• National Novel Writing Month is weer begonnen.

    Het doel van NaNoWriMo is om in één maand 50.000 woorden te schrijven. Je krijgt peptalks gestuurd om het vol te houden en het is natuurlijk een hele leuke ervaring. Vooral als je de 50.000 haalt

    En deze quizletters doen daar dit jaar aan mee:
    Defensive
    Mendacium
    Edhelia
    Assassin
    Mutant
    AfterToday
    Nightclock
    Joyable
    Anhysbys
    Austen
    Lostpromises
    Bronte
    DirectionOne
    Hel
    iPotter
    Oppugno
    Starkiller
    Sid
    Sjenkie
    Square
    Doe jij ook mee? Meldt het even dan zet ik je erbij.

    In dit topic kan je over NaNoWriMo praten en elkaar tips geven enzo
    In dit topic kan je je vooruitgang zetten

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 21:56 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    625 woorden vandaag -.- morgen maar extra veel schrijven :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Aight, thanks :Y).


    No growth of the heart is ever a waste

    Bronte schreef:
    Nog zo'n 700 woorden en ik zit aan 15.000, mijn doel voor vandaag.

    Oké, ik moet dit even zeggen: respect!
    Dat is echt, vijfduizend woorden per dag of zo? Ik vond het al veel als ik de helft daarvan had! Als je in dit tempo doorgaat ben je over een week klaar. o.O


    Felix

    CrazyChicken schreef:
    (...)
    Oké, ik moet dit even zeggen: respect!
    Dat is echt, vijfduizend woorden per dag of zo? Ik vond het al veel als ik de helft daarvan had! Als je in dit tempo doorgaat ben je over een week klaar. o.O

    Dankje. Dat is inderdaad een gemiddelde van 5000 woorden per dag. Maar deze week heb ik nog vakantie, dus daardoor kan ik zo veel schrijven. Dan heb ik een goede voorsprong als het terug school is en ik minder veel kan schrijven.


    Ex astris, sciencia

    Whattheflyingfuck, 15000 woorden? :'D Als ik dat flik is het byebye toetsweek (cat).
    Gelukkig heb ik nu de meeste dingen aan de kant gewerkt en heb ik daadwerkelijk schrijftijd.


    No growth of the heart is ever a waste

    Het schiet bij mij echt niet op. Ik heb nog steeds niks geschreven, en ik moet vandaag aan mijn huiswerk. Heb nog niet eens een onderwerp :/


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Sjenkie schreef:
    Het schiet bij mij echt niet op. Ik heb nog steeds niks geschreven, en ik moet vandaag aan mijn huiswerk. Heb nog niet eens een onderwerp :/


    Waar schrijf je graag over?


    Your make-up is terrible

    Bronte schreef:
    (...)
    Dankje. Dat is inderdaad een gemiddelde van 5000 woorden per dag. Maar deze week heb ik nog vakantie, dus daardoor kan ik zo veel schrijven. Dan heb ik een goede voorsprong als het terug school is en ik minder veel kan schrijven.


    Ow, ik wil ook vakantie! D:

    Maar je bent inderdaad wel heel goed bezig. Als je zo door gaat kun je met gemak twee keer 50.000 woorden schrijven. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Het is net begonnen en ik zit al vast ;s Ik denk dat ik een ander idee ga nemen, als ik erop kom.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2011 - 20:26 ]


    comfort in c h a o s

    Missie geen internet aanzetten---> gefaalt

    Ben de hele tijd afgeleid door alles en nogwat.
    Wist je dat ik nu al bezig ben met slacken, gelukkig wel meer dan 5000 maar das nog steeds niet 1667 woorden per dag. Heeft iemand suggesties om concentratie problemen op te lossen?


    Ordo ab Chao

    Square schreef:
    (...)

    Ow, ik wil ook vakantie! D:

    Maar je bent inderdaad wel heel goed bezig. Als je zo door gaat kun je met gemak twee keer 50.000 woorden schrijven. ^^

    Drie keer, ik heb het uitgerekend. ^^


    Felix

    CrazyChicken schreef:
    (...)
    Drie keer, ik heb het uitgerekend. ^^

    hmm, 150.000 woorden is me iets te hoog gegrepen ^^


    Ex astris, sciencia

    Ik doe ook mee, maar heb nog niet echt een verhaal. Wel een onderwerp, maar ja.. Nog even nadenken dus.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik ben druk aan het schrijven, nu 4.842 woorden. Hoofdstuk 1 is af!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    Ik ben druk aan het schrijven, nu 4.842 woorden. Hoofdstuk 1 is af!


    Ik schrijf eigenlijk nooit in hoofdstukken :W
    Alleen vanuit verschillende pov's, en dat zijn dan een soort van hoofdstukken.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.