• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, het was leuk op school

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:
    Renesmee= MorningGlory
    Claire =Leave
    Alice = iUser
    Jane = Fayan 3de x
    Esmé = HurtedHeart
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = Sephine
    Huilen = Vianna
    Didyme = HurtedHeart
    Heidi =TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Carmen = MorningGlory

    Vladimir = iUser 3de x
    Carlisle = Fayan
    Jacob = TheDirection
    Embry = Emrys
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = MissLeto
    Edward = Vianna
    Paul = SwaggerApp
    Stefan = HurtedHeart
    Quil= MorningGlory

    Verzonnen.
    Liesforaliar - Penelope
    iUser - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    MissLeto - Hazel.
    TERRORR - Alyssda
    SwaggerApp - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    MorningGlory – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy & Jason.


    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.




    Regels


    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D


    Ik ga even de oude namen vervangen door de nieuwe omdat er niemand online is maar wel goed aangeven.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 11:45 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    bella
    Snrl liep ik naar beneden. 'Ow hoi Quil hoe gaat het' ik keek hem nieuwsgierig aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Quil
    Bella kwam naar beneden gelopen. Automatisch werd mijn gezicht emotieloos en hard, en mijn spieren spanden zich aan. "Hoi Bella." Meer kon ik op het moment niet zeggen. Ik moest eerst kalmeren.


    We're all mad here. You'll fit right in.

    bella
    Ik keek even naar Quil zijn gezicht veranderde in Sams gezicht dat ik haate. En zijn spieren trilde licht. 'Lust je wat te eten of drinken?'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Quil
    Ik merkte dat Bella zo rustig mogelijk deed om me te kalmeren. Ik probeerde te glimlachen. "Doe maar wat te drinken."


    We're all mad here. You'll fit right in.

    bella
    Ik glimlachte ontspannen terug. Dit was een goede oefening voor bij Jake, Edward of Carmen. 'En wat lust je te drinken' grinikte ik naar hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Quil
    Bella deed weer aardig, en dit keer leek het geen leugen. "Doe maar Cola."


    We're all mad here. You'll fit right in.

    bella
    'oke' ga maar zitten hoor. Ik snelde naar de keuken en pakte een groot glas. Ikkleterde er ijsklontjes bij en naam een pak koekjes mee. 'Alsjeblieft' zei ik en zette alles neer.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Quil
    Ik kon nog niet zitten, ik was nog niet ontspannen genoeg. Ik pakte rustig een koekje en knabbelde erop, terwijl ik Bella in me opnam. Ze zag er niet al te goed uit, voor een vamp dan. "Bedankt Bells," zei ik dus maar.


    We're all mad here. You'll fit right in.

    bella
    Ik glimlachte maar. Hij had geen zin om te zitten schijnbaar was ik niet te vertrouwen. Langzaam verdween ik weer in mijn zorgen en angst.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Quil
    Langzaam veranderde Bella's houding. Ik keek haar bezorgd aan. "Wat is er?"


    We're all mad here. You'll fit right in.

    bella
    Ik schrok op van Quils stem. Even keek ik verward om me heen. Ik zuchte. 'Niks hoor alleen mijn gedachtes' zei ik zacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Quil
    "Oké." Ondertussen was ik genoeg ontspannen. Ik liet me op de bank zakken en dronk rustig van mijn drinken. "Hoe gaat het nu met je?"


    We're all mad here. You'll fit right in.

    bella
    'Mwa' antwoorde ik. Ik had me tot nu toe netjes gedragen maar als iemand anders zou komen. Als Edward Maggie.... Carmen .... Edward.... de namen spookte rondin mijn hoofd. Even had ik mijn gzicht vol angst maar toen ik weer besefte dat Quil er was vouwde ik hem weer in de plooi


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Quil
    Opeens was haar gezicht gevuld met angst, maar dit duurde een seconde. "Bella?" Ik keek haar onderzoekend aan. "Wat verberg je voor me?"


    We're all mad here. You'll fit right in.

    bella
    Even keek ik hem angstig aan zou hij ook al beginnen. Zou hij dit voor Jake moeten doen. Hij kuchtte en verbrak mijn gedachtes. 'Ik moet het eerst met andere oplossen' zei ik moeilijk met een brok in mijn keel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan