• National Novel Writing Month is weer begonnen.

    Het doel van NaNoWriMo is om in één maand 50.000 woorden te schrijven. Je krijgt peptalks gestuurd om het vol te houden en het is natuurlijk een hele leuke ervaring. Vooral als je de 50.000 haalt

    En deze quizletters doen daar dit jaar aan mee:
    Defensive
    Mendacium
    Edhelia
    Assassin
    Mutant
    AfterToday
    Nightclock
    Joyable
    Anhysbys
    Austen
    Lostpromises
    Bronte
    DirectionOne
    Hel
    iPotter
    Oppugno
    Starkiller
    Sid
    Sjenkie
    Square
    Doe jij ook mee? Meldt het even dan zet ik je erbij.

    In dit topic kan je over NaNoWriMo praten en elkaar tips geven enzo
    In dit topic kan je je vooruitgang zetten

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 21:56 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb pas 3594 woorden, maar ik ga met het schema mee en als ik moet oppassen zaterdag, heb ik 2 uur de tijd om verder te werken :]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    GVD

    Als ik nou eens niet zo afgeleid zou raken van internet zou ik vandaag teminste één woord op papier hebben:@


    Ordo ab Chao

    Jeej, Ik heb nu 6908 woorden. (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    AfterToday schreef:
    GVD

    Als ik nou eens niet zo afgeleid zou raken van internet zou ik vandaag teminste één woord op papier hebben:@

    Doe internet uit, pak een pen en een schrijfblok en schrijf, met pianomuziek op. Het kost meer tijd, maar werkt voor mij iig stukken beter.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik heb zo'n dongel waarmee ik internet krijg en die gooi ik gewoon aan de andere kant van mijn kamer. Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik ben te lui om op te staan, dus dan moet ik wel schrijven. (x


    Felix

    k ben al blij met mijn 854 woorden. :'D


    Your make-up is terrible

    CrazyChicken schreef:
    Ik heb zo'n dongel waarmee ik internet krijg en die gooi ik gewoon aan de andere kant van mijn kamer. Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik ben te lui om op te staan, dus dan moet ik wel schrijven. (x


    Dat is handig. :'D
    Ik heb nu 3347 woorden, maar ik wil vandaag nog tenminste de 5000 bereiken. Internet blijft me alleen steeds afleiden. D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik moet inderdaad eens stoppen met het advies van mezelf en andere in de wind te slaan, dus dit word het laatste berichtje voor een tijdje (A)


    Ordo ab Chao

    Nog zo'n 700 woorden en ik zit aan 15.000, mijn doel voor vandaag.


    Ex astris, sciencia

    Bronte schreef:
    Nog zo'n 700 woorden en ik zit aan 15.000, mijn doel voor vandaag.


    Ik heb nog niet eens de helft (no_chears)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik heb bijna 1000 en dat vind ik al goed van mezelf. *O*


    Your make-up is terrible

    Moet je je verhaal so far in de 'novel excerps' ofzo gooien? Ik schrijf 'm nml in word :']


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    Moet je je verhaal so far in de 'novel excerps' ofzo gooien? Ik schrijf 'm nml in word :']

    nee, dat moet niet.


    Ex astris, sciencia

    Nee, edit novel en dan I am ready to validate my novel


    Your make-up is terrible

    Ik ben vandaag echt te ziek om te werken, van school komt er ook niets... Nul woorden voor mij vandaag. Slechts een beetje gewerkt aan het idee.


    I can't even think straight.