• Toestemming zangwedstrijd

    Hallo LovingMemory,

    Je hebt hierbij toestemming om te beginnen met je zangwedstrijd. Je hebt een week om het topic te openen. Veel plezier!

    Groetjes, Applejack




    Inzendingen worden naar de vier juryleden gestuurd. Je upload jouw filmpje op youtube en stuurt de link dan door. Je mag 'anoniem' meedoen. D.w.z dat je je video opneemt zonder webcam. Het is natuurlijk leuker met!

    De juryleden zijn:
    LovingMemory
    Philyra
    xlufjoetoexx
    Passerby


    De deelnemers zijn:

    *McGinty
    *PHENOMENIALL
    *NeverEnough
    *Owles
    *Zaynius
    *Movember
    *YoungAndFree
    *Zaynatic
    *Dezaynber
    *Fabulouis

    De afgevallen deelnemers zijn:
    *vezz viel af in ronde 2





    DE STORY -> http://www.quizlet.nl/stories/67202/zangwedstrijd-lovingmemory










    ER WORDEN GEEN MENSEN UITGESCHOLDEN OF UITGELACHEN MET HUN 'STEM'. ER WORDT ENKEL OPBOUWENDE OF POSITIEVE COMMENTAAR GEGEVEN. DE SLECHTE COMMENTAAR WORDT DIRECT VERWIJDERT!

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 9:52 ]

    xlufjoetoexx schreef:
    (...)

    Ik denk dat dat niet verboden is (vraag het eens aan LovingMemory?), maar er zijn nadelen aan verbonden!
    Als de juryleden jullie dan ook samen punten moeten geven, zal de 2de de gevolgen van een iets minder goede zang bij de 1ste ook voelen.
    Als de juryleden jullie dan apart punten moeten geven, maakt het toch geen verschil of je nu samen zingt of niet, alhoewel het, als het niet goed samen klinkt, ook invloed kan hebben op jullie beoordeling.


    Wij willen gewoon samen doen, het boeit ons niet of het nu klinkt of niet (bat)

    Ik kijk óf dood, of boos, of verdrietig. En ik moest lachen waardoor Equisito een zin alleen moest doen en ik daar met zo'n dikke glimlach zit :'D

    En ik friemel écht te veel aan mijn haar. Hier nog het minst van alle filmpjes :W

    Ik heb jullie filmpje al gezien + beoordeeld en jullie zagen er echt wel uit als goede vriendinnen (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Philyra schreef:
    Ik heb jullie filmpje al gezien + beoordeeld en jullie zagen er echt wel uit als goede vriendinnen (:


    We kennen elkaar net een jaar (cat) En we zijn beste vriendinnen die toevallig heel melig kunnen zijn en houden van zingen. :'D

    haha Starkiller met haar octopus bij mijn stukje: WEER OVERNIEUW.

    hahahhaa, was echt te melig (cat)


    Ik hou van Sophie, dus ik vind je lief. xellen.

    esquisito schreef:
    haha Starkiller met haar octopus bij mijn stukje: WEER OVERNIEUW.

    hahahhaa, was echt te melig (cat)


    Dat was geen octopus :W

    Philyra schreef:
    Ik heb jullie filmpje al gezien + beoordeeld en jullie zagen er echt wel uit als goede vriendinnen (:


    Euh, ik heb nog niets ontvangen van hen. Link please? xx


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    mijn username is veranderd!

    ik was DSTYLES.

    Fabulouis schreef:
    mijn username is veranderd!

    ik was DSTYLES.


    Edhelia is ook naar Plutarch overgegaan. Het is gewoon nog niet aangepast :') Geen zorgen, dat komt nog wel.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Ik heb ondertussen nog maar 7 inzendingen gezien in mijn inbox.

    Waar blijven die andere 7? Ik weet dat er 1 iemand uitstel heeft, dus moet ik er vandaag nog 6 ontvangen. Niet ontvangen = niet beoordeeld. Tenzij er natuurlijk een probleem is met Quizlet, dan kan je er niets aan doen.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    xlufjoetoexx schreef:
    Ik heb ondertussen nog maar 7 inzendingen gezien in mijn inbox.

    Waar blijven die andere 7? Ik weet dat er 1 iemand uitstel heeft, dus moet ik er vandaag nog 6 ontvangen. Niet ontvangen = niet beoordeeld. Tenzij er natuurlijk een probleem is met Quizlet, dan kan je er niets aan doen.


    Heb je de mijne :$
    xx


    The greatest thing you'll ever learn is just to love. And be loved in return

    Movember schreef:
    (...)

    Heb je de mijne :$
    xx


    Ja, de jouwe heb ik ontvangen.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Ik heb er ook 7 beoordeelt (volgens mijn outbox dan toch...) Als die 6 personen niet vanavond inleveren vrees ik dat we ze moeten uitschrijven... wat denk jij Jana?x


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    xlufjoetoexx schreef:
    (...)

    Euh, ik heb nog niets ontvangen van hen. Link please? xx


    Voor het geval dat je hem nog steeds niet had :

    http://www.youtube.com/watch?v=dW68PROhwgU


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien