• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, het was leuk op school

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:
    Renesmee= MorningGlory
    Claire =Leave
    Alice = iUser
    Jane = Fayan 3de x
    Esmé = HurtedHeart
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = Sephine
    Huilen = Vianna
    Didyme = HurtedHeart
    Heidi =TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Carmen = MorningGlory

    Vladimir = iUser 3de x
    Carlisle = Fayan
    Jacob = TheDirection
    Embry = Emrys
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = MissLeto
    Edward = Vianna
    Paul = SwaggerApp
    Stefan = HurtedHeart
    Quil= MorningGlory

    Verzonnen.
    Liesforaliar - Penelope
    iUser - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    MissLeto - Hazel.
    TERRORR - Alyssda
    SwaggerApp - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    MorningGlory – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy & Jason.


    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.




    Regels


    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D


    Ik ga even de oude namen vervangen door de nieuwe omdat er niemand online is maar wel goed aangeven.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 11:45 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [fck dood hierzo stuur pb als iemand online is ik wil lol en bitchfightxD]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [I'm back]


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    edward
    'Nee, ik weet van niets', antwoordde ik. 'Wie is Lucy eigenlijk???'


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    [jiha]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    bella
    'Lucy is een klein meisje die hierheen kwam en uitgehongerd was, ze is een schattig wolfje en aangezien ze geen ouders had wou ik haar graag adopteren' dit was zwaar voor me. Lucy waar was ze. Ik kreeg een brok in mijn keel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    edward
    'En... waar is ze dan nu?', vroeg ik. Ik wilde haar zien, maar Bella heeft het niet eens met mij overlegd.


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    bella
    'Dat weet ik niet. Door een bijna dood is ze haar geheugen kwijt en herkende ze me niet. Sorry edward maar jij was er niet en ik....' ik snikte. Ik miste Lucy


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [shi ik moet weg. doegggg]


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    [klote]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [nessie was ff weg maa r nu edward online is tsja. wat zullen we met hem doen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Euh... Misschien moest hij weer nadenken over Lucy, of hij gaat haar zoeken ofzo?]


    We're all mad here. You'll fit right in.

    [dat is een goede]
    bella
    Hij sloeg even een arm om me heen'Heb je een foto?' ik gaf hem een kleine foto. Hij stond op. 'Wat ga je doen?' ik keek hem vragend aan. 'Haar zoeken' hij liep met groote stappen weg. Zelf bleef ik alleen ligt snikkend zitten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Renesmee
    Ik hoorde papa vertrekken en mama zachtjes snikken. Ik wou haar troosten, echt waar, maar ik was zó moe. Ik deed snel mijn pyjama aan en dook mijn bed in. Snel viel ik in slaap.

    Quil
    Na een gezellig middagje bij Emily was Jake nog steeds niet terug. Als vriend maakte ik mij zorgen. Misschien kon ik me weer bij zijn roedel aansluiten, net als toen met Renesmee. Het idee dat ik geen roedel meer had, stond me niet aan. Ik veranderde in mijn wolvenvorm nadat ik mijn kleren aan mijn enkel had gebonden en rende het donkere bos door. Al gauw zag ik het grote huis.


    We're all mad here. You'll fit right in.

    bella
    Nadat ik wat uitgesnikt was liep ik naar boven waar Renesmee was. Ze lag klein opgerold. Vertederend keek ik naar mijn dochter. Ik gaf haar een kusje op haar kruin en sloot de deur.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Renesmee
    Ergens ver weg voelde ik nog een paar koude lippen op mijn kruin. Ik reageerde niet en sliep rustig verder.

    Quil
    Ik hield halt aan de rand van het bos en veranderde terug, waarna ik het veldje overstak, om vervolgens het huis binnen te lopen. "Hallo?"


    We're all mad here. You'll fit right in.