• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 44!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)
    Hayden (Maeleena)
    Nalyua (Lughnasadh)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ De RPG'ers bedanken Rutger voor het maken van een RPG-subtopic ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Die bestaan niet!" lach ik terug. Iets knappers en beters dan Saph? Nope. Dat is niet mogelijk.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    Ondanks Zahira's gil om aandacht, weigerde ze abrupt te stoppen. Uiteindelijk drukte ze nog een kus op zijn lippen, en stond op.
    'Ik ga die kleine schreeuwerd maar eens pakken,' zei ze, waarna ze naar boven verdween.


    -

    [Omfg, Roemeens is een coole taal, ik wil dat leren (nerd)

    Het weerwolven dingetje draait grotendeels om twee rivaliserende clans sheeez, dat heet "roedels" van weerwolven, beiden met één leider. Ze bezetten beiden een wijk van een bepaalde stad, het ene roedel heeft het noorden, de ander het zuiden. Tussen de twee groepen is een soort machtsstrijd gaande. Niemand weet meer echt hoe dat gekomen is, maar er wordt ook niets aan gedaan. De twee leiders willen beiden laten zien hoeveel macht ze hebben. Dus proberen hun wolf-onderdanen (misschien komen er eventueel nog andere beessies bij) zoveel mogelijk nietsvermoedende mensen te ontvoeren en naar de roedelleider te brengen, zodat deze ze kan transformeren in een weerwolf-onderdaan. Het zijn geen weerwolven zoals in de traditionele verhalen, meer... een soort eigen versie (en denk nu niet aan Twilight-achtige taferelen). Dat wordt allemaal later nog wel uitgelegd. flutuitleg].


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    saph
    ik hou mijn ogen maar op eht ddashboard gericht en hoop dat Fayan mijn blos neit ziet.
    'dat hoop ik dan maar,' zeg ik glimlachend. we zijn al bijna bij District 7 - Bijna thuis.

    Daiyh
    Met een zucht ging ik richtop zitten enw achtte.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [huh, was Amycus aangerand? *heeft dat stuk compleet gemist*]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Fayan - Stylist
    Ik grijns, want ook al ziet hij mij nu niet meer, ik zie hem nog echt wel. En zijn rode wangetjes.
    Ik buig voorover en druk een kus op zijn wang, vlak voordat we landen in District 7. Ik kan echt niet wachten om ons nieuwe huisje te gaan bekijken.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Als je die RPG gaat doen: ik doe mee :'D]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Klinkt goed (wbw)

    And ehm. Saph was ontvoerd door z'n boze papa, en toen ging Amycus hem halen en werd die lichtelijk betast door die vader. Dus vandaar :'D]


    -

    Chiara Cinxi
    Toen Zahira haar boven haar wieg zag hangen, werd ze al langzaam stil. Met een glimlach tilde ze het meisje op, die haar handen onwillekeurig vastgreep.
    Daarna liep ze naar beneden, Zahira's ogen werden groot toen ze Daiyh zag zitten.


    -

    Daiyh[
    Ze zet grote ogen op als Chiara haar binnenbrengt. fijn, ik heb dus geen idee hoe ik emt baby's meot omgaan.
    'alles goed met haar?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Felan
    Het klonk misschien stom, maar hij had weer geen idee wat hij tegen haar moest zeggen. Hij herinnerde zich de tijd toen ze nog geen "relatie" hadden - áls ze die nu al hadden - en toen ze tenminste nog enigszins normaal tegen elkaar konden spreken... Nu heerste er een vrijwel constante stilte (hoewel dat soms wel prettig aan je oren was als je daarvoor tijd met Nalyua gespendeerd had).
    Zijn blik gleed via haar gezicht naar haar hals; en bleef daar verwonderd rusten toen hij er een soort rode striem (?) zag zitten. Alsof ze zich verwond had...

    [Ik reageer nu weer slomer, omdat ik de beginpost voor den wolfjes uit ga werken ^^]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Saph
    Ik sleep Fayan half de hovercraft uit en voel de koele lucht emteen tegen mijn rode wangen aanslaan. Het is een kleine wandeling de heuvel af voor we in eht bewoonde gebied aankomen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Oke :'3]

    Amycus Calcia
    Haar grijsblauwe ogen keken bedenkelijk naar de donkere lucht. Wat was er eigenlijk zo anders, dat ze eerst nog redelijk tegen elkaar konden praatten en nu opeens niet meer?
    Bedenkelijk keek ze naar hem, en merkte toen op dat hij naar haar hals keek. Ongemakkelijk bracht ze haar hand ernaar.


    -

    Fayan - Stylist
    "Kijk nou, hier wonen echt mensen." grinnik ik. District 7 is geweldig. Wat een ontzettend schattig dorpje is dit.
    "Zie je ons hier al wonen?" vraag ik met stralende ogen. Wauw. Ja, hier zou ik wel willen wonen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen