kamer om te zien hoe het met Tay was. Het kon me niet veel schelen als ik gestraft zou worden omdat ik de volgende les zou spijbelen. Ik moest weten hoe het met haar was.
    Onderweg hoorde ik bijna alle fledglings praten over twee mensen die geprobeerd hadden om in onze House of Night binnen te komen. Ik schudde grijnzend mijn hoofd terwijl ik twee fledglings passeerde die ik nog nooit gezien had. Verward keek ik nog eens achterom, maar liet het voor wat het was. Hoewel ik vrijwel zeker was dat ik iedereen kende, kon het zijn dat dit nieuwe fledglings waren of fledglings die overgebracht waren van andere Houses of Night.


    Life is a book and there are a thousand pages I have not yet read.

    Cassiopea Nox
    'Dat allemaal tegelijk?' vraag ik met een lachje. 'dat lijkt me je sterke verbeelding, lieverd. concentreer je op Nyx tijdens de circkels, dan gaat eht wel over.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amber
    Ik liep achter Dream aan. Sommige keken ons een beetje vragend aan, maar verder ging alles gewoon goed. Het was waarschijnlijk de blik die alle 'nieuwelingen krijgen.' Als nog niemand de Fledglings kende.


    I hate that I can't stay mad at you.

    Clove McCarthy
    "Ik heb dat al meerdere keren geprobeerd," zeg ik.
    Waarom moest ik nou over dat onderwerp beginnen?


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Dream
    Ik knipoog als er een knap meisje langloopt, maar niemand spreekt ons aan. Eenmaal bij de tempel aangekomen trek ik amber naar binnen. Het was een prachtige ruimte. De tempel van Nyx.

    Cassiopea Nox
    'Het is een kwestie van oefenen, lieverd,' zei ik emt een moederlijke glimlach naar Clove.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.