• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 41!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)
    Hayden (Maeleena)
    Nalyua (Lughnasadh)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ De RPG'ers bedanken Rutger voor het maken van een RPG-subtopic ]

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 19:13 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [ Me too1 (no_chears) But Hayden has lost the conversation :'D]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ik zit te wachten tot Brianna reageert D:. Of ik moet plotseling flauw vallen? ^^]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [ Dat kan *O* Met een gil en dan laat ik je Hayden wel terug in bed leggen :'D]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ik moest even naar de snackbar. D': En nu ga ik het nog even opeten, brb.]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [ okay ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Oke dan val ik wel even flauw :'D *gaat schrijven*]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [*weet niet hoe* D:]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [ Uh, uh.. o.o i dunno...]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [We gaan toch niet eten, maar ik ga niet als Cassie schrijven omdat ik 1. Zwaar inspiratieloos ben en 2. Morgen een SO latijn heb...
    En voor flauwvallen, eerst word je duizelig en dan typ je iets over dat alles zwart word ofzo xD]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [*begint gewoon*]
    Reachell
    Brianna ogen keken me nog steeds vaag aan.Een paar dokters namen haar mee. Rustig liep ik mijn kamer binnen.'Die was ook de weg kwijt.'Zei ik. Ik liep wat rondjes in de kamer omdat mijn benen wat stijf waren geworden door het liggen in bed.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [Dat doe ik teminste altijd x)]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Hayden
    Verveelt kijk ik door de ziekenzaal. Reachell is inmiddels terug en loopt rondjes.
    'verveeld het je hier niet? het lijks me doodsaai, ik bedoel er gebeurt nauwelijks wat en het kan neit gezond zijn om hele dagen geen frisse lucht te krijgen,.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [ups. weg eventjes weg, mr ben er weer, rose wrm ben je nietmeer op msn?
    ... mensen verpesten mijn koele doordraaiplan D: ]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Reachell
    'Saai is het wel ja. Ik krijg weinig bezoek.Mijn ouders , broer en zus zijn een keer gekomen maar die hebben het druk.'Zei ik terug terwijl ik nog steeds rond liep.Mijn hoofd begon weer te bonken, maar trok er niks van aan.'Ik zou heel graag naar buiten willen.'Zei ik erachter aan. ik merkte niet dat ik lichter werd in mijn hoofd.Voor dat ik terug naar mijn bed kon lag ik al op de grond


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hayden
    zonder enige waarschuwing valt het meisje neer. Uh oh. Ik loop er naar toe en leg haar maar terug op eht bed.
    'Moet ik een dokter halen?' vraag ik aan haar. Het duurd even voordat ik eht doorheb dat ze flauw gevallen is en ze me dus neit hoort. Oops.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.